Juomaveteen lisätään litiumia - salaliitto!
Monissa paikoissa Suomessa veteen on laitettu litiumia. Litiumia on myös mielialalääkkeissä. Ulkomailla on huomattu, että putkistoissa olevaan veteen lisätty litium alentaa itsemurhalukuja.
Suomessa tätä samaa on käytetty vielä härskimmällä tavalla: hanasta tuleva vesi sisältää litiumia, koska kansalaiset halutaan maahanmuuttomyönteisemmäksi! Litium nimittäin tekee iloiseksi..
Näin siis ainakin Suomessa, milloinkohan tämä leviää muualle - vai onko jo levinnyt?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhalukujen perusteella meillä on siis maailman puhtain juomavesi...
Ei ole, niin moni syö mielialalääkkeitä ym. pillereitä sen verran, että sinäkin saat päivän seka-annoksen vuorokauden vesimäärästä.
En ole koskaan kuullutkaat mitään tuollaista,ei ainakaan meidän vesilaitoksella veteen laiteta mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri "luki netistä", että ihmisten tahdotaan käyttävän fluoria, koska fluori kertyy käpyrauhaseen. Foliohatut kutsuvat käpyrauhasta kolmanneksi silmäksi. Kun käytämme fluoria, estämme syvää ymmärrystämme toimimasta. Mites, ap, varmaan tämäkin pseudohuuhaa uppoaa sinuun kuin veitsi voihin?
Amerikassa jokainen tietää että fluori on myrkkyä jolla putsataan mm. viemäreitä- nauravat kun näkevät että suomessa sitä on hammastahnassa.
""
https://nwohavaintoja.blogspot.com/2016/05/suomestako-ajatusrikosyhteis…
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset halutaan iloisemmiksi, eikö silloin juomaveteen kannattaisi sekoittaa alkoholia.
tai kenties taikasieniä?
Olen jo vuosia juonut pelkästään omaa virtsaani.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri "luki netistä", että ihmisten tahdotaan käyttävän fluoria, koska fluori kertyy käpyrauhaseen. Foliohatut kutsuvat käpyrauhasta kolmanneksi silmäksi. Kun käytämme fluoria, estämme syvää ymmärrystämme toimimasta. Mites, ap, varmaan tämäkin pseudohuuhaa uppoaa sinuun kuin veitsi voihin?
Ei kolmas silmä ole mikään taru juttu, kaikilla on mahdollisuus avata se mutta fluori tosiaan yksi niistä asioista mikä sen kalkkeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Eihän sitä asiaa netistä löydy, muuten siitä tietäisi koko maailma! Olen käynyt näitä asioita läpi parin ystäväni kanssa, ja heiltä sain tietää tästä. Litium tekee iloiseksi jne. ja näin kansa muuttuu harmaaksi massaksi joka ei näe lääketeollisuuden ja vedenjakelun välistä kimppaa.
Tässä kuitenkin erästä linkki http://www.terve.fi/terveyden-abc/itsemurhaluvut-alas-juomaveden-lisaai…
Viimeinen lause: "Litium on luonnossa esiintyvä metalli, jota käytetään suurina annoksina joidenkin mielialahäiriöiden hoidossa."Eikö tämä todista sinulle jo riittävästi sitä salaliittoa, joka on vedenjakelussa? Eihän ne työntekijät ehkä edes tietoisesti laita sitä ainetta siihen, nehän pistää ne purkit mitä ylempi taho määrää. Mutta kuka oikeasti on se ylempi taho? Niin, kuka?
Unohda se litium ja hae oikeasti apua omaan elämänhallintaasi
Juu, mutta nämä foliohatut nimenomaan uskovat, että fluoria laitetaan tarkoituksella SIKSI hammastahnaan ja veteen, että kansan KOLMAS SILMÄ ei toimisi.