Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies saa Tinderissä 200 annetusta tykkäyksestä 6 takaisin, onko se normaalia vähemmän?

Vierailija
30.06.2017 |

Mitä TInderissä voi odottaa?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PTFU-blogin testin perusteella tuollainen tavallinen mies sai minusta yllättävän paljon mätsejä:http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html Yli kolme kertaa parempia tuloksia tuollaisella älykköprofiilillakin.

Tuo 40% on kyllä todella hyvä prosentti. Taisi ehtiä olla profiili tuolla jonkin aikaa, jolloin tykänneet olivat kasautuneet alkuun, koska miesmallitkaan eivät yleensä saa tuollaita määrää pareja. Toisaalta ehkä tuollainen vähän vähemmän komea, mutta silti hyvännäköinen kerää laajemmalla skaalalla, koska ei mene liian komeaksi. 

Vierailija
62/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin tavallista että miehet klikkailevat ja jäävät sitten mykkänä möllöttämään. Parin päivän välein siivoan niitä pois.

Sinä jäit ihan yhtä lailla mykkänä möllöttämään. Miksi poistat mieluummin kuin aloitat keskustelun? Loukkaannutko siitä, että mies ei aloita, koska mitään muuta syytä en näe poistoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaaksen minulla oli aluksi jotain vastaavaa. Sitten hioin tekstiä ja kuviani. Laitoin ensimmäiseksi kuvaksi mustavalkoisen kuvan, joka saa näyttämään minut komeammalta. Tämän jälkeen pareja alkoi tulemaan selvästi enemmän, mutta en osaa sanoa enää kuinka paljon. Kuitenkin niin paljon, että en jaksanut enää laskea. 

Vierailija
64/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaaksen minulla oli aluksi jotain vastaavaa. Sitten hioin tekstiä ja kuviani. Laitoin ensimmäiseksi kuvaksi mustavalkoisen kuvan, joka saa näyttämään minut komeammalta. Tämän jälkeen pareja alkoi tulemaan selvästi enemmän, mutta en osaa sanoa enää kuinka paljon. Kuitenkin niin paljon, että en jaksanut enää laskea. 

Joo, luulen että jos ulkonäkö on ykköstekijä, ensimmäisen kuvan laatu tulee varmaan heti toisena.

Vierailija
65/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikatkaa miehet naisia vähä sen perusteelle mihin on mahkuja. Jos ootte tavallisia pulliaisia niin niitä missejä on turha klikkailla. Eivät takuulla klikkaa takaisin.

Ei se ees näytä niitä missejä meille tavallisille miehille, ELO-score on liian alhainen. 117 olen vetänyt oikealle yhteensä, ehkä puolet vasemmalle. Sata ekana päivänä jolloin näkyvyys on paras (ei ole vielä saanut ELO-scorea), 17 parissa kuukaudessa sen jälkeen. 49 mätsiä. Paremmin kuin tavis-mies joo, olen ehkä tehnyt liian myyvän profiilin.

Ikähaitari -10/+5, ite 39. Muutaman olen tavannut, nolla suhdetta.

Vierailija
66/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sefarbabrarbrab kirjoitti:

Osaako kukaan teoretisoida iän merkitystä "osumiin"? Näppituntumalta naisten valinnanvara laskee iän myötä, eli 40+ miesten luulisi saavan ikäisiltään naisilta enemmän huomiota kuin 25- ikäryhmässä.    

Työkaverini mies 35v. Hyvässä kunnossa ja ihan komea sanoi että ei tiedä mitään niin helppoa sovellusta saada naisia kuin tinder.. Minä silloin 26v olin että mitä ihmettä kun en itae saanut mätsejä.

Kyllä miehet komistuu ja paranee. Naisilla se menee toisinpäin yleensä.

Ei miehet komistu, mutta voivat nostaa statusta ja tuloja. Iän myötä myös itsevarmuutta.

Ilmiö tulee siitä, että naisissa merkkaa eniten ulkonäkö, ja 23v nainen on halutuin. Miesten suosiopiikki taas on 38v, just vähän ennen miesten rupsahtamista, ja 30+ edelleen yksin olevilla naisilla alkaa olemaan kiire.

Tämä ei siis tarkoita että 38v mies olisi parempi kuin 30v mies, vaan nimenomaan naisten vähenevistä optioista johtuu. Suhteeseen siis. Seksiin eri säännöt, tai oikeastaan trendit.

Vierailija
67/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan näitä naisia jotka alkaa syyttämään miehiä valikoivaksi tinderissä.

Kuinka monta miljoonaa tällaista todistetta pitää saada että uskotte että normaali mies ei pärjää tinderissä

Damn, alan uskomaan että olin sitten Tinderissä joku paremman luokan mies, koska matchejä tuli jatkuvasti. Tekee höpöä egolle, joskaan en tajunnut sitä silloin. Pari-kolme vuotta olen ollut käyttämättä ja ikävä takaisin ei ole, liian pinnallista touhua.

Vierailija
68/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta miljoonaa tällaista todistetta pitää saada että uskotte että normaali mies ei pärjää tinderissä

Damn, alan uskomaan että olin sitten Tinderissä joku paremman luokan mies, koska matchejä tuli jatkuvasti. Tekee höpöä egolle, joskaan en tajunnut sitä silloin. Pari-kolme vuotta olen ollut käyttämättä ja ikävä takaisin ei ole, liian pinnallista touhua.

Matchien jatkuvasti tulemiseen vaikuttaa myös se, että kuinka paljon sovellusta käyttää. Jos näppäilet sitä vain harvoin, niin sovellus tarjoaa sinulle niitä sinusta tykänneitä, joita on ehtinyt kerääntymään. Jos taas käytät sovellusta jatkuvasti painaen kaikki läpi, niin luonnollisesti sinulle näytetään paljon enemmän heitä, jotka eivät ole sinusta tykänneet, koska loppujen lopuksi aika harva on sinusta tykännyt. 

Vierailija
69/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan teoretisoida iän merkitystä "osumiin"? Näppituntumalta naisten valinnanvara laskee iän myötä, eli 40+ miesten luulisi saavan ikäisiltään naisilta enemmän huomiota kuin 25- ikäryhmässä.    

Työkaverini mies 35v. Hyvässä kunnossa ja ihan komea sanoi että ei tiedä mitään niin helppoa sovellusta saada naisia kuin tinder.. Minä silloin 26v olin että mitä ihmettä kun en itae saanut mätsejä.

Ei miehet komistu, mutta voivat nostaa statusta ja tuloja. Iän myötä myös itsevarmuutta.

Ilmiö tulee siitä, että naisissa merkkaa eniten ulkonäkö, ja 23v nainen on halutuin. Miesten suosiopiikki taas on 38v, just vähän ennen miesten rupsahtamista, ja 30+ edelleen yksin olevilla naisilla alkaa olemaan kiire.

Tämä ei siis tarkoita että 38v mies olisi parempi kuin 30v mies, vaan nimenomaan naisten vähenevistä optioista johtuu. Suhteeseen siis. Seksiin eri säännöt, tai oikeastaan trendit.

Kyllä komistuu. Miesten kasvonpiirteet levenevät iän myötä. Jos mukana ei tule myös ylipainoa, niin mies kyllä komistuu vanhetessaan. Riippuu toki millaiselta on näyttänyt nuorena. Osa miehistä tietenkin näyttää jo nuorena ikäistään vanhemmalta ja he eivät komistu samalla tavoin, mutta toisaalta eivät rumenekaan muuten kuin ryppyjen ja muiden johdosta. 

Vierailija
70/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matchien jatkuvasti tulemiseen vaikuttaa myös se, että kuinka paljon sovellusta käyttää. Jos näppäilet sitä vain harvoin, niin sovellus tarjoaa sinulle niitä sinusta tykänneitä, joita on ehtinyt kerääntymään. Jos taas käytät sovellusta jatkuvasti painaen kaikki läpi, niin luonnollisesti sinulle näytetään paljon enemmän heitä, jotka eivät ole sinusta tykänneet, koska loppujen lopuksi aika harva on sinusta tykännyt. 

Tää on hyvä pointti. Ite kun harvakseltaan pyyhkäisen muutaman, niin vaikuttaa siltä että mätsiä tulee helposti.

Yhden ainoan kerran olen käyttänyt superlike nappulaa, salikissalle, enkä tietenkään mätsännyt.

Vierailija
71/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimani on korkealla ja saan n. 1/70 matchia yhdellä kuvalla. M36

Vierailija
72/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko miehelle on normaalia saada takaisin 1 tai 2 % tykkäyksistä?! Mitä ihmettä?

Ei se ole ihmettä, se on todellisuutta ;)

Vierailija
73/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia eikä ollenkaan huono saldo. Ei kannata vielä panikoida vaan odottaa pari kuukautta niin sitten tiedät paljonko matcheja on. Naisilla on niin paljon tarjontaa ja päivän kiintiö täyttyy vartissa.

Vierailija
74/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin tavallista että miehet klikkailevat ja jäävät sitten mykkänä möllöttämään. Parin päivän välein siivoan niitä pois.

Sinä jäit ihan yhtä lailla mykkänä möllöttämään. Miksi poistat mieluummin kuin aloitat keskustelun? Loukkaannutko siitä, että mies ei aloita, koska mitään muuta syytä en näe poistoon. 

Sama kokemus. Tuo ei oikein tue sitä että miehet ei saisi matcheja. Kyllä saavat ja jopa sen verran että on vara jättää viestimättä osalle kokonaan. Enkä sanois että kaikki ovat jotain ihmeen komeita. Kokeilin joskus tuota aloitteen tekoa ilman ihmeempää tulosta joten poistan myös ne joista ei kuulu viikkoon kahteen.

Ohis

Vierailija
75/80 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Tuo ei oikein tue sitä että miehet ei saisi matcheja. Kyllä saavat ja jopa sen verran että on vara jättää viestimättä osalle kokonaan. Enkä sanois että kaikki ovat jotain ihmeen komeita. Kokeilin joskus tuota aloitteen tekoa ilman ihmeempää tulosta joten poistan myös ne joista ei kuulu viikkoon kahteen.

Ohis

Se, että joku ei vastannut sinulle ei tarkoita sitä, että joku toinen ei voisi sinulle vastata. Jos vaivaudut käymään läpi vanhoja profiileja ja joku niistä kiinnostaa, niin ei ole mitään järkeä poistaa profiilia kun voisit laittaa viestiä tai jättää profiilin sinne jos mies laittaakin viestiä.

Ei tietenkään kaikilla miehillä ole ongelmia löytää seuraa. Naiset arvioivat miehen ulkonäön yleensä alakanttiin ja ne "ihan tavalliset" ovat usein kovinkin haluttuja. 

Vierailija
76/80 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder onkin suunniteltu komeiden miesten panosovellukseksi. Ei siellä tavisten kannata ollakaan.

Vierailija
77/80 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täällä taas.

Nyt on kohta viikko tinderöity, ja tuloksena kahdeksan mätsiä, kahdeksan keskustelua, neljä puhelinnumeroa, yhdet toteutuneet treffit, yksi lähes toteutunut seksikohtaaminen ja yhdet sovitut treffit. Tällaisena tahti ei jatku, koska uudelle profiilille annettu näkyvyysbuusti häipyy, ja mistään lisänäkyvydestä en ala Tinderille maksamaan.

Itseluottamukseni on vähän parantunut, kiitos tämän ketjun ja muiden miesten kuulemisen perusteella. Ilmeisesti ani harvoilla miehillä menee minua paremmin, ja sehän on tärkeintä. :D Olen myös huomannut, että mitenkään erityisen vakavasti ei tätä Tinder-deittailua sovi ottaa.

Vierailija
78/80 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä komistuvat, älä valehtele itsellesi. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä eli tottakai 38v mies on paljon komeampi kuin 30v kakara ja seksiin on myös täysin eri säännöt. Nainen on haluttavimmillaan 20 vuotiaana ja siitä alkaa jyrkkä alamäki. Keski-ikäinen haaska on jo täysin rupsahtanut ja ilmaa miehille ja 30v tätikin on vain haamu siitä mitä 20 vuotiaana. Sen sijaan 20v"mies"on finninaamainen pojnanrimpula jolla ei ole ulkonäköä sen enempää kuin rahaa tai statustakaan.

Kaikki muu on katkerien ja kateellisten naisten noloa vastaanänkyttämistä

Vierailija
79/80 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä TInderissä voi odottaa?

ihan normimeininkiä. Periaatteessa ehkä jopa keskimääräistä paremmin olet nitä tykkäyksiä saanut.

Vierailija
80/80 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä komistuvat, älä valehtele itsellesi. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä eli tottakai 38v mies on paljon komeampi kuin 30v kakara ja seksiin on myös täysin eri säännöt. Nainen on haluttavimmillaan 20 vuotiaana ja siitä alkaa jyrkkä alamäki. Keski-ikäinen haaska on jo täysin rupsahtanut ja ilmaa miehille ja 30v tätikin on vain haamu siitä mitä 20 vuotiaana. Sen sijaan 20v"mies"on finninaamainen pojnanrimpula jolla ei ole ulkonäköä sen enempää kuin rahaa tai statustakaan.

Kaikki muu on katkerien ja kateellisten naisten noloa vastaanänkyttämistä

Jep jep. Mutta kun 38 v nainen menee baariin, hän voi saada seksiä parikymppisiltä finninaamoilta. Kun taas se herra 38 on parikymppisille naisille ilmaa :D.