Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies saa Tinderissä 200 annetusta tykkäyksestä 6 takaisin, onko se normaalia vähemmän?

Vierailija
30.06.2017 |

Mitä TInderissä voi odottaa?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että keskivertoa selvästi parempi, joten ei hätää ;). Itsellä mätsäysprosentti samaa luokkaa arviolta, vaikka panostin profiiliin ja olen komea kaveri. Toki klikkailen vaan niitä keskivertoa paremmannäköisiä, mutta kenenkään kanssa en kirjoittele ja eipä ole ollut lähelläkään edes, että tavannut jonkun. Noin vuoden aikana saanut muutamia kymmeniä mätsejä, joten jos tykännyt useista sadoista profiileista, aika samoissa prosenteissa mennään ;). Niinpä arvioisin, että profiilissasi ei ole vikaa, se voi olla jopa hyvä ja olet hyvännäköinen mies ;).

Vierailija
42/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on..

vaikutat kuitenkin tekstisi perusteella mukavalta.. Menet hukkaan tinderissä, se on pinnallisten paikka..

Missä tapaisit ikäisiäsi naisia livenä?

Kavereiden kautta ja musapiireistä tulee tavattua jonkin verran, mutta en ole enää yliopistolla, niin sellaisia luontevia arkisia kohtaamistilanteita on paljon vähemmän.

Luonnollinen tie on helpompi tie.. Muista olla avoin ja helposti lähestyttävä arjessa. Älä käy päälle mutta ole "saatavilla".  Katso silmiin. Hymyile. Ole herrasmiesmäinen, jäät mieleen ja annat itsestäsi hyvän kuvan.

Oikeasti miehet, avatkaa naisille ovi, sanokaa ohimennen joku (pieni) kohteliaisuus, tuokaa pyytämättä kahvi (siis kysy ensin että otatko sinäkin ja sitten tuot sen tekemättä siitä mitään numeroa). Pikku juttuja joilla on väliä. Jäät mieleen.

Toimii vaan komealla miehellä kohteliaisuudet joka saisi naisia varmasti ilman niitäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne kuusi tykkäämistä, miten ne ovat edenneet? Eikö olennaisempaa olisi keskittyä niihin eikä ei-tykänneisiin? Jos joku heistä osoittautuu sinulle oikeaksi, niin mitä merkitystä sillä on, kuinka moni ei tykännyt??

Neljä hyvää keskustelua, yksi parin viestin vaihto, yksi yllättävä poisto, yksi dealbreakerin toteaminen, kaksi puhelinnumeroa ja yhdet sovitut treffit. Mätsit ovat olleet siis ns. laadukkaita. Mutta ongelma on siinä, että jos noista sovituista treffeistä ei tule mitään, jatko ei lupaa hyvää. Asun yli 100 000 asukkaan kaupungissa, mutta jo nyt Tinder sanoo, ettei lähistölläsi ole uusia käyttäjiä, ja uusia ilmaantuu vain tipoitellen.

Vierailija
44/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan teoretisoida iän merkitystä "osumiin"? Näppituntumalta naisten valinnanvara laskee iän myötä, eli 40+ miesten luulisi saavan ikäisiltään naisilta enemmän huomiota kuin 25- ikäryhmässä.    

Vierailija
45/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PTFU-blogin testin perusteella tuollainen tavallinen mies sai minusta yllättävän paljon mätsejä:http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html Yli kolme kertaa parempia tuloksia tuollaisella älykköprofiilillakin.

Kommentteja tähän?

Vierailija
46/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ne kuusi tykkäämistä, miten ne ovat edenneet? Eikö olennaisempaa olisi keskittyä niihin eikä ei-tykänneisiin? Jos joku heistä osoittautuu sinulle oikeaksi, niin mitä merkitystä sillä on, kuinka moni ei tykännyt??

Arvasin ettei aloittaja halua vastata tähän. Ne kuusi matchia eivät nimittäin oikeasti kelvanneet hänelle. Hän ei laittanut heille edes viestiä.

En laita mätsiä naisille, joiden kanssa en halua puhua. En minä tosielämässäkään keksisi salimissille mitään sanottavaa.

Vierailija
47/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhean vaikealta... ja itsetuntoa polkevlta sovellukselta... Ja mä olen nainen!

Missä ihmeessä työssäkäyvät, normaalit, lapselliset sinkut oikein voisivat tavata ilman että se olisi niin järjestettyä? itsellä ainakin työ vie lähes kaiken ajan ykkös viikolla ja kakkos viikolla työ ja lapset vievät ajan... Eikä sitä jaksaisi juosta baareissa etsimässä sitä mukavaa seuraa. Tiedän, että siellä niitä kivojakin on, mutta.... Pikadeitit ei kiinnosta.... ja netin kautta etsiminen tuntuu kauhean työläältä...

Mikä siitä tekee työlään. Jumaliste jos nainen saa 10 kertaa enemmän huomiota netissä mikä siinä on vaikeaa poimia parhaimmat päällä.

Kyllä vika on käyttäjissä

En ole siis kokeillut koko tinderiä. Siksipä kirjoitinkin "kuulostaa". 

Itse haluaisin tavata "luonnollisesti" ilman mitään virityksiä, vähän kuin sattumalta. Mutta ymmärrän kyllä miten utopistinen ajatuskin on... Mutta netin kautta etsiminen tuntuu siltä kuin, no etsimällä etsisi itselleen seuraa...

Vierailija
48/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän jopa lihavana naisena ajattelen, että tinderissä olevassa miehessä täytyy olla "sitä jotain", eli pelkkä peruspulliainen ei siellä kiinnostaisi. Mutta tosiaan ap täällä kirjoitellessaan vaikuttaa kivalta, joten musta tuntuu, että tinder on vaan väärä paikka sulle. Onkohan Suomi24 enää yhtään mitään? Kirjoita miten vihaat nykyistä pinnallista elämäntyyliä, niin kaikki naiset joilla on aivot kiinnostuu.

Ei pidä paikkaansa. Olen 2 kertaa miehenä tehnyt profiilin deittipalstoille jossa tuomitsen tinder naiset ja dissaan pinnallista some kulttuuria.

0 viestiä moneen kuukauteen. Naiset ei tykkää dissaavista miehistä

Noin se menee. Yhtään negatiivista asiaa ei kannata mainita. Naiset muuten tulkitsevat profiilista tulevan "jotenkin negatiivinen vaikutelma".

Vierailija
49/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhean vaikealta... ja itsetuntoa polkevlta sovellukselta... Ja mä olen nainen!

Missä ihmeessä työssäkäyvät, normaalit, lapselliset sinkut oikein voisivat tavata ilman että se olisi niin järjestettyä? itsellä ainakin työ vie lähes kaiken ajan ykkös viikolla ja kakkos viikolla työ ja lapset vievät ajan... Eikä sitä jaksaisi juosta baareissa etsimässä sitä mukavaa seuraa. Tiedän, että siellä niitä kivojakin on, mutta.... Pikadeitit ei kiinnosta.... ja netin kautta etsiminen tuntuu kauhean työläältä...

Ei kai miestä kannata hankkia ellei sille ole aikaa? Mulla ainakin miesystävät haluavat nähdä ainakin joka toinen päivä ja viettää viikonloput yhdessä?

Vierailija
50/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä tekee työlään. Jumaliste jos nainen saa 10 kertaa enemmän huomiota netissä mikä siinä on vaikeaa poimia parhaimmat päällä.

Kyllä vika on käyttäjissä

En ole siis kokeillut koko tinderiä. Siksipä kirjoitinkin "kuulostaa". 

Itse haluaisin tavata "luonnollisesti" ilman mitään virityksiä, vähän kuin sattumalta. Mutta ymmärrän kyllä miten utopistinen ajatuskin on... Mutta netin kautta etsiminen tuntuu siltä kuin, no etsimällä etsisi itselleen seuraa...

No mitä pahaa siinä on?

Kyllä jokainen jossain vaiheessa elämää haluaa löytää rinnalle toisen.

Näin miehenä voin ainakin sanoa että ilman omaa kovaa uurastusta ensimmäinen parisuhteenikin olisi jäänyt kokematta.

Olisin melkein 30v sinkku jolla ei olisi parisuhdekokemusta varmaan...

Vierailija
51/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PTFU-blogin testin perusteella tuollainen tavallinen mies sai minusta yllättävän paljon mätsejä:http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html Yli kolme kertaa parempia tuloksia tuollaisella älykköprofiilillakin.

Kommentteja tähän?

No mä klikkaisin tota kirjan lukijakuvaa, ellei olisi noin teennäinen ilme.

Vierailija
52/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin tavallista että miehet klikkailevat ja jäävät sitten mykkänä möllöttämään. Parin päivän välein siivoan niitä pois.

Vierailija
53/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sefarbabrarbrab kirjoitti:

Osaako kukaan teoretisoida iän merkitystä "osumiin"? Näppituntumalta naisten valinnanvara laskee iän myötä, eli 40+ miesten luulisi saavan ikäisiltään naisilta enemmän huomiota kuin 25- ikäryhmässä.    

Työkaverini mies 35v. Hyvässä kunnossa ja ihan komea sanoi että ei tiedä mitään niin helppoa sovellusta saada naisia kuin tinder.. Minä silloin 26v olin että mitä ihmettä kun en itae saanut mätsejä.

Kyllä miehet komistuu ja paranee. Naisilla se menee toisinpäin yleensä.

Vierailija
54/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En normaalista tiedä, mutta itse sain noin 500 tykkäyksestä takaisin 4

Jos tykkäät minun lisäkseni 499:stä muusta naisesta, jätän sinut ihan suosiolla niille 499:lle . 

Vierailija
55/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on..

vaikutat kuitenkin tekstisi perusteella mukavalta.. Menet hukkaan tinderissä, se on pinnallisten paikka..

Jos sulla on yhtään rytmitajua, niin menepä tanssikurssille. Siellä on miehille kovasti kysyntää. Jos opit hyvin tanssimaan, niin sinusta aivan tapellaan.

Vierailija
56/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin tavallista että miehet klikkailevat ja jäävät sitten mykkänä möllöttämään. Parin päivän välein siivoan niitä pois.

Perus nainen. Ei voi itse tehdä aloitetta... Oksettavaa

Vierailija
57/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on..

Jos sulla on yhtään rytmitajua, niin menepä tanssikurssille. Siellä on miehille kovasti kysyntää. Jos opit hyvin tanssimaan, niin sinusta aivan tapellaan.

Osaatko antaa neuvoa missä pääkaupunkiseudulla olisi tällaisia tanssikurseeja missä naisia olisi?

Vierailija
58/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on..

Tanssin kyllä klubeilla ja reiveissä tanssimassa ihan säännöllisesti, mutta mistään paritansseista en kyllä jaksa kiinnostua. Harrastuksen aloittaminen naisten tapaamiseksi on kai ihan ok, mutta kyllä sen pitäisi olla jotakin, mikä muuten nappaa edes vähän.

Vierailija
59/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko miehelle on normaalia saada takaisin 1 tai 2 % tykkäyksistä?! Mitä ihmettä?

Vierailija
60/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko miehelle on normaalia saada takaisin 1 tai 2 % tykkäyksistä?! Mitä ihmettä?

Tuskin on noinkaan iso osuus