Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi jotkut ihmiset haisee ihan hirveälle??

Vierailija
30.06.2017 |

Meillä on työpaikalla pari sellaista henkilöä, jotka haisevat niin voimakkaasti hielle ja jollekkin oudolle, että se haju tarttuu kaikkeen, vaikkeivät edes koskisi mihinkään. Miksi jotkut haisee näin voimakkaasti? Onko heillä joku sairaus, onko elintavat huonot vai vaan piitaamattomuus tai huono hygienia? En tehnyt tätä ilkeilläkseni, mietin vain voiko tohon olla jotain ratkaisua. Inhottavaa kun joka paikassa töissä haisee hirveä pistävä hiki. Kun jompi kumpi heistä käy toimiston puolella pikaisestikin, koko toimisto löyhkää loppupäivän ja vielä seuraavanakin aamuna sen voi haistaa. Inhottavaa kaikille kun töissä lemuaa, inhottavaa tietysti heillekkin jos eivät sille mitään voi. Mutta niin, tiedättekö mistä tollainen voi johtua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on yliherkkä hajuaisti.

Vierailija
2/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yliherkkä hajuaisti.

Sitten on monella muullakin töissä. En ole nimittäin ainut, joka on tämän huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Ketoosi

Huono hygienia

Vierailija
4/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitten haju puskee ihon läpi?

Vierailija
5/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju tarttuu kaikkeen??? Kysy jotain muulta mielipidettä töissä, onko näiden ihmisten haju hänen mielestään etova. Vika voi nimittäin olla sinussa. Meillä oli töissä yksi nainen, joka oli vaihtanut monta kertaa työpaikkaa. Yhdessä paikassa oli haissut selvästi home, toisessa kaikki tuolit haisivat kuselle. Vaikka minua nauratti tuon tuolijutun väitteet, luin sitten jostain tutkimusraportista, että näitä hajuaistiltaan poikkeavia henkilöitä on paljon. Joku epämiellyttävä haju on jäänyt hajumuistiin ja aina kun sitä on samassa tilassa, henkilö kokee hajun hyvin voimakkaana ja epämiellyttävänä.

Vierailija
6/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tollanen opettaja joka haisi kilometrin päähän. Ei pystynyt olemaan luokassa kun se haju oli ihan kamala. Tosta sanottiin sille hienovaraisesti. Ei haissut enään. Eli sen kohdalla oli ainakin hygieniasta kyse.

Vierailija
7/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tosiaan erilaisia sairauksia. Jotkut ihmiset hikoilevat tyhjästä, sillekin on joku nimi. Mun veli käy suihkussa, käyttää valtavat määrät saippuaa ja haisee aina hielle. Hänellä lääkitys ja ylipaino ja iho varmaan tottunut tuohon jatkuvaan pesuun liikaa, että on sitä vailla. Joillakin haisee asunnot ja se tarttuu. Itse sitä ei huomaa. 

Vierailija
8/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju tarttuu kaikkeen??? Kysy jotain muulta mielipidettä töissä, onko näiden ihmisten haju hänen mielestään etova. Vika voi nimittäin olla sinussa. Meillä oli töissä yksi nainen, joka oli vaihtanut monta kertaa työpaikkaa. Yhdessä paikassa oli haissut selvästi home, toisessa kaikki tuolit haisivat kuselle. Vaikka minua nauratti tuon tuolijutun väitteet, luin sitten jostain tutkimusraportista, että näitä hajuaistiltaan poikkeavia henkilöitä on paljon. Joku epämiellyttävä haju on jäänyt hajumuistiin ja aina kun sitä on samassa tilassa, henkilö kokee hajun hyvin voimakkaana ja epämiellyttävänä.

Ei ole tarvinnut edes kysyä, kun on muutama työkaveri itse tullut multa kysymään haistanko minä sen hajun. Minä EN siis ole läheskään ainut ketä tuo haju häiritsee. Loput eivät sitten varmaan edes kehtaa sanoa siitä, mutta ilmeestä näkee kyllä että haisee.

En ole mitenkään hajuherkkä eikä mua yleensä pahat hajut häiritse, mutta tuo on niin pistävä ja vahva haju. Kun ihan oikeasti jos menen halliin, pystyy hajuvanasta päättelemään missä kyseiset henkilöt ovat olleet. Ei tommonen haju vaan ole normaalia! Sitä tarkoitan että tarttuu kaikkeen, kun se haju jää leijumaan joka paikkaan. Ihankuin oikeen imeytyisi kaappeihin ynnä muihin.

Vierailija
9/9 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun veli kans haisi aina ihan hirveälle, ja vieläkin välillä. Peseytyy joka päivä saippualla, käyttää dödöä ja muita hajusteita, mutta silti se lemu on ihan hirveä. En tiedä voisiko johtua tosiaan lääkityksestä. Ja siis hän haisee lähes kaikkien mielestä, myös koko meidän perheen mielestä.

Ainoa apu on nyt ollut apteekin dödöt, tehoaa parhaiten. Silti hänen pitää kesken päivän käydä pesemään kainalot, ja lisätä dödöä, koska muuten alkaa haju pukkaamaan läpi.