Kiesus! Mies oli lasten kanssa päivän kotona, kun olin..
työnäytössä tämän päivän eräässä työpaikassa.... ja koti on kun pommin jäljiltä!!! sängyt peittämättä, sälekaihtimet vielä makuuhuoneissa kiinni, keittö kauheessa kaaoksessa eikä ole edes imuroinut vaikka pyysin... ARGGH!!!
Kuka helvetti meillä hoitaa kotityöt jos mä lähden/pääsen töihin...???? P****KELE!!
Kommentit (11)
ne kaihtimet mielummin kuin tulet tänne valittamaan
Ja anoppikin saa oman mussukkansa vihdoin pahan miniän kynsistä takas!
Meillä mies oli 3:n päiväkoti-ikäisen kanssa kotona puoli vuotta ja jokapäiväinen näky oli tuo ap:n kuvaama ilmestys :-)
Miehen logiikka oli: ei kannata päivän aikana siivota, kun lapset kuitenkin sotkevat koko ajan, joten sitten vasta kun ovat menneet nukkumaan.
t. Neljän äiti
Varsinkin kun se ei ole miehelles arkea, että pitää siivota ja hoitaa lapset. Sitä paitsi sinun ois pitänyt sanoa jo etukäteen, että siivoa kanssa.
... niin siellä se roskapussi mua odottaa kun tulen töistä kotiin...
minä vielä kyllä joudun tekemään edellisenä päivänä miehelle ja lapsille ruuan valmiiksi seuraavaa päivää varten ja sitten vielä tiskaamaan heidän kaikki astiat mitä on päivän aikana kertynyt...
mutta siihe tulee muutos... ;)
Vierailija:
... niin siellä se roskapussi mua odottaa kun tulen töistä kotiin...
minä vielä kyllä joudun tekemään edellisenä päivänä miehelle ja lapsille ruuan valmiiksi seuraavaa päivää varten ja sitten vielä tiskaamaan heidän kaikki astiat mitä on päivän aikana kertynyt...
mutta siihe tulee muutos... ;)
Nyt en kyllä ymäärrä mikset ite vie roskia samalla ku lähet töihin?
Ei tulis mulle mieleenkään lähtee erikseen viemään roskia siks ku joku käskee. Yleensä en kyl muista ottaa sitä roskispussia ees mukaan tosin..
Ja ap:lle, jos vähän rentoutuisit, sängyille parasta on antaa niitten tuulettua. Ja mitä siitä sotkusta? Yritä olla välittämättä. Kyllä se siitä oppii jos on oppiakseen, tai sitten ei.
Jospa olisit tyytyväinen, että miehesi oli lasten kanssa kotona! Kaikkien miehet ei tee sitäkään.
tuli miehellesi aika yllärinä, mitä se lasten kanssa oleminen on. Ehkä siinä ei vain yksinkertaisesti kerinny ;)
kotiäitejä jotka nämä rutiinit hyvin hallitsee. Sama homma kun esim. uudessa työpaikassa; alussa menee tosi paljon aikaa ja energiaa kokonaisuuden hallitsemiseen ja hahmottamiseen, vasta sitten kun se on hanskassa, voi alkaa tehdä ohessa muutakin kun perusasioita.
Ja jos mies ei saa useinkaan viettää lapsen kanssa kahdenkeskistä aikaa, ehkä hän halusi keskittyä olennaiseen ja nauttia siitä. Jos mamman asenne on heti alkuun toi mikä ap:lla, ei varmaan jatkossakaan siivoushaluja mieheltä löydy. Johan tuo kertoo, että teki mitä teki, niin jotain puuttuu/menee vikaan kuitenkin.
Meillä mies siivoaa 200% enemmän kuin minä itse, mutta ei koskaan silloin jos on lapsen kanssa kahdestaan kotosalla.
nimim. ei riitaa kotitöistä
Tuo just joissakin miehissä ärsyttää, ettei voi siivota, jos ei erikseen käskytetä. Niinkuin olisi miehen äiti. Ja vaikka kuinka usein sanoo, että vähän nyt oma-aloitteisuutta kehiin, niin yhden tiskikoneentyhjennyksen jälkeen se unohtuu.
Pitää varmaan laittaa mies vaihtoon. Oon sitä kyllä muutenkin miettiny.
maailma pullollaan. Mulla oli sellainen joskus mutta enää ei ole. Meillä mies pitää paikat ojennuksessa ja puunaa munkin jälkiä jos jotain puunaamista on jäänyt.