vielä niistä peräpukamista.. APUA!!!
elikkä.. kysyin neuvolassa silloin asiasta ja sanoivat että osta apteekista se yhdistelmäpakkaus sitä scheriproct neota (vai miten kirjotetaanki)..
no ostin sellaisen tiistaina, eli olen siis 2 puikkoa laittanut ja sitä voidetta käyttänyt.. kun tosiaan mulla on noi ulkona roikkuvat pukamat ja siinä ohjeessa sekä neuvolassa että te sanoitte että työnnä paukamat takaisin sisään..
olen niin tehnytkin mutta teenkö sen jotenkin väärin vai miten kun ne ei siellä sisällä pysy kuin sekunnin suurinpiirtein..?? onko niitten tarkoitus pysyä sisällä ja jos on niin miten hemmetissä ne saa siellä pysymään..?????? olen yrittänyt puristella yms sulkijalihasta muttei ne siellä pysy ja eikai kukaan voi tosiaan koko ajan olla puristelemassa.. vai voiko?? paraneeko ne ilman että ne jää sinne sisään vai paraneeko ne myös tuossa roikkuen vai mitä mun pitäis tehä??
APUA!!
Kommentit (3)
Laita voide illalla just kun olet menossa nukkumaan. Mä menin aina suoraan veskistä sänkyyn ja kellahdin sänkyyn. Siis en voinut ensin istua sängyn reunalle koska silloin ne pukamat olisi pullahtanut ulos samantien. Näin ne pysyy ainakin jonkin aikaa sisäpuolella. Toinen vaihtoehto on että laitat sen sängyssä maaten ja pyydät miestä avuksi sen verran että saat pestyä kätesi jossais purnukassa.
etteivät mene pahemmaksi. Ei niitä voiteilla välttämättä pois saa raskauden aikana kun on painetta alapään alueella, mutta tosiaan pysynevät suht pieninä voiteen ja/tai suppojen kanssa. Paranevat sitten synnytyksen jälkeen ajan kanssa. Ummetus pahentaa asiaa.
Se on tosiaan hankalaa työntää niitä sinne sisään kun sattuu ja saada vielä pysymään sisällä. Mä huomasin että rasvan kanssa ei pysy sisällä, silloin ne tulee heti takas ulos. Parhaaksi konstiksi olen kokenut suihkussa työntää ne sisään ja silloin on pysynytkin kun ei ole rasvaa liukastamassa niitä ulos... Muista suihkutella ahkerasti, varsinkin jos vuotavat verta.
Mä tiän, kun mulla on ollu jo kaksi vuotta, esellisen raskauteni aikana pamahtivat. Mä en tosiaan oo tehny niille mitään, vaikka ehkä olisi pitänyt.Mulla ei ole koskaan ollu ne näin kipeät, kun nyt, kun aloitin istumatyön.Pullottavat ulkona, sykkivät ja sitten ulostaessa vuotavat verta ja taas paranevat hetkeksi aikaa. Mutta en oo niitä hoitanu vielä, ehkä olisi minunkin syytä käydä apteekissa.tosiaan olen kokeillu myös painella niitä sisälle, mutta eivät ne sielä pysy. olen kuullut että niitä myös leikataan pois. olen sitäkin harkinnut, toisen synnytyksen jälkeen.
Koita jaksaa ja ota tietoa vaikka netistä aiheen tiimoilta.