Päivän hyvä työ tänään! Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse :)
Nuoripari on ollut kaukomatkoilla neljän lapsensa kanssa ja minä kukkien kastelijana. Tein samalla reissulla suursiivouksen heille ja on varmasti ihana tulla puhtaaseen ja siistiin kotiin 😇
Olen viettänyt paljon aikaa heillä lastenvahtina ja tunnen kotinsa. Ennenkin olen siivonnut, että en tehnyt mitään erikoista.
Kommentit (6)
Mies kireä, mustasukkainen, kun hänen mielestään muut miehet katselevat minua "sillä silmällä, " kun käytiin kylillä (pakolliset kauppareissut mökillä, ja landepaukut tuoijottelivat, kun oli vierasta naista katseltavaan, ei sen enempää, ei olisi vähempää kiinnostanut!!)
Katsoin miestä syvälle silmiin, ja sanoin, että luuletko tosissasi, että noista on Sinulle vastusta, Parhaalle kaikista?
Mies uskoi. Ensi yö saa todistaa asian:) Haluan vain miestäni, höpsö mustasukkaisuudessaan! Hän on miehistä miehekkäin! Tämän aion todistaa ensi yönä:)
Vierailija kirjoitti:
Mies kireä, mustasukkainen, kun hänen mielestään muut miehet katselevat minua "sillä silmällä, " kun käytiin kylillä (pakolliset kauppareissut mökillä, ja landepaukut tuoijottelivat, kun oli vierasta naista katseltavaan, ei sen enempää, ei olisi vähempää kiinnostanut!!)
Katsoin miestä syvälle silmiin, ja sanoin, että luuletko tosissasi, että noista on Sinulle vastusta, Parhaalle kaikista?
Mies uskoi. Ensi yö saa todistaa asian:) Haluan vain miestäni, höpsö mustasukkaisuudessaan! Hän on miehistä miehekkäin! Tämän aion todistaa ensi yönä:)
Anteeks mutta yök..Sulla on kauhee mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies uskoi. Ensi yö saa todistaa asian:) Haluan vain miestäni, höpsö mustasukkaisuudessaan! Hän on miehistä miehekkäin! Tämän aion todistaa ensi yönä:)Anteeks mutta yök..Sulla on kauhee mies.
No ei kyllä ole:) mutta tämähän on vain hyvä, että mun mielestä, ei muiden. 💕
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olet kiva, varmaan ilahtuvat. Hatunnosto sulle!
Esikoislapsen huoneeseen en koskenut. Hänelle on tärkeää, että kaikki kamansa on sopivasti sekaisin. Joskus innostuu itse siivoamaan, mutta antaa lapsen huoneen olla siinä kunnossa kuin haluaa. Ihana tyttö ❤️️
Vierailija kirjoitti:
Oletko väärässä keskustelussa?
Voi kun olet kiva, varmaan ilahtuvat. Hatunnosto sulle!