Keskiajan vauva.fi
Minkälaisia keskusteluja olisi ollut keskiajan vauva-av:lla, jos silloin olisi sellainen ollut?
Kommentit (1957)
Olin eilen illalla erityisen pahan ja vaarallisen noidan polttajaisissa. Pirun riivaama nainen puhui suu vaahdoten kauheita helvetinnäkyjä, jotka hänen mukaansa tulivat ensi vuosituhannelta. Siellä feminismi-niminen kiusaaja kulkee maan piirissä saastaa ja iljettävyyttä levittäen. En uskalla toistaa moisia kauhuja. Noita vietiin roviolle ja poltettiin kirkuvana hiileksi.
Kovasti ne puhuu noista noitien polttamisista, mutta ei meilläpäin ole sellaista nähty, eikä koko maassa muutenkaan. Taitaa kruunu ja kirkko vaan pelotella.
Vierailija kirjoitti:
Hekan asunnot Paiserutonväylä 2. Kokemuksia?
Mukavia asuntoja ovat. Kaksikymmentä henkeä yhdessä tuvassa, ihan luksusta. Ei lehmiä eikä sikoja samassa tilassa. Vuokra kattaa uudet makuuoljet kuukausittain ja yhden (yhteisen) päreen valonlähteeksi iltojen iloiksi lokakuusta maaliskuulle.
En ole itse siellä asunut, mutta serkkuni kertoi näin.
Jos suvussasi on ollut lepraa, niin kannattaa pitää se tieto ihan omanasi. Muuten et pääse tuonne.
Kovasti on juttua kuulunut Porwoosta päin. Tahtoisin itse nähdä paikan, montako virstaa sinne on Turusta ja onko kestikievareita säännöllisin välein matkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen meidän suvun vanhin elänyt ihminen.
Pian 37-vuotias.
Kysyttävää?Miten vanhus muistaa noin tarkasti ikänsä?
En tiedä...
Mitä minulle on tapahtunut
Menen töihin London Toweriin.
Vinkkejä?
Onko ne Rosvo-Roope ja neito Viron rannikon oikeasti eronneet?!
Paiserutto paljon huhuttua levittyneempi?
Kotipitäjämme rantaan saapui mereltä joukko saraseeneja. Olemme kylän miesten kanssa kuulleet emämaasta Ruotsista monta tarinaa kuinka nämä uskottomat ovat vallanneet siellä kokonaisia kaupungin päitä, veroäyrejä ryövänneet ja naisrauhaa rikkoneet. Kuinka hyvä kuningas onkaan sen sallinut?
Juoksimme oitis yksissä miehin ja saraseenit suohon survoimme. Pitäjämme kirkkoherra sanoi ripissä ettei uskottoman hengiltä päästäminen ole synti vaan tie paratiisiin. Siksi aiomme surmata kaikki vadtskin tulevat saraseenit.
Mitä iloa olla yli 35v? Mikä on teidän syy elää?
(otsikkoa ei muutettu :D)
Kokemuksia kynsivisvasta? Oletteko saaneet paranemaan apteekin itsehoitorohdoilla?
näppäränä liikemiehenä ostin Hieronymus Boschin maalauksen osamaksulla ja myyn sen heti pois ja saan 450 hopeamarkkaa
Mikä on antiikin Kreikan vastine wavwa.fi-foorumille?
ÖsterlandAreenassa puhuttiin Ruotsin Itämaan tarvitsevan työperäistä muuttoa
Naiset, tarkkailetteko turnajaisissa kuka on vahvin miehistä siellä ja kiinnostutte hänestä?
Eikös tällä palstalla ole jo entuudestaan aika keskiaikainen meno.
Miten teillä on ratkaistu se, mikä pyhimyksen nimi lapselle tulee?
Jos niin laiska olet, ettet jaksat apostolinkyydillä Italian maalle mennä, niin ei sinusta opintoihin ole muutenkaan.