Keskiajan vauva.fi
Minkälaisia keskusteluja olisi ollut keskiajan vauva-av:lla, jos silloin olisi sellainen ollut?
Kommentit (1957)
Tehoaako terva paiseruttoon? Entä pihka? Jos tehoaa, niin miten perustan start up:in ja alan tehdä oravannahkaa?
Ruotsalaisille en ajatellut rohtoa myydä, kun varastavat vain aina liikeideat ja myyvät eteen päin ominaan. Huhu kertoo, että ruotsalaiset levittävät myös paiseruttoa.
Eikö mikään ole enää pyhää? Oltiin tuossa aikeissa valloittaa Olavinlinna. Kesken kaiken hässäkän tuli hirmuinen ukonilma ja näimme itse perskeleen seisovan linnanmuurilla salamoiden ympäröimänä. Juoksimme takaisin kaseikkoon sen minkä kintuistamme päästiin. Kirottua väkeä, ovat tehneet liiton paholaisen kanssa!
Miten vieroitan mieheni imettäjästä? Anoppini kuvittelee olevansa jonku herttuatar!
Anoppi sössöttää vanhoista jumalista ja vie uhreja kuppikivelle ja uhrilehtoon ja muuta soopaa. Lapsillekin opettaa Ukosta, Ahdista, Tapiosta ja muista, ei suostu akka uskomasn että tällä vuosituhannella palvotaan kristusta eikä maanitella haltioita. Mies uhkaa että tappaa mut jos ilmiannan anopin papeille.. Tää suku rupes uskoon vaan jotta sais lisää mammonaa eikä menetä asemaansa.. Tätä en tienny kun nuorikkona tänne tulin.
Miten pääsee Artturin kanssa treffeille? Onko kellään kutsua linnan juhliin? Vaihdan sen vuoheen.
T.golddigger
Kun ulostatte cadulle, menettekö nurcan taacse? Rahwas ei yleensä mene.
Mieleen painuneet repliikit kiertävän teatteriseurueen esityksissä?
Minä tykkään, että sinä olet yksi styranki.
En minä ole styranki vaan kuningas Herootes, jok alojen silitellyt minun kultaista kruunuani minun esi-isien jäläkeen.
Mitä tehdä yöllisille heppapojille?
Paiserutto paljon huhuttua levittyneempi?
Miksi anoppi tunkee nukkumaan samalle penkille kanssani, vaikka olen juuri synnyttänyt kymmenennen lapseni ja mieskin haluaisi harjoittaa haureutta? Nukkuisi oljilla tuvan lattialla, niinkuin muutkin.
Naapurin Matleena oli taas ikonimallina ja pääsee kuulemma muuttamaan maakuopasta savupirttiin. Kyllä jotkut ovat niin olevinaan parempaa väkeä.
Matleenalla on kolmenkymmenen korkeassa iässä vielä jopa omia hampaita suussa.
Onko kateus syntiä?
Vierailija kirjoitti:
En halua mennä sunnuntaina kirkkoon, mitä teen? En edes usko jumalaan. Onko mahdollista, että joudun helvettiin.
Mestattavaksi päädyt, jos et käy kirkossa.
Conquistadorit, tomaatit, perunat, sohva. Skarpatkaa nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Matleena oli taas ikonimallina ja pääsee kuulemma muuttamaan maakuopasta savupirttiin. Kyllä jotkut ovat niin olevinaan parempaa väkeä.
Matleenalla on kolmenkymmenen korkeassa iässä vielä jopa omia hampaita suussa.
Onko kateus syntiä?
Siellä se vaan Iconigramissa poseeraa ja paljastelee, oikea portto! Älkäät seuratko enää @matleenamatsdotter1284
Älä lyö ciria cuin sica, waicca siinä on vähän vica"
On se Agricola niin aviomiesainesta, harmi, että on kirkonmies.
Älä lyö ciria cuin sica, waicca siinä on vähän vica"
On se Agricola niin aviomiesainesta, harmi, että on kirkonmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mennä sunnuntaina kirkkoon, mitä teen? En edes usko jumalaan. Onko mahdollista, että joudun helvettiin.
Mestattavaksi päädyt, jos et käy kirkossa.
Höpöhöpö. Synnintunnustus ja ehtoollinen kerran vuodessa on pakko (1215 jälkeen) muuten voi aina vedota talon töihin tai pitkään matkaan.. Maalla kun ollaan
Vierailija kirjoitti:
Conquistadorit, tomaatit, perunat, sohva. Skarpatkaa nyt vähän.
Hourujen iuttuja! Minulle üxi heikkomielinen kertoi nähneensä unta, että avioliitot perustuvat romanttiselle rakkaudelle.
Yllätin poikani taas saastuttamasta itseään. Miksei käytä piikaa tai vähämielistä elättiämme, niinkuin talon muut miehenpuolet? Pitäisikö häneltä käsi katkaista, että oppusi tavoille?
Minä taasen olen kuullut että ruotsalaisnaiset ovat saraseenien raahattavana oltuaan suuttuneet heitä auttaneille ruotsalaismiehille ja sanoneet vain rikastuneensa. Mitähän se tatkoittaa? Että porton ammattiako harjoittaneet? Onneksi täällä itämaassa eivät emännät ja tyttäret ole noin paholaisen vallassa.