Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä pääse yliopistoon

Vierailija
29.06.2017 |

Olen 4. varasijalla yleiseen- ja aikuiskasvatustieteisiin Helsinkiin. Paras sijoitukseni ikinä. Olen niin pettynyt itseeni!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen kautta?

Vierailija
2/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei kuulukaan päästä yliopistoon - mitä siitä nyt tulisi, jos sinne kaikki pääsisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa oot hakenut? Kyllä se siitä vielä!

Vierailija
4/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvatustieteisiin vissiin pääse suoraan avoimen kautta? Joku essee sielläkin kisattavana, kurssien jälkeen

Vierailija
5/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miks jotkut hakevat jopa kymmenen kertaa samaan kouluun. Miksi ei uskota että oma kapasiteetti ei vaan riitä? Kyllä ne opinnotkin varmaan ovat turhan vaativia sellaiselle joka ei selviä pääsykokeista parin kerran jälkeen. Vaikka äiti sanoi että voit olla mitä vaan, ei se ihan niin mene.

Vierailija
6/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli nyt neljäs kerta. Olen jumissa matalapalkka-alalla jota inhoan. Minusta ei ikinä tule mitään. Haluan koulutuksen ja työn joka kiinnostaa.

Vierailija
7/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli nyt neljäs kerta. Olen jumissa matalapalkka-alalla jota inhoan. Minusta ei ikinä tule mitään. Haluan koulutuksen ja työn joka kiinnostaa.

Ap siis

Vierailija
8/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hakenu muuallekin kuin pk-seudulle? Monet ei tosiaan pääse koskaan yliopistoon, koska eivät suostu hakemaan ollenkaan tai tosissaan muualle.

Vierailija
9/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän henkilöitä, jotka ovat hakeneet lääkikseen vähän vajaa kymmenen kertaa. Ovat pärjänneet opinnoissa todella hyvin, ovat hyviä työssään ja juuri oikealla alalla. Eikö se ole ennemmin ihailtavaa, että joku on niin sinnikäs? Olisiko parempi mennä opiskelemaan jotakin jonne pääsee helposti, mutta joka ei kiinnosta ollenkaan? Ei sellaisesta ainakaan tule työssään hyvää. Mutta ymmärrän kyllä, että se voi tuntua pelottavalta, että jotkut ovat niin periksiantamattomia eivätkä tyydy mihin tahansa. 

Vierailija
10/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin valmistautunut pääsykokeisiin silleen, että ei tarvitse olla sinnikäs.

Vierailija
11/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 4.varasijalta pitäisi olla hyvät mahikset päästä sisään. Odottele ihan rauhassa vapautuvia paikkoja.

Vierailija
12/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu matalapalkka-alalta poispääsyyn ei välttämättä ole mikä tahansa akateeminen tutkinto, ainakaan jokin niin epämääräinen kuin yleinen kasvatustiede. Viestistäsi päätellen haluat päästä tienaamaan lisää rahaa, sitä ei kasvatustieteistä saa. Sori vaan, en halua olla ilkeä.

Vierailija
13/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä pääset! <3 ehkä jo tänä vuonna jos hyvin käy, 4. Varasijahan on hyvä sijoitus.

Älä pahoita mieltäsi näiden katkeroituneiden kuuloisten ihmisten puheista!

T. Mäkään en päässyt vieläkään, i feel you