Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PESKÄÄ omat&lapsen kädet kun tulette muskareihin ym. kerhoihin!

Vierailija
30.03.2006 |

Olisi ihan kiva jos oikeasti suurin osa tajuisi pestä kätensä ja lapsen kädet kun tulette kerhoon ja muskariin jne. Näin jäisi moni tauti tarttumatta!

Itse ajattelen, että kotihoidon suuria etuja on se, ettei lapsi sairasta koko aikaa. Ikävää kuitenkin, että kerhoihin tullaan kipeinä eikä edes

alkeellisesta hygieniasta huolehdita : (

Ei meinaan ole iso vaiva!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhossahan ne lapset kuitenkin lääppii toisiaan, koskee kuolaisiin leluihin ja aivastelee/yskii. Jokainen joka haluaa välttyä tartunnalta, pesee niitä käsiään sitten kerhon aikana esim. ennen evästaukoa ja tietysti lähtiessä. Voihan ne toki pestä ennen kerhoakin, mutta hyöty taitaa olla samantekevä.

Me käymme kerhossa vaikka pientä nuhaa onkin päällä, ihan hyvä on hankkia vastustuskykyä tauteja vastaan nyt kotihoidossa, ettei kaikki iske päälle sitten kun lapset menevät hoitoon.

Vierailija
2/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELVETTI! Jaa, että se toimiikin vain niin, että jälkeen pestään! Just joo, tulihan se selitys sieltä olenkin ihmetellyt tätä toimintaa, pesette siis kotona vasta..

Mitähän esim. sairalassa sanoisivat jossa on oven vieressä desifiointiaine jota käytetään TULLESSA ja MENNESSÄ että, " hei kuule, mä pesen vasta himassa, koska näin minä suojelen itseäni pöpöiltä vitut siitä pitkäaikaissairaasta vanhuksesta jos se saa multa jonkun vaikea pöpön" !

IDIOTTI!

T. Tosi kyrppintynyt ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pysyä kotona sairaana. Ei mihinkään kerhoon tai muskariin ole pakko mennä. Kädet on syytä pestä, mutta ilmateitsekin tarttuu helposti.

Vierailija
4/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ei varmaankaan tungeta lelua ensin omaan suuhun ja anneta sitten potilaalle. Ja pidetään nenäliina kasvojen edessä jos yskittää tai aivastuttaa.

Vierailija
5/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie toisten liistereitä kotiini.

Vierailija
6/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodista tuli tieto eilen, että siellä on havaittu kihomatoja, hyi yäks, perkele!!! PESKÄÄ NIITÄ KÄSIÄ ja perseitä kans!

Vierailija
7/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todettu että nimen omaan käsien välityksellä taudit pääasiassa tarttuvat! Monissa fiksuissa kerhoissa onkin tällainen vaatimus ja muistutus lappu jo ovella.

Vierailija
8/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perhekerhossa noin 20perhettä.. Kyllä ottaa päähän!

T. ap

Vierailija
9/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vaikeaa! Asennekysymys!

Vierailija
10/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitähän esim. sairalassa sanoisivat jossa on oven vieressä desifiointiaine jota käytetään TULLESSA ja MENNESSÄ että, " hei kuule, mä pesen vasta himassa, koska näin minä suojelen itseäni pöpöiltä vitut siitä pitkäaikaissairaasta vanhuksesta jos se saa multa jonkun vaikea pöpön" !

IDIOTTI!

T. Tosi kyrppintynyt ap

Vierailija
11/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sitä viedäänkö muille pöpöjä.

t. ap