Onko teillä vessassa roskis?
Järkytyin kun vieraani toi mun keittiön roskikseen kuukautissiteensä!! Sanoin että olis laittanu vessan roskikseen, niin tuumasi että ei hän tajunnu että jollain voi olla vessassa roskis! Siis mitä ihmettä?? Miksi ei olisi?
Kommentit (63)
Ei ole eikä tule. Minä ja tytär osataan viedä keittiön roskikseen koska siinä ei ole mitään noloa. Vieraitten rättejä en halua vessaan haisemaan. Keittiön roskikset viedään ulos päivittäin.
Vaikkei itse tarvitsisikaan vessan roskista, niin se on kyllä silti osa ihan itsestäänselvää vieraiden huomioon ottamista ihan samalla tavalla kuin vaikka, että tarjoaa allergiselle sopivaa ruokaa. Oikeasti vähän sama asia laittaa vieraat kiikuttamaan verisiä rättejään keittiöön kuin sanoa, että paska/kusipapaereita ei saa laittaa pönttöön vaan ne pitää tuoda keittiön roskikseen.
Hyi, tästä muistui mieleen, kun oman yliopiston yhden ison vessan kopeissa ei ollut omia roskiksia! Ei ollut siis kuin yksi iso koppien ulkopuolella. Ihan tällä vuosikymmennellä, ja onneksi oma tiedekunta oli toisessa päässä taloa ja siellä vessakopeissa roskikset.