Onko teillä vessassa roskis?
Järkytyin kun vieraani toi mun keittiön roskikseen kuukautissiteensä!! Sanoin että olis laittanu vessan roskikseen, niin tuumasi että ei hän tajunnu että jollain voi olla vessassa roskis! Siis mitä ihmettä?? Miksi ei olisi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tästä aiheesta pitää keskustella?
Ei ole roskakoria vessassa eikä sinne sellaista tule.
Ps. Haista vittu
jep
Meillä on roskis vessassa, keittiössä, makkarissa ja pojan huoneessa.
Samoin pyykkikori pojan huoneessa ja makkarissa.
sivusta vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumiäs kirjoitti:
Mitäköhän mä sillä tekisin kun en siellä syö mitään.
Vetäiset hylsyt pöntöstä alas ja tukit sen? Vai etkö pyyhi koskaan?
On niitä sellaisiakin joita voi sinne pönttöön laittaa, tai ainakin oli. Suli hyvin sinne veteen.
Ja sitten vesilaitos pyysi, ettei niitäkään hylsyjä heitettäisi pyttyyn. Lisää veden viskositeettia ja vaikeuttaa puhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
sivusta vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumiäs kirjoitti:
On niitä sellaisiakin joita voi sinne pönttöön laittaa, tai ainakin oli. Suli hyvin sinne veteen.
Ja sitten vesilaitos pyysi, ettei niitäkään hylsyjä heitettäisi pyttyyn. Lisää veden viskositeettia ja vaikeuttaa puhdistusta.
Hommatkoon paremmat laitteet sinne puhdistamolle. Aina ne jaksaa vinkuu jostain pikkuasioista. :(
Mulla on Ikeasta ostettu kannellinen roskis vessassa jossa laventelinhajuinen roskapussi. Roskat haetaan kerran viikossa joten nakkaan kaikki roskat ulos samana päivänä. Jos olen jonkun luona käymässä eikä heillä ole vessassa roskista käärin siteen vessapaperiin ja muovikääreeseen ja pistän sen käsilaukkuun.
Meidän taloudessa ei ole muuta roskista kuin wc-pönttö.
Ei ole vessassa roskista. Minua ei ällötä siteet keittiön roskiksessa. Siellä ne menee siinä missä muutkin roskat. Eikä ole iso vaiva kuljettaa hammaslankoja tai vanulappuja keittiön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meillä on vessassa roskis, kannellinen sellainen. Toki en kertakäyttösiteitä käytä, mutta sinne menevät just jotkut hammasharjat, hammaslangat, huonot ponkkarit ym.
Nyt on pakko kysyä, mikä on ponkkari?
Kannellinen roskis löytyy. Tyhjennetään viikkosiivouksessa osana wc:n pesua. Helpottaa elämää, kun ei tarvitse roudata roskia keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meillä on vessassa roskis, kannellinen sellainen. Toki en kertakäyttösiteitä käytä, mutta sinne menevät just jotkut hammasharjat, hammaslangat, huonot ponkkarit ym.
Tarkoitti varmaan poninhäntää eli hiuslenksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai pokkarit Tex Willer tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ponnari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, niinpä tietysti! En ole ikinä kuullut muuta muotoa kuin "ponnari", eivätkä nuo sanat jotenkin yhdistyneet mielessäni ollenkaan :D Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
sivusta vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumiäs kirjoitti:
Miten ihmeessä tuollaisia huijaushylsyjä saadaan myydä vaikka vesilaitos kieltää niiden pönttöön laittamisen? Yrityksien ahneudella ja myyntikikoilla ei ole mitään rajaa!
Tietysti on. Onhan julkisissakin vessoissa aina roskikset, kurjaa olisi niissäkin kanniskella siteitä sitten siihen yleiseen tilaan, missä kädet pestään.
En koskaan seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa jolla ei ole vessassa roskakoria.
On, mutta ei sinne siteitä heitetä haisemaan. Sitä kun ei vaihdeta niin tiheästi, kuin keittiön roskista. Mitä epähygieniistä siinä on? Voisitteko selittää ihan kunnolla eikä vain fiilispohjalta? Vai kaiveletteko kielellä kovasti sitä keittiön roskista? Minua ällöttää kyllä moni muu asia paljon enemmän siellä roskiksessa kuin kuukautisveri jonkun paperin sisällä... Siteet ei ehdi siellä alkaa haista koskaan, kakkavaipoille taas on ihan oma kunnolla sulkeutuva roskis kodinhoitohuoneessa.
Vessan roskikseen menee roskat jotka eivät kaipaa suljettavaa pussia, eli paperin hylsyt, tyhjät rasvapurkit, pumpulipuikot jne. Kerran viikossa tyhjennys. Jos heittäisin sinne siteitä, pitäisi sitä aika tiheään tyhjennellä, eli käyttäisin tosi monta lähes tyhjää muovipussia yksien kuukautisten aikana ihan turhaan.
Ei ole. Osaan sen siteen kääriä siihen uuden siteen paperiin ja tadaa, siisti paketti. Taittaa vielä kahtia niin mahtuu kämmeneen ja siitä keittiöön roskiin, eipä juuri pistä silmään sieltä muiden roskien seasta.
Kuinka usein tästä aiheesta pitää keskustella?
Ei ole roskakoria vessassa eikä sinne sellaista tule.
Ps. Haista vittu