Millainen ihminen käyttää aikansa punomalla salaliittoteorioita vauvapalstan moderoinnista?:D
Naurattaa, että jonkun mielestä mammojen keskustelupalstan moderointi on joku vakava ihmisoikeusrikos :D Missä teidän järki, missä elämä?
Kommentit (9)
Jotenkin vainoharhaiselta vaikuttaa. Ilmeisesti tällä ei ole omaa elämää.
Näkeehän sen, että välillä ihan asiallisia viestejä poistetaan perusteettomasti. Ei sellaista moderointia saisi olla. Ei ole edes mikään salaliitto kun kaikki voi sen ihan omin silmin nähdä.
Bluffaa vaan;), minulla on kuumetta, ja ilkeä osaan minäkin olla;)!
Sorrut taas omaan näppäryyteesi, ei ihmiset ole niin typeriä kuin suuri illuusiotaiteilija olettaa.
Jokainen palstan kävijä tuntee kyllä Kihomatson, Hamsun ja Pyy. Pyyn, joiden viestit eivät poistu vaikka kuinka valittaisi, paitsi öisin ;).
Älä luule olevasi fiksumpi kuin olet, testatusti olet ÄO 16v keskiatvolla ;).
Vierailija kirjoitti:
Sorrut taas omaan näppäryyteesi, ei ihmiset ole niin typeriä kuin suuri illuusiotaiteilija olettaa.
Jokainen palstan kävijä tuntee kyllä Kihomatson, Hamsun ja Pyy. Pyyn, joiden viestit eivät poistu vaikka kuinka valittaisi, paitsi öisin ;).
"Suuri illuusiotaiteilija" :D Parasta! Saanko kysyä, keneksi minua luulet?
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen, että välillä ihan asiallisia viestejä poistetaan perusteettomasti. Ei sellaista moderointia saisi olla. Ei ole edes mikään salaliitto kun kaikki voi sen ihan omin silmin nähdä.
Tää on ihan totta. Ja varsinkin kansallismieliset/rasistit/Venäjä-trollit käyttää tuota ilm. as.-nappia nykyään kriittisten äänien vaimentamiseen, eli poistuu kommentteja jotka ei sovi heidän agendaan, vaikka niissä ei olisi mitään asiatonta (esim. rasismi, vihapuhe jne.).
Nyt kannattaa aloittaa keskustelu vaikka keuhkosyövästä? Eiks je?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro, ei tarvitse luulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro, ei tarvitse luulla.
No? Epäilit minua, korjaa jos olen väärässä, vai loppuuko kantti päänaukomisotsikon tasolle ( ts minulle). Mikä nyt tökkii?
Sellainen jolla ei ole tarpeeks oikeaa tekemistä. jotain hommaspämmääjiä noi on.