Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee joidenkin ihmisten silmistä vihaiset / pelottavat? Siis mikä ilme tai ele saa ne näyttämään sille?

Vierailija
29.06.2017 |

Kaikki varmaan osaisivat erottaa uhkaavan ja synkän katseen katseesta joka on lämmin ja lempeä. Mutta osaako joku selittää, mitä silmille ja naamalla siis ihan fyysisesti tapahtuu, että se katse muuttuu sellaiseksi? Ymmärrätteköhän mitä nyt edes tarkoitan? :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä hetki buldoggin nassua. Sehän on hirmu vihaisen näköinen koira. Käsittääkseni ei kuitenkaan yhtään sen ärhäkämpi, vaan ehkä jopa lempeämpi koirarotu kun monet muut. Pienet koirat on kai kovimpia puremaan.

Vierailija
22/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että osaan katsoa tosi jäätävästi. Luulen itsekin, että olisin ollut hyvä mykkäelokuvien näyttelijä :D En kurtista kulmiani, siristä silmiä tai mitään, ne lihasmuutokset kasvoissa ovat itse asiassa tosi pieniä. En osaa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskeat silmät ja lempeä katse, mutta perusilme resting bitch. Ja silloin kun suutun tai raivostun, silmiinkin tulee pelottava ilme kuulemma.

Ei sitä muusta huomaakaan, en ole riehuvaa tyyppiä, mutta sellaisia mikroilmeitä joita ei edes tiedosta.

Vierailija
24/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pyri mihinkään resting bitch facellani. Aika suuret luulot pitää olla et ajattelee toisen naaman luontaisen rumuudenkin liittyvän itseensä.

Vierailija
25/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun kaikilla miehilläkin, eli väsymys, nälkä, pettymykset, sairaudet jatka listaa..

Vierailija
26/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silmät jotenkin leimahtavat jos suutun. Olen huomannut tämän ominaisuuden yhdestä työkaveristani myös, en muista. Pelottavalta muuten näyttää pienet pupillit ilman räpyttelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan