Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee joidenkin ihmisten silmistä vihaiset / pelottavat? Siis mikä ilme tai ele saa ne näyttämään sille?

Vierailija
29.06.2017 |

Kaikki varmaan osaisivat erottaa uhkaavan ja synkän katseen katseesta joka on lämmin ja lempeä. Mutta osaako joku selittää, mitä silmille ja naamalla siis ihan fyysisesti tapahtuu, että se katse muuttuu sellaiseksi? Ymmärrätteköhän mitä nyt edes tarkoitan? :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Sini Sabotage näyttää vähän kilarilta

Vierailija
2/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalalka olevat kulmakarvat, jotka ovat hieman kurtussa. Silmät ovat hieman sirillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalalka olevat kulmakarvat, jotka ovat hieman kurtussa. Silmät ovat hieman sirillään.

Hyvä pointti. Sarjakuvissakin se vihainen heppu on aina niin kuin näin >:(

Vierailija
4/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on keskittynyt, ei jatkuvasti ympäriinsä pälyilevä.

Vierailija
5/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee sisältä. Lempeäkatseinen ei saa sitä harjoittelemalla. Kuten ei pistävää katsettakaan.

Vierailija
6/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on useimmiten silmät viiruina, syystä että ne vuotaa helposti.

Vierailija
7/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma väri. Suomalaiset on paikkapaikoin kovin rasistisia. Mitään järkisyytä tummuuden pelolle ei tosin ole.

Vierailija
8/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän perusilmeellä toiselta puolelta normilta ja toiselta vihaselta.

"Vihaisella" puolella kulmakarva näyttää painuvan naaman keskiosan puolelta alemmas, ja kulmien keskellä otsassa oleva ryppy näkyy siltä puolelta paremmin. Naamani näyttää siltä puolelta myös miehekkäämmältä.

Se siitä "se tulee sisältä". Vai onkohan mun sisällä kaksi persoonaa... Tuota vihaista naamaa en kyllä tunnista itsekseni katsoessani peiliin tuntiessani itseni lempeäksi. Toivottavasti tuo raivomonsteri ei tee pahojaan sillä aikaa kun minä nukun.

Vierailija
9/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisherkkä. Nro. 6

Vierailija
10/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi näyttää hyvinkin synkälle, olematta silti millään tavalla uhkaava. Jos on menny vaikka kaikki päin mäntyä koko päivän. Mulle tulee yleensä tuo reaktio ensin ja sit alkaa naurattaa, kun ei muutakaan voi.

Vierailija
11/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole naamaa kiristetty ja täytetty botoxilla.

Vierailija
12/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta.

Vierailija
13/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut joskus näyttäväni pelottavalta, ja kaipa se sitten niin on. Tietysti nuo naaman juonteet tekevät osansa, mutta jotain vikaa kai silmissäkin on. Olen miettinyt että voisko jotenkin kulmakarvoja muotoilemalla saada jotenkin pehmeämmän ilmeen. Mulla on kyllä ruskeat silmät, ja pupillitkin ovat pienet, se varmaan vaikuttaa.

Vierailija
14/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kuullut joskus näyttäväni pelottavalta, ja kaipa se sitten niin on. Tietysti nuo naaman juonteet tekevät osansa, mutta jotain vikaa kai silmissäkin on. Olen miettinyt että voisko jotenkin kulmakarvoja muotoilemalla saada jotenkin pehmeämmän ilmeen. Mulla on kyllä ruskeat silmät, ja pupillitkin ovat pienet, se varmaan vaikuttaa.

Ruskeat silmät on todella kauniit.

Vierailija
15/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rikolliset, heidän silmänsä on lasittuneet. Kun suupielelet ovat alaspäin, näkee silmistä vihaa.

Hahhah

Mitähän rikollisia mahdat tarkoittaa?

Vierailija
16/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä rikolliset, heidän silmänsä on lasittuneet. Kun suupielelet ovat alaspäin, näkee silmistä vihaa.

Hahhah

Esim. Penttilä

Vierailija
17/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah

Esim. Penttilä

Itse en erota Penttilän silmistä vihaa. Ainoastaan ymmärtämättömyyttä omia tekojansa kohtaan. Tyhjä katse.

Vierailija
18/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silmät sirrisä ei välttämättä ole uhkaavaa mutta silmien pitäminen jotenkin epänormaalin ammollaan ja räpäyttämättä on

Vierailija
19/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta silmät sirrisä ei välttämättä ole uhkaavaa mutta silmien pitäminen jotenkin epänormaalin ammollaan ja räpäyttämättä on

Eipä sille siristelylle mitään voi, ellei halua et kyyneleet valuu ja mahdollisesti myös ripsivärit samalla. Itsellä myös vähän tuollaiset eksoottisemman muotoiset silmät, jotka lisää tuota sirrisilmä vaikutelmaa.

Vierailija
20/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaat silmäluomet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme