Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monesti täytyy antaa anteeksi? Naisystävän känniääliöinti...

Vierailija
29.06.2017 |

Naisystävällä on tapana kännäysillan päätteeksi haluta seksiä, ja tietenkin loukkaantua verisesti jos sitä ei saa. Ei ole mitään väliä paljon kello on, onko seuraavana päivänä töitä, haluttaako minua tai olenko jo nukkumassa. Sitten jos jostain syystä en innostu (esim. jos vaikka herättää minut kolmelta yöllä kun viideltä pitää nousta töihin), alkaa kunnon vittuilu, kiukuttelu ja erolla uhkailu.

Ei koskaan muista näitä ja pyytää anteeksi seuraavana päivänä, mutta tämä on tapahtunut jo niin monesti että anteeksipyynnöt on yhtä tyhjän kanssa. Muutosta käytöksessä ei ole tapahtunut lupauksista huolimatta.

Kuinka monesti täytyy antaa anteeksi toistuva hölmöily?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse määrität rajasi, kuinka monesti. Mutta sanotaanko näin, että monella olisi tullut jo mitta täyteen.

Vierailija
2/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selvät rajat, sano ettet hyväksy tuollaista. Menköön muualle selviytymään, jos ei osaa jättää rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sanot milloin sulle riittää.

Vierailija
4/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin äiti kuulemma totesi, että miehillä viina menee päähän, naisilla pöksyihin. Suosittelen, että ryyppäätte yhdessä silloin, kun voit nukkua aamulla pidempään ja seksi onnistuu.

Vaikuttaa siltä, että teillä on erilaiset tavat käyttää alkoholia. Minä en jaksaisi juopon kanssa.

N

Vierailija
5/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse antaa anteeksi enää kertaakaan, jos muutaman kerran olet jo antanut. Ainoa mitä enää kannattaa antaa on varoitus: seuraavasta sekoilusta se on loppu.

Vierailija
6/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan sanomaan että ei se lopu jos juominen ei lopu.

Vierailija
7/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpähän vain, haluatko sä siitä lastesi äidin? Vaikutat järkevältä mieheltä, jätä se ja move on. Ansaitset parempaa.

Vierailija
8/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saattaisin moista sietää ja nauraa paskaiset naurut. Jos sama toistuisi, loppuisi huumori ja muija saisi saman tien lähteä etsimään itselleen uuden wc-pöntön jonne paskansa laskee.

Vierailija
9/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki tuota aikanaan. Suosittelen keskustelua asiasta selvinpäin. Selitä tilanne sinun kannaltasi. Itse olen tehnyt selväksi, että seksi miehen kanssa, joka on tosi humalassa on ihan kauheaa, joten turha pyydellä känniseksiä, varsinkin jos olen itse selvinpäin.

Kyllä tämä perille on mennyt.

Vierailija
10/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää antaa juominen anteeksi ikuisesti. Miesjuopot tulee jättää heti. Lisäbonuksena saat naisen, joka haluaa seksiä edes joskus. Miksi valitat?

Vierailija
11/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävällä on tapana kännäysillan päätteeksi haluta seksiä, ja tietenkin loukkaantua verisesti jos sitä ei saa. Ei ole mitään väliä paljon kello on, onko seuraavana päivänä töitä, haluttaako minua tai olenko jo nukkumassa. Sitten jos jostain syystä en innostu (esim. jos vaikka herättää minut kolmelta yöllä kun viideltä pitää nousta töihin), alkaa kunnon vittuilu, kiukuttelu ja erolla uhkailu.

Ei koskaan muista näitä ja pyytää anteeksi seuraavana päivänä, mutta tämä on tapahtunut jo niin monesti että anteeksipyynnöt on yhtä tyhjän kanssa. Muutosta käytöksessä ei ole tapahtunut lupauksista huolimatta.

Kuinka monesti täytyy antaa anteeksi toistuva hölmöily?

Kaks kertaa menee, kolmannesta ja palo  ja peli poikki.

En kattelis itsensä apinaksi juovaa kumppania vaan etsisin sellaisen jolla on oman ottokyvyn raja ollut tiedossa jo  pitkään.

Vierailija
12/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle pitää antaa juominen anteeksi ikuisesti. Miesjuopot tulee jättää heti. Lisäbonuksena saat naisen, joka haluaa seksiä edes joskus. Miksi valitat?

Uli-uli-uli, uli, uuuuli.

Kokeile joskus ajatella jollain muulla, kuin ala-aivoillasi.

Vierailija
13/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katseli enää hetkeäkään! Lapsellista uhkailla erolla, ei kypsän ihmisen käytöstä. Humala ei ole mikään suu käyttäytyä noin, ihan yhtä hyvin raiskaajat ja murhaajat voisivat käyttää humalaa tekosyynä, ei mee läpi. Vaihda naista, ei tuo paremmaksi ainakaan mene.

Vierailija
14/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistamattomuus on tekosyy! Jätä nyt helvetti tommonen muija!

Vierailija
15/15 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Minulla oli tuollainen ystävätär. Tapaamiset eivät onnistuneet ilman alkoholia. Aina piti vetää nolot överikännit, ja loppuillasta sitten hukattiin kännykät, lompakot yms. Ihan tavallista oli, että hän sotki ja rikkoi uudet vaatteensa konttaamalla pitkin lattioita ja kadunvarsia.

Ja sitten tämä hemaiseva, viinan ja oksennuksen hajuinen prinsessainen kuvitteli olevansa seksin ylipapitar. Seksikokemukset huudettiin kovaan ääneen, että kaikki varmasti kuulisivat, ja yhdessä vaiheessa hän rupesi jo minulle, heterolle naisystävälleen ehdottelemaan seksiä. Ihan kuin haluaisin päälleni hönkimään pöhöttyneet viinalta ja oksennukselta haisevat hyllyvän tynnyrin.

Holisti on holisti, vaikka olisi työpaikka. Ihmissuhteissa ei pitäisi joutua jatkuvasti häpeämään toisen ihmisen olemusta ja käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän