Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Vierailija kirjoitti:
Mitä POTUS tarkoittaa?
The president of the United States
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä POTUS tarkoittaa?
No ei kai se niin voi olla. Eihän niitä pikkusanoja oteta mukaan lyhenteisiin.
Sittenhän Yhdysvallatkin olisi USOA. ...anteeksi, TUSOA.
Onko mitään keinoa jolla nopeuttaa ruhjeiden paranemista? Kuhmut, mustelmat jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina kun alan kertomaan jotain juttua, vaikka jotain hauskaa mitä mulle on tapahtunut, niin se kenelle kerron kiirehtii vetämään jonkilaisen aasinsillan että pääsee kertomaan jotain omaa "vastaavaa" juttuaan. En edes ole kovin monisanainen, kerron asiat suht lyhyesti ja silti yleensä en saa sanottua loppuun asti
onko tähän olemassa joku psykologinen selitys kun tätä tapahtuu oikeesti koko ajan, en kohta jaksa ees yrittää kertoa mitään itsestäni kellekään :D
Tällainen on yleistä esim. autismin kirjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ihan normaalia että mies kusee istualtaan? Mutta esim. neulominen, ratsastus, meikkaaminen tai tiettyjen musiikkiartistien kuuntelu ei ole kovin normaalia jos on mies? Esim. Chisun keikalla oli varmaan 95% naisia. Ja miksi miltei kaikki pojat käytti yläasteella reppua mutta tytöt laukkua noin 15 vuotta sitten?
Miksi on niin outoa jos joku perheenjäsen tarjoaa kyytiä ja mä meen takapenkille, kun en tykkää istua etupenkillä? Tai jos vaan kieltäydyn kohteliaasti kyydistä ja sanon että mä meen mielummin bussilla. Miksi se taas ei ole niin outoa jos joku käyttää kauppakeskuksessa hissiä vaikkei liiku apuvälineiden eikä lastenrattaiden kanssa?
Monesti kysymys on kulttuuriin piintyneistä ajattelumalleista ja tavoista tai muodista. Ihminen on sosiaalinen laumaeläin, jonka käyttäytymistä erilaiset arvot ja asenteet säätelee. Näistä poikkeaminen herättää huomiota, jo
Kysymys käsitteli paljon muutakin kuin muotia.
Miksi alkoholisti menettää usein ystävänsä? Ei kai se nyt niin kurjaa ole kaveerata alkoholistin kanssa? Ei kaveri nyt sentään mikään puoliso, äiti tai isä ole. Mä en missään nimessä katkaisisi välejä ystävääni tämän alkoholismin takia, onhan se sairaus siinä missä syöpä, diabetes, allergia tai epilepsiakin.
Miksi niin monella ihmisellä on homotutka? Minun mielestäni se on maailman turhin ominaisuus. Haluaisin mieluummin, että ihmisillä olisi erityisruokavaliotutka. Sitten muistatte elävästi, kuka on maidoton, kuka gluteeniton ja kuka vegaani.
Mä luulin erästä tyyppiä heteroksi ensitapaamisesta seuraavat 2 vuotta, kunnes paljastui että hän seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa. Mutta mielestäni se on täysin neutraalia, homoilla kuuluu olla samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin heteroillakin.
Saako sairaseläkkeellä oleva...
Miksi homot saavat harrastaa keskenään seksiä julkisilla paikoilla täysin avoimesti jopa lasten nähden?
Miksi Vihreät ja Vasemmisto ovat Venäjän asialla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ihan normaalia että mies kusee istualtaan? Mutta esim. neulominen, ratsastus, meikkaaminen tai tiettyjen musiikkiartistien kuuntelu ei ole kovin normaalia jos on mies? Esim. Chisun keikalla oli varmaan 95% naisia. Ja miksi miltei kaikki pojat käytti yläasteella reppua mutta tytöt laukkua noin 15 vuotta sitten?
Miksi on niin outoa jos joku perheenjäsen tarjoaa kyytiä ja mä meen takapenkille, kun en tykkää istua etupenkillä? Tai jos vaan kieltäydyn kohteliaasti kyydistä ja sanon että mä meen mielummin bussilla. Miksi se taas ei ole niin outoa jos joku käyttää kauppakeskuksessa hissiä vaikkei liiku apuvälineiden eikä lastenrattaiden kanssa?
Seisaaltaan kuseminen sotkee. Siitä huomaamattaan lentää (näkymättömiä) pisaroita pytyn ympärille. Lisäksi on vanhemmilla miehillä niitä eturauhasvaivoja jotka heikentää virtsasuihkua niin että se saattaa tiputella suoraan alaspäin. Tarpeet tehdään lukitussa vessassa suojassa toisen katseilta, joten se miten joku kusee, ei näy ulospäin. Sen sijaan meikit, vaatteet, laukut yms näkyvät ulospäin joten niihin vaikuttaa sosiaaliset normit enemmän. Vaatteet imartelevat kehon muotoja, jotka ovat naisilla ja miehillä erilaiset. Historia on aika paljon vaikuttanut eri sukupuolten vaatteisiin, esim. Ranskan vallankumous ja sodat. Harrastukset, musiikkimaku yms. en osaa ottaa kantaa, mutta yleisesti miehet ovat teknisempiä, kilpailuhenkisempiä, vahvempia ja puolustuskykyisempiä kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Hissin käyttö kauppakeskuksessa ilman pyörätuolia tai lastenvaunuja ei sinänsä ole muilta pois eikä epäkohteliasta, ellei hisseihin tarvitse jonottaa tai kirjaimellisesti valtaa isolla porukalla koko hissiä hissiä tarvitsevan henkilön nenän edestä niin ettei tämä mahdu kyytiin. Sen sijaan tutun kyytiin takapenkille meneminen on sama kuin jos menisi ravintolassa eri pöytiin istumaan kun menee jonkun kanssa syömään, eli selvä signaali että haluaa eristäytyä toisesta ihmisestä tai kohdella tätä palvelijanaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholisti menettää usein ystävänsä? Ei kai se nyt niin kurjaa ole kaveerata alkoholistin kanssa? Ei kaveri nyt sentään mikään puoliso, äiti tai isä ole. Mä en missään nimessä katkaisisi välejä ystävääni tämän alkoholismin takia, onhan se sairaus siinä missä syöpä, diabetes, allergia tai epilepsiakin.
Miksi juopot sitten viedään putkaan ja diabeetikot ym. sairaalaan?
Kaveeraa aikasi juopon kanssa, joka pummaa kaikkea, vippaa rahaa, syyttelee ongelmistaan muita, sekoilee yms. niin tiedät vastauksen.
Miksi on niin monissa ihmissuhteissa tärkeää osata nauraa itselleen? Minkä ikäisenä se taito yleensä opitaan? Onko mun vaikea saada ystäviä esim. työpaikalla kun en osaa nauraa itselleni vielä 3-kymppisenäkään, ja olenko minä jäänyt tällä osa-alueella suorastaan lapsen tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Se alkoholistin käytös sairastuttaa ympärillä olevat. Se on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä POTUS tarkoittaa?
No ei kai se niin voi olla. Eihän niitä pikkusanoja oteta mukaan lyhenteisiin.
Sittenhän Yhdysvallatkin olisi USOA. ...anteeksi, TUSOA.
Kyllä on:
https://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_United_States
Olen yrittänyt saada selvää Hesburgerin mainoksessa olevan Pete Parkkosen laulun sanoista.
Käsittääkseni alku menee näin: ja mä haluun korostaa, aion korkeelle nostaa tän ja...
Miten seurava säe menee?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt saada selvää Hesburgerin mainoksessa olevan Pete Parkkosen laulun sanoista.
Käsittääkseni alku menee näin: ja mä haluun korostaa, aion korkeelle nostaa tän ja...
Miten seurava säe menee?
Kuuntelin sen mainospätkän ja mun mielestä se menee näin: "Ja mä haluun viel korostaa, aion korokkeelle nostaa tän ja saat mut, beibi, omistaa. Mitä jos mä muutun, jos mä rakastun? Oot täydellinen, sut haluun, Vekekerroksen"
Biisi on kuulemma kokonaisena Spotifyssa, mutta oon kuullu vain ton mainosversion.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin monissa ihmissuhteissa tärkeää osata nauraa itselleen? Minkä ikäisenä se taito yleensä opitaan? Onko mun vaikea saada ystäviä esim. työpaikalla kun en osaa nauraa itselleni vielä 3-kymppisenäkään, ja olenko minä jäänyt tällä osa-alueella suorastaan lapsen tasolle?
Itselleen nauramisen taito on tärkeä siinä mielessä, ettei aina pahastuisi siitä, mitä muut leikillään sanovat, eikä liioittelisi ja tuskailisi omia mokiaan loputtomiin. Kaikki mokaavat joskus, ja kun sen tajuaa, on helpompi olla itsensä kanssa. Se myös auttaa, jos muistaa, etteivät ihmiset yleensä muista jälkeenpäin toistensa mokia, koska keskittyvät lähinnä itseensä ja omiin asioihinsa.
Itselleen nauramisen taito on yksi huumorintajun osa-alue. Joillekin se on ihan helppoa, toisille vaikeampaa, ja jotkut eivät opi sitä koskaan. Sopivaa ikää oppimiselle en osaa sanoa. Itselle nauramista kannattaa harjoitella mahdollisimman tutussa ja rakastavassa ympäristössä, koska nämä ihmiset hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet, ja tykkäävät sinusta silti.
Itselle nauramisen taito liittyy myös itsetuntoon. Jos uskoo, että on yhtä hyvä kuin muut, uskaltaa myös mokailla ja nauraa omille mokilleen. Ei se aina ole niin vakavaa.
Mitä POTUS tarkoittaa?