Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18580)
Vierailija kirjoitti:
Miksi on "takatalvi" ja "intiaanikesä" eikä esim. "takakesä" tai "intiaanitalvi"?
Intiaanikesä termi periytyy meille Pohjois-Amerikasta. Intiaanit pitivät myöhään syksyllä tullutta lämmintä ajanjaksoa poikkeuksellisen hyvänä metsästyksen kannalta.
Välillä näkee termiä käytettävän väärin, eli kesän jatkuessa pitkään kesän loppua kutsutaan intiaanikesäksi, vaikka termi alunperin tarkoittaa syksyn alun jälkeen tullutta lämmintä jaksoa. Ja tarkoitan siis lämpötilamielessä alkanutta syksyä, en kalenteri syksyä.
Miten kukaan nainen enää nykyaikana suostuu saamaan lapsia vaikka se on niin naista alentavaa ja pahoinpitelevää touhua? Nainen joutuu olemaan miehen kanssa yhdynnässä vaikka mies ei välitä naisesta, tämän tunteista tai tarpeista mitään vaan hyväksikäyttää naista törkeästi vain omien halujensa tyydyttämiseen, miehelle nainen on siis vain itsetyydytykseen käytettävä väline ja reikä, johon tyhjentää spermat kiveksistä. Sitten nainen joutuu kantamaan lasta sisällään 9 kuukautta, joka kaikilla tavoilla runtelee naista henkisesti ja fyysisesti, minkä jälkeen nainen vielä joutuu oman henkensä uhalla synnyttämään lapsen maailmaan vaikka siinä veri roiskuu, naiseen sattuu ja alapää repeytyy pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviätte päivästä, siis te naiset joilla on runsaat kuukautiset? Itse ainakin hypin seinille ja ravaan vessassa 20 kertaa päivässä ja silti on kauhean epävarma olo. Pari kertaa ollut ylivuotoa ja pelkään joka kerta sitä että housut on veressä.
Muinoin kun olin fertiili-iässä, laitoin joskus kaksi tamponia vieretysten, sen lisäksi side.
Yöksi ohuen petarin ja paksumman petarin väliin pakkausmuovia, sitten vielä rikkinäinen pussilakana poikittain.
Inha tilanne oli kun en päässyt lähtemään eräästä tilanteesta ja valui, onneksi ei päällivaatteisiin.
Suunnittelin vaikka mitä kyljistä avattavia alushousuja, jos joutuu vaihtamaan reissulla. Niin ei olisi tarvinnut riisua kaikkea kun näin kävi.
Kun englanninkielinen kuulee päästöt-sanan, tuleeko hänelle siitä mieleen sana bastard?
Lisäys edelliseen: tai jos kuulee paastot-sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset kyykkyvessat. Kuinka siellä toimitaan? Tai siis jos ei ole paperia? Miten sillä vesikauhalla onnistuu naisoletettu pesemään paikkansa siistiksi ilman että housut on läpimärät? Ja millä vesipesty persikka kuivataan kun sitä paperia ei ole? Olen oikeasti miettinyt tätä ja jättänyt kaikki vähänkään alkeellisemman näköiset paikat välistä ongelman takia.
Reissaan Kiinassa jatkuvasti, enkä ole mitään vesikauha-hommeleita ikinä nähnyt. Paperia voi olla tarjolla isossa rullassa vessakoppien ulkopuolella tai sitten omat paperit käytössä. Papereita ei saa heittää aukkoon, ne tukkivat koko systeemin helposti. Paperit laitetaan siis roskakoriin.
Vesikauha lienee tyypillinen erityisesti muslimimaissa, joita myös löytyy Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset kyykkyvessat. Kuinka siellä toimitaan? Tai siis jos ei ole paperia? Miten sillä vesikauhalla onnistuu naisoletettu pesemään paikkansa siistiksi ilman että housut on läpimärät? Ja millä vesipesty persikka kuivataan kun sitä paperia ei ole? Olen oikeasti miettinyt tätä ja jättänyt kaikki vähänkään alkeellisemman näköiset paikat välistä ongelman takia.
Hame helpottaa asiointia huomattavasti. Tottumattomana kävijänä housut voi olla parasta heittää jopa kokonaan pois ja kietoa vaikka kaulaan. Muilta osin olen miettinyt samaa, itse tietysti kannoin oman paperirullan mukana. Mahdollisesti paikalliset kuivaavat alushameeseen tai jättävät märäksi?
Mikä mahtaa olla sellainen jonkinlainen pensasmainen kasvi, jossa on melko pienet, vihreät lehdet ja jossa kasvaa herneenpalkoa muistuttavia siemenkotia(?), joissa on pieniä, kovia, hiukan herneen kaltaisia siemeniä? Ovatkohan ne siemenet syötynä myrkyllisiä? Olen miettinyt tätä asiaa lapsesta asti.
Miksi televisiossa mainostetaan kuukautissiteitä naisille, mutta miehille ei mainosteta kondomeja? Tasa-arvo ei toteudu televisiomainoksissa.
Kumpi Harry Potter-kirjoista tutun Weasleyn perheen kaksosista syntyi ensin, Fred vai George?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan nainen enää nykyaikana suostuu saamaan lapsia vaikka se on niin naista alentavaa ja pahoinpitelevää touhua? Nainen joutuu olemaan miehen kanssa yhdynnässä vaikka mies ei välitä naisesta, tämän tunteista tai tarpeista mitään vaan hyväksikäyttää naista törkeästi vain omien halujensa tyydyttämiseen, miehelle nainen on siis vain itsetyydytykseen käytettävä väline ja reikä, johon tyhjentää spermat kiveksistä. Sitten nainen joutuu kantamaan lasta sisällään 9 kuukautta, joka kaikilla tavoilla runtelee naista henkisesti ja fyysisesti, minkä jälkeen nainen vielä joutuu oman henkensä uhalla synnyttämään lapsen maailmaan vaikka siinä veri roiskuu, naiseen sattuu ja alapää repeytyy pahasti.
Kieltämättä kun tuo on lähtötilanne, ei välttämättä kovin moni vapaaehtoisesti halua tulla raskaaksi. Perustuen omaan maailmankuvaani - eli siis tämänhetkiseen keskituloisesten luokkaan Suomessa, jossa miehet ovat yleensä sitoutuneita puolisoihinsa ja perheisiinsä - en ole kykenevä vastaamaan tähän kysymykseen, koska tuo ei vain ole se tilanne jossa elämme, eikä minun tuttavapiiriini ainakaan tietääkseni kuulu naisia joille näin olisi käynyt.
Toisaalta käsittääkseni löytyy myös naisia jotka ovat huijanneet miehiä saadakseen heidät siittämään lapsen, joten siinä tapauksessa naiselle riittää että mies haluaa panna. Palkintona nainen saa lapsen. Kuten sanoin en kuitenkaan tunne tällaisia henkilöitä enkä siksi osaa sanoa "miten kukaan nainen suostuu".
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla sellainen jonkinlainen pensasmainen kasvi, jossa on melko pienet, vihreät lehdet ja jossa kasvaa herneenpalkoa muistuttavia siemenkotia(?), joissa on pieniä, kovia, hiukan herneen kaltaisia siemeniä? Ovatkohan ne siemenet syötynä myrkyllisiä? Olen miettinyt tätä asiaa lapsesta asti.
Tarkoitatko siperianhernepensasta? Mummolla oli aitana ja varoitti aina syömästä , olivat myrkyllisiä mummon mukaan. Kukkii keltaisin kukin.
Voiko stressi aiheuttaa vatsakipua ja ripulia?
Kyllä voi, on hyvinkin yleistä reagoida vatsallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä hirvisonni voi kehittää itselleen viiden-, jopa seitsemänsadan kilon massan vain jotain puiden lehtiä natustellen?
No hirvi on alkujaan jo iso vasana, koska sen äiti ja isä ovat isoja. Hirvien ruokavalio vaihtelee vuodenajan mukaan. Hirevnvasa saa hyvän alun elämään kun se syntyy heti ensimmäisestä kiimasta, saa tarpeeksi rasvaista emonmaitoa ja ehtii vielä opetella syömään kasvisruokaakin kun se on tuoretta.
Aikuisten hirvisonnien painoon vaikuttaa eniten kiima-aika, silloin ne paastoavat ja laihtuvat. Kiiman jälkeen ne sitten yrittävät palauttaa kunnon rasvakerroksen syömällä varpuja ja oksankärkiä, jotka ovat kuitupitoista, energiapitoista ruokaa. Hirvisonnit ovat luonteltaan on-off -tyyppejä eli kiima-aikana ei muistettukaan ruokaa kun oli "muita harrastuksia", mutta kiiman jälkeen ne puputtavat jatkuvalla syötöllä.
Kun sonni pääsee sitten kuntoon ennen talven tuloa, se kestää talven yli. Jos sonni ei kiiman jälkeen saa tarpeeksi massaa kerättyä, silloin voi koittaa matkan pää ja sonni makaa kuolleena keväthangilla.
Kiitos vastauksesta! En yhtään tiedä paljonko hirvenvasa painaa syntyessään, 40 kiloa? No, joka tapauksessa, joutuu sitä lehvää jyystämään aika lailla aikuisen painoon päästäkseen. Vaikka eipä ne kai muuta teekään, syö päivät pääksytysten ja välillä lisääntyvät. Ankeaa on hirven elämä, on.
Kuinka kallista on naiselle yrittää saada lapsi yksin hedelmöityshoidoilla? Mikä on yläikäraja hoidoille?
Miksi ihmeessä Suomi24:n keskustelupalstan ilmoitusnapissa on se ärsyttävä CAPTCHA, jossa on (usein melko sekava) kuva-arvoitus sen testaamiseksi, ettei ilmoittaja ole robotti?
Jää ainakin minulta sopimattomuudet ilmoittamatta, kun se on tehty noin vaikeaksi. Ja veikkaan, että niin jää monelta muutakin.
Miksi joku haluaa roastata tai olla roastattavana?
Onko Aihe vapaan "kulttuuri" mitenkään muuttunut vuosien saatossa? Siis esim. trollaajien ja asiallisten kirjoitteluiden suhteessa.
Miksi on "takatalvi" ja "intiaanikesä" eikä esim. "takakesä" tai "intiaanitalvi"?