Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18397)
Onko Qanon sama kuin Pietarin trollitrehdas?
Miten siitä tuubista voi tulla raidallista hammastahnaa? Mä oon jopa leikannut saksilla auki tahnatuubin muttei selvinnyt yhtään.
Miksi poikien ja miesten kalsareissa on joskus sellainen pieni tasku? Joku väitti et kortsua varten, mut mun 6 v. pojan yksissä boksereissa on sellainen kanssa. ???
Mielenkiintoinen kysymys. https://guernseydonkey.com/how-do-the-stripes-get-into-striped-toothpas…
Käyttääkö todella tummaihoiset ihmiset puuteria? Onko niin tummaa puuteria olemassa? Entä meikkivoide? Senhän pitäisi olla melkein mustaa. Ja ihan tosissani tätä mietin.
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä tuubista voi tulla raidallista hammastahnaa? Mä oon jopa leikannut saksilla auki tahnatuubin muttei selvinnyt yhtään.
Oon miettinyt samaa mutta kermavaahdon muodossa. Kun näkee niitä hienoja cupcakeseja tai kakkujen pursotuksia. Miten se pysyy raitoina?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö todella tummaihoiset ihmiset puuteria? Onko niin tummaa puuteria olemassa? Entä meikkivoide? Senhän pitäisi olla melkein mustaa. Ja ihan tosissani tätä mietin.
Voi kyllä on ja varsinkin nykyään. Melkeinpä kaikki uudet meikkilanseeraukset tehdään myös tummien sävyyn. Ja ei sen melkein mustaa pidä olla, sama asia kuin valkoiselle sen ei tarvitse olla melkein valkoista. Myös heidän ihossaan on eri sävyjä ja vivahteita.
Googlaa Fenty Foundation Shades
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rottamies?
Työtön mies.
Onko niitä uusia koronatestejä jossain käytössä, ettäei tarvi nenästä ottaa? Missä ja miten ne otetaan? Syljestä? Puhaltamalla? Kuinka pian tulee tulos?
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä uusia koronatestejä jossain käytössä, ettäei tarvi nenästä ottaa? Missä ja miten ne otetaan? Syljestä? Puhaltamalla? Kuinka pian tulee tulos?
Ja vielä, että otetaanko lapsilta? Löysin netistä työterveyshuollon, jossa otetaan.
Miksi ruotsi onnistuu, mutta suomi ei (h&m, lindex, kapphal vs Seppälä)
Vierailija kirjoitti:
Meidän sairaalassa otettiin kitalaesta/nielusta kesällä kun nenänäytetikut olivat loppu. En tiedä otetaanko vielä jossain. Tällöin näytetikkua pyöritettiin kitalaen takaseinämässä. Ei yhtä kivulia, joillekin aiheutti oksennusrefleksin.
Vierailija kirjoitti:
Hehkulamppuaikana valaisimeen piti valita tietynlainen lamppu, eikä tietty wattimäärä saanut ylittyä. Voiko vaikkapa 40 watin hehkulampun tilalle laittaa minkä tahansa led-lampun? Niissähän wattimäärä on yleensä hyvin pieni.
Ledeissä ne Lumenarvot on tärkeitä. Valitse led lamppu, jossa on sama kanta kuin lampussasi todennäköisesti 40 W lamppusi kanta on E14. Jos haluat noin normaalin 40 W tilalle suurin piirtein yhtä kirkkaan ota 470 lumenia oleva lamppu. Jos haluat vielä paremmin valaisevan lampun, ota sellainen missä on enemmän kuin tu 470 lumenia.
Miksi rahan nostopisteellä on pienet väliseinät jotka eivät suojaa yhtään pin-koodin urkkijoilta?
Ite kyllä varmistan aina rahaa nostaessani selustan ja tarpeen tullen piilotan toisella kädellä koodia näpyttelevän sormeni, mutta silti. Nämä otto-pisteiden väliseinät ovat liian pienet
Vierailija kirjoitti:
Onko Qanon sama kuin Pietarin trollitrehdas?
Qanon taitaa olla keskittynyt Trumpin ja kristillisen äärioikean ympärille kun taas Pietarin trollitehdas on Putinin suojelussa ja levittää Venäjä-myönteisyyttä, jos kohta myös tukee äärioikeiston liikehdintää. Suomessa molempien kannatttajat löytyvät äärioikealta.
Onko kartonki kevyesti muovia vai minkä takia kartonki on sellainen materiaali, että kartongissa oleva neste pysyy siellä purkin sisällä eikä valu läpi?
Pitääkö paikkansa että joku intialainen merkkihenkilö on viime vuosisadan alkupuolella todennut penisilliinin keksimisen olevan pahin Intiaa kohdannut onnettomuus?
Kartonki kirjoitti:
Onko kartonki kevyesti muovia vai minkä takia kartonki on sellainen materiaali, että kartongissa oleva neste pysyy siellä purkin sisällä eikä valu läpi?
Sisäpuolella on vahaa, mutta voi olla muovitettua.
Ja keskustelun aloitus oli sellainen, että kuka on tämä hörökorvainen rottamies.