Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haksahdin taas kaksuuntaista häiriötä sairastavan exän venkoiluihin

Vierailija
28.06.2017 |

Olemme eronneet keväällä. Nyt kesän kynnyksellä mies otti taas yhteyttä ja halusi aloittaa alusta, kokeilla. Pyysi myös juhannusta viettämään. Vähän epäilin koko juttu. Viikonlopun hän puhui yhteisistä lomasuunnitelmista, ulkomaanmtkoista. No nyt ei halua olla minun kanssa missään tekemisissä. Minä tiesin tämän ja olin jo vähän varautunut koko tilanteeseen. Tiesin jopa tarkalleen, että sunnuntaina se haluaa taas eroon musta. Ja näinhän se meni. Taas hän sai tuntemaan oloni niin paskaksi. Mies on muutenkin paskapää ja juntti. Poistin juuri yli 300 viestiä, mitä olemme tässä parin viikon aikana lähetelleet toisillemme. Laitoin numeron myös estolle. Olen selvästi läheisriippuvainen. Miksi pitää mennä sairaan ihmisen juttuihin mukaan. Onko muilla kokemuksia, että henkisesti sairas ex riepottelee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero?

Vierailija
2/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero?

Ei ole. en uskalla nimeä paljastaa, eikä sillä nimellä ole merkitystä. Vituttaa eniten, että mä tiesin, että näin käy. Tunnen sen miehen toiminnan. Miksi piti menne siihen mukaan. Mulla oli koko ajan tunne, että koska se alkaa epäilemään. Odotin koko ajan. Kuitenkin menin mukaan sen juttuihin. Eikä mulla enää ole positiivisia tunteita häntä kohtaan, jotenkin vaan riipun hänessä. Anelin jopa. Sairasta myös omalta osaltani. Riippuvuutta. Kunhan olisi edes joku. Ja olihan meillä ihan kivaa, mutta kaikki päättyi taas paskaan, kuten odotinkin. Tiedän, että tää yrittää taas uudestaan syksyllä samaa. Sillä on tietty rytmi näissä jutuissa. Eikä se saa uutta muijaa, koska no kuka terve tuollaisen kanssa olisi. Paska ja tympeä fiilisi jäi. Mun läheiset ei voi sietää sitä äijää, kun tietävät mitä se mulle on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa estäisit sen tai vaihtaisit numerosi? Tuollaisille ei pidä antaa siimaa yhtään.

Vierailija
4/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Mitä se on sulle tehnyt?

Vierailija
5/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olitte yhdessä?

6/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaisia kokemuksia..

Exälläni ei tiettävästi vain ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä, mutta narsisti satavarmasti.

Oudolla tavalla minäkin koukutuin tähän mieheen, vaikka teki kaikki mahdolliset paskat mitä ihminen toiselle voi tehdä .

Oli väkivaltainen, valehteli minkä kerkesi, petti ja manipuloi. Viimeinen niitti oli aika karu pahoinpitely mikä tapahtui.

Ilman perhettä, ystäviä ja muita apujoukkoja en olisi koskaan päässyt tästä ihmisestä.

Nyt on oikeudenkäynti tulossa, niin paljon olen hänen takkaan kärsinyt että mulle riitti ja ajattelin pistää kapuloita rattaisiin.

Jännä juttu, että vaikka itse tietää, ettei pitäisi palata tuommoisen ihmisen kanssa yhteen, niin jollain sairaalla tavalla sitä palaa samaan pisteeseen, eikö pääse irti. Kunnes jotain peruuttamatonta tapahtuu.

Itse menin terapiaan, ja sain pääni selväksi siellä. Eniten ehkä perhe ja ystävät auttavat.

Tsemppiä hirveesti sinne!

Jos se tuntuu oikealta, tee se.

Vierailija
7/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen voi joskus kestää. Ei kannata syyllistää itseään. On ihan luonnollista tuntea vetoa ihmiseen jonka kanssa on viettänyt paljon aikaa ja jonka kanssa on yhteisiä muistoja.

Vierailija
8/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hytskä?