Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisikakku, hyvä vai huono laihduttajalle??!!

Vierailija
28.06.2017 |

Hirveen ristiriitaista tietoa löytyy netistä.. toiset kehoittaa laihduttajia syömään niitä ja toiset sanoo että on vihoviimeisiä.. oiskohan täällä ketään ravintoeksperttiä selventämään tätä riisikakkujupakkaa?!?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko riisikakkujen päälle jotain? Mitä?

Vierailija
22/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on paljon suolaa määräänsä nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2918 kirjoitti:

Kaikkea voi syödä kohtuudella.

Tietenkin voi, mutta eri asia kannattaako kaikkea syödä.

Vierailija
24/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok laihduttajalle. Laihduttajan kuuluu saada proteiinin ja rasvan lisäksi myös hiilihydraattia että laihtuu, jos ei riisi/pasta maistu niin riisikakku on hyvä korvaava.

Hiilaria ja lisäksi hyödyllisiä suojaravinteita saa hedelmistä, juureksista, ruisleivästä ja kaurapuurosta. Mieluummin niitä kuin riisikakkuja, jos uskoo että hiilareita on pakko saada.

Kun ruis tai kaura ei sovi niin pelkkä porkkanan ja hedelmien syönti alkaa kyllästyttää riisi ok korvaaja silloin. 👍

Vierailija
25/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikakku parempi

Vierailija
26/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittanyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok laihduttajalle. Laihduttajan kuuluu saada proteiinin ja rasvan lisäksi myös hiilihydraattia että laihtuu, jos ei riisi/pasta maistu niin riisikakku on hyvä korvaava.

Hiilaria ja lisäksi hyödyllisiä suojaravinteita saa hedelmistä, juureksista, ruisleivästä ja kaurapuurosta. Mieluummin niitä kuin riisikakkuja, jos uskoo että hiilareita on pakko saada.

Kun ruis tai kaura ei sovi niin pelkkä porkkanan ja hedelmien syönti alkaa kyllästyttää riisi ok korvaaja silloin. 👍

Sun ruokavalioon siis kuulu vain porkkana, hedelmät ja riisikakut?

Vierailija
27/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippunopeita hiilihydraatteja ne. Helppo syödä useita. Riippuu henkilöstä sopiiko vai ei.

Vierailija
28/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön maissikakkuja , niihin tulee aivan hillitön himo. Saattaa mennä useampi peräkkäin, ihan ilman mitään päällystettä.

Vierailija
29/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syödä jotain, jossa ei ole mitään ravintoaineita eikä edes makua? Riisikakku on pelkkää nopeaa hiilaria. Jos haluaa syödä hiilareita, ne kannattaa syödä sellaisina ruokina, joissa on myös kuituja, vitamiineja, hivenaineita jne.

Itse olen onnistunut laihtumisessa ja painonhallinnassa siten, että olen keskittynyt syömään ravinteikasta ruokaa ja jättänyt pastan, vehnän, riisin jne pois.

Jos syön nopeita hiilihydraatteja, silloin sitten oikeasti herkuttelen ja syön vaikka suklaata.

Vierailija
30/36 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön maissikakkuja , niihin tulee aivan hillitön himo. Saattaa mennä useampi peräkkäin, ihan ilman mitään päällystettä.

Sokeri koukuttaa.

Vierailija
31/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin miten paljon näissä on kaloreita! Yli 350kcal per 100g. Sehän on tosi energiapitoista. Esim monissa einesruuissa jopa vain 100kcal per 100g. Kannattaa miettiä mitä syö. En todellakaan suosittele keventäjille näitä. Vaasan ruisleivässäkin 70kcal per siivu.

Vierailija
32/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön niitä naposteluhaluun. Ei niitä kovin montaa tuu syötyy, 1-2 kun jotain tekee mieli. Ennen söin keksejä, joten kyllä nää mulla toimii.

Vierailija
33/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin miten paljon näissä on kaloreita! Yli 350kcal per 100g. Sehän on tosi energiapitoista. Esim monissa einesruuissa jopa vain 100kcal per 100g. Kannattaa miettiä mitä syö. En todellakaan suosittele keventäjille näitä. Vaasan ruisleivässäkin 70kcal per siivu.

Ne on kevyitä painoltaan. Aika monta sais syödä 100g.

Vierailija
34/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi dumlen riisikakut on tosi hyviä ja riisikakut on onneksi vielä melkein kalorittomia ja terveellisiä.

Vierailija
35/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka niitä syö. Ei maistu miltään, eikä ole ravinteitakaan ja pelkkää hiilaria. Aivan turhia kapistuksia. Mieluummin syö palan tåyajyväleipää, jossa on reilusti kuitua.

Vierailija
36/36 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään maissikakuista, vaihtelua leivän tilalle, laitan margariinia ja kinkkupalan päälle, ei liity laihdutukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän