Millaisia ovat tuntemanne ärsyttävä-ääniset ihmiset?
Voivatko olla muuten ihan ok tyyppejä? Vai ärsyttääkö se ääni niin paljon, että koko tyyppi tuntuu ärsyttävältä?
Kommentit (8)
Puhuu kahden kesken normaalilla äänellä joskus, mutta silloin tällöin etenkin kun yrittää jotenkin nostaa itseään yläpuolelleni ja leuhkia jollain, alkaa lässyttämään ja sössöttämään yli stadilaisesti, vaikka on umpijunttimaalainen.
Tuntemattomille ja heille ketä yrittää liehitellä mielistellä, puhuu korkeammalla äänellä.
Ihmisenä rassukka ja huonoitsetuntoinen.
Minun mielestäni pelkkä ääni voi olla ärsyttävä. Muutamalla työkaverilla on tosi nariseva ääni, mutta pidän heistä muuten, kun ovat luonteeltaan kivoja.
Eräs sukulaisnainen sössöttää välillä kun yrittää olla 'söpö'. Karseeta kuultavaa.
Suurin osa minun tuntemistani ärsyttävä-äänisistä ihmisistä on nuoria naisia, joilla on ärsyttävä nasaalimongerrusääni.
Pihtailu ei ole sitä että ostaa jotain ja käyttää sitä vähän vaan ettei osta lainkaan ja jos ostaa käyttää siitä kaiken.
Meillä ei osteta wc paperia eikä pesuaineita. Puhdistetaan koti etikalla ja vedellä. Vedellä pestään itsemme. Joskus sipaisen appelsiinimehua päälleni kuin tuoksuvedeksi.
En meikkaa.
Ruuasta pyrimme käyttää kaiken. Esim broileri. Ensin syömme lihasimmat palat. Sitte keitämme loppu broilerin jolloin irtoo paloja vielä ja teemme keiton. Lopuksi keitämme pitkään mausteiden yms esim porkkanan päiden ja sipulin kuoren kanssa kanalientä.
Meillä lämmitetääb puilla. Vaatteet kierrätetään ja lopuksi teemme niistä trasseleita ja esim eteisen mattoja tai muuta sellaista.
Kasvit kasvatamme itse. Sadevesi kastelee.
Omistamme kyllä auton. Siitä on pakollisia kuluja valtiolle mutta muutoin ajamme vain kun ihan pakko.
Heillä on ärsyttävän äänen lisäksi myös liikaa typerää sanottavaa. Juoksen karkuun jos pomo ei ole ymmärtänyt lukita ovea työhuoneessaan.