Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa olla lomalla, kun lapset ovat jo omillaan

Vierailija
28.06.2017 |

Reissut tehty. Koti siivottu. En osaa olla arkipäivänä, varsinkaan kun ei ole heinäkuu. Koko ajan tuntuu, että pidetäänköhän minua pummina, kun olen vapaalla tähän aikaan vuodesta. Vaikka itse en tosiaan ajattele muisita ihmisistä noin, koska tiedän, että on vuorotyöläisiä, lomalla voi olla mihin aikaan vuodesta vain ja kuka mistäkin syystä päiväsaikaan vapaana, enkä halveksi työttömiä tai kotiäitejä tai eläkeläisiäkään, koska eläkettä lukuunottamatta kaikkea tuota olen itsekin ollut.

Mutta en osaa tehdä mitään kivaa. Kävin aamujumpassa, pyöräilin pitkän lenkin, leivoin pikkuleipiä. Lasten kanssa oli kiva lähteä vaikka eväsretkelle, yksin se tuntuu pöljältä. Mieskin on reissussa tämän viikon. Miten minusta tuli näin mielikuvitukseton? Ei ole kerrostalossa edes puutarhaa :(. Kävin pari kukkaa ostamassa parvekkeelle, mutta mitäs nyt? Kai täällä jotain kotitöitä olisi, mutta haluaisin lomailla, en vain yksin osaa. Autokin on miehellä, joten pyörällä pitää päästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä vaan haaveilen yksin lomailusta. Mä lukisin kirjan, katsoisin jonkun Netflix sarjan, kävisin torilla kahvilla, lounaalla jossain ihanassa paikassa. Aamulenkillä, kaverin kanssa mökillä, Tallinnassa päiväristeilyllä, istuisin iltapäivällä terassilla. Siinä nyt näin alkuun mun tekemiset, ehkä 10v kuluttua pääsen toteuttamaan.

Vierailija
2/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa aloin pelata tietokonepelejä. Kyllä aika kiitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kohtaa aloin pelata tietokonepelejä. Kyllä aika kiitää.

Ja minä löysin tämän palstan. Eipä käy aika pitkäksi.

Vierailija
4/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä siinä, täällä joutavalla palstalla menee aika, kun ei osaa tehdä mitään kivaa. Pitäisi tehdä jotain, mitä olisi kiva muistella jälkeenpäin. En osaa itse järjestää mitään ja kaikki tapahtumat täällä on heinäkuussa. Ap. 

Vierailija
5/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aamujumppa, pyörälenkki ja leipominen ole juuri sitä kivaa lomailua?

Vierailija
6/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä usein haaveillee, jota ei ole. Ei kai ole minun keksintöni;)

Pikkulapsiaikana haaveili hetken rauhasta. Nyt kaipaan sitä ihanaa tekemisen tunnetta joka hetki. 

Pääasia, että osaa nauttia erilaisista elämäntilanteista kuitenkin ainakin vähän. 

Vierailija
7/7 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aamujumppa, pyörälenkki ja leipominen ole juuri sitä kivaa lomailua?

Mutku jäi vielä niin paljon aikaa ja huomenna ei ole kivaa aamujumppaa, menen huomenna iltajumppaan. Onhan nuo kivoja, mutta päivässä jäi vielä monta tuntia aikaa. Rahattomuus ja autottomuuskin on ongelma, kun on jo "reissuttu matkabudjetti loppuun". Pakko säästää rahaa asunnonostoonkin, koska paikkakunnan vaihdon myötä täytyy talosta pulittaa enemmän kuin mitä vanhasta saa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan