Yksinasuvat! Minkäverran keität kahvia kotona?
Siis kuppien määrää. Teetkö aina vähän extraa vaiko tarkalleen sen mitä juot?
Kommentit (32)
Keitän 3 dl kahdesta kolmeen kertaa päivässä.
Kelpaanko minä, olen perheemme ainoa kahvinjuoja?
Keitän aamupäivisin 2,5-3 muumimukillista, useimmiten juon sen kaiken, joskus jää 0,5 mukia keittimeen tai jopa 1,5 jos se on jo päivän toinen samankokoinen keitetty satsi. Iltapäivisin keitän yleensä vain 1,5 mukillista.
Vierailija kirjoitti:
Teen tarkalleen sen mitä juon: Neljä kuppia aamulla, lounaan jälkeen kaksi kuppia. Joskus saattaa käydä niin ettei kaikki maistukaan, jolloin vetäisen seuraavan kahvitteluhetken aikaan jämät kylmiltään ja keitän vastaavasti vähemmän uutta.
Miksi? Onko kahvi niin kallista? :D
Minä juon aamulla yleensä 3-5 kuppia kahvia. Oisko joku 2,5 dl toi kahvikuppi suunilleen. Eli helposti menee se litra aamulla kahvia. Ylikin.
Mutta kahvia en yleensä juo kuin vaan aamulla. Joskus saatan päivällä keittää, jos oikein iskee pullakahvi himo (ja käympäs toki ostamassa tuoretta pullaakin!)
Kapselikeittimellä viikonloppuaamuisin yhden kupin ja joskus iltapäivällä toisen. Arkisin en keitä kotona kahvia, juon töissä.
Keitän mukillisen joka aamu. Viikonloppuisin usein toinen mukillinen iltapäivällä.
Kapselicortado aamulla, yksi espresso kahvilassa paivalla ja illalla mahdollisesti kofeiiniton kapselicortado.
Erittäin satunnaisesti juon pikakahvia esim. pullan kanssa. En keitä keittimellä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaanko minä, olen perheemme ainoa kahvinjuoja?
Keitän aamupäivisin 2,5-3 muumimukillista, useimmiten juon sen kaiken, joskus jää 0,5 mukia keittimeen tai jopa 1,5 jos se on jo päivän toinen samankokoinen keitetty satsi. Iltapäivisin keitän yleensä vain 1,5 mukillista.
Kelpaatko sinä mihin? Vastaamaan tähän ketjuun? No tuskin siihen nyt lupaa tarvitsee anella, sitäpaitsi vastasit jo.
Aamulla litran pannulinen pannukahvia, josta jää kupillinen iltapäivälle, jonka sitten lämmitän mikrossa.
En asu, yksin, mutta mies ei juo kahvia, joten juon pikakahvia. Mies juo teetä ja samalla minä saan kupillisen kahvia.
Teen tarkalleen sen mitä juon: Neljä kuppia aamulla, lounaan jälkeen kaksi kuppia. Joskus saattaa käydä niin ettei kaikki maistukaan, jolloin vetäisen seuraavan kahvitteluhetken aikaan jämät kylmiltään ja keitän vastaavasti vähemmän uutta.