Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe ja vauva

Vierailija
28.06.2017 |

Meillä tilanne, että minulla on 2 omaa lasta ja miehelläni myös 2 edellisestä liitosta. Epäröin yhteisen lapsen tekemistä mieheni lasten vuoksi. Jotenkin ne vain ovat "ylimääräisiä" tässä kuviossa, en tiedä jaksaisinko viiden lapsen kanssa elämistä. Kaikki meidän lapset ovat vielä pieniä. Silti pieni vauvakuume on tullut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei näitä "kuumeilijoita". Miten se sun pershedelmä on arvokkaampi kuin muiden? Nämä uusperheet pitäisi varmaan kieltää, kun näyttäisivät olevan myrkkyä vanhemmille lapsille.

Vierailija
2/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se ylimääräinen noiden lasten kuvioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet yhtä ylimääräinen lapsille kuin he sinulle. Älkää ainakaan hankkiko vauvaa, johon uppoaa kaikki huomio, ennen kuin tunnutte edes jollain tasolla perheeltä kaikki.

Vierailija
4/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Jos on jo erottu ja yhdistytty ja helmoissa pyörii neljä PIENTÄ lasta niin ei, ei ja ei.

Vierailija
5/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex hyvin pitkälti määrää meidän elämää, mitä lapsiin kuuluu, joten siten emme ikinä ole "normaali" perhe. Meitä on tässä perheessä vanhemmat, lapset ja kolmas pyörä.Luuktavasti siksi tuntuu että mieheni lapset ovat liikaa, varsinkin mikäli teemme yhteisen lapsen. Sitä kuitenkin toivon. Voisikohan tätä jotenkin muuten ratkaista kuin nälvimällä ja haukkumalla minua? ap

Vierailija
6/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ex hyvin pitkälti määrää meidän elämää, mitä lapsiin kuuluu, joten siten emme ikinä ole "normaali" perhe. Meitä on tässä perheessä vanhemmat, lapset ja kolmas pyörä.Luuktavasti siksi tuntuu että mieheni lapset ovat liikaa, varsinkin mikäli teemme yhteisen lapsen. Sitä kuitenkin toivon. Voisikohan tätä jotenkin muuten ratkaista kuin nälvimällä ja haukkumalla minua? ap

Kuule, jos sä et pysty hyväksymään miehesi lapsia, niin parhain ratkaisu on ero. Kaikista huonoin vaihtoehto on tehdä lapsi tuohon kuvioon.

Vierailija
7/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teillä nyt molemmilla ole lapset tehty. Järjenkäyttö on sallittu näissä tilanteissa kun hormonihuurut meinaavat ottaa vallan. 

Vierailija
8/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi omaa lasta riittää. Mä en ymmärrä vauvakuumeilua. Joku järki asioissa pitää olla.

Vierailija
9/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen biologiaa on että suhteen alkuvuosina halutaan yhteinen lapsi. Se on hormonaalista, mutta meidät ihmiset erottaa eläimistä juuri kyky yletä hormonien yläpuolelle ja miettiä asioita vastuullisesti ja järjellä. Äiti-ihmiseltä tuota erityisesti odottaisi.

Yritä edes. Lastesi vuoksi. Uusi vauva ei kuulu tähän kuvioon.

Vierailija
10/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään nimessä vauvaa! Herää nainen!

Vierailija
11/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin samanlaisessa tilanteessa. Mieti tosi tarkkaan, minkä ratkaisun teet. Jos ikä antaa myöden niin odota vielä.

Vierailija
12/15 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olemassa olevat lapset tulisi ottaa ensisijaisesti huomioon ja vauvakuume on pirun huono syy tehdä lapsi. Lapsia tehdään aidosta halusta olla vanhempi ja saada lapsi! Millainen vanhempi ajattelee noin mahdollista oman lapsen sisaruksista? 

Vierailija
13/15 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan tätä jotenkin muuten ratkaista kuin nälvimällä ja haukkumalla minua? ap

Ei voi :D

Vierailija
14/15 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauvakuume sinänsä on ihan hyvä syy tehdä lapsi, se on pahimmillaan kuitenkin aika kova sisäsyntyinen tarve joka ei sammu kuin lapsen tekemällä. Omani ainakin ovat saaneet alkunsa ihan puhtaasti “vauvakuumeesta” eli minun palavasta halusta saada lapsia. Oikeastaan en edes tekisi lapsia ellen kokisi sitä kovaa halua tulla vanhemmaksi. Vauvakuume on mielestäni luonnon tapa kertoa että on valmis vanhemmaksi ja tarpeeksi motivoitunut hommaan.

Mutta minua huolettaisi suuresti tuo että et ole hyväksynyt miehesi edellisen liiton lapsia. Silloin ei mielestäni ole edellytyksiä uusperhe-elämään. Ei vauvalla tai ilman.

Toinen huolenaihe on se jos edelliset lapset on kaikki kovin pieniä. Tilanne kärjistyy äkkiä liian kuormittavaksi ja muut lapset ei ehkä ole vielä “valmiita” näin isolle muutokselle.

T. Eronnut äiti

Vierailija
15/15 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa tuhota alkava uusperhe on tehdä yhteinen. Se ei tuota mitään hyvää (ellei itse lasta lasketa hyväksi). Tulee vain lisää liikkuvia tekijöitä.

Terv. Uusperheellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme