Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään mä muutun eri ihmiseksi

Vierailija
28.06.2017 |

Aina olen oĺlut kiltti,empaattinen ja auttavainen. Paskaa vaan sataa niskaan,ihmiset ilkeilee yms. Tänään mä alan nälvimään ja ilkeilemään takaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen oĺlut kiltti,empaattinen ja auttavainen. Paskaa vaan sataa niskaan,ihmiset ilkeilee yms. Tänään mä alan nälvimään ja ilkeilemään takaisin.

Älä ala. Ala mieluummin arvostaa itseäsi niin muutkin vähitellen alkavat tehdä.

Vierailija
2/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat voi vetää, mutta ei pidä alentua samalle tasolle eli älä paini sian kanssa, siinä likaantuu itse sekä sika,mutta sika pitää siitä jne jne. Got it?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata. Minulle jos / kun ihmiset ovat ilkeitä ja tylyjä, saan lohtua siitä, että en itse ole. Jos alat ilkeäksi ja veemäiseksi itsekin, on se loppumaton kehä.

Vierailija
4/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata. Minulle jos / kun ihmiset ovat ilkeitä ja tylyjä, saan lohtua siitä, että en itse ole. Jos alat ilkeäksi ja veemäiseksi itsekin, on se loppumaton kehä.

Juuri näin. Ilkeä ihminen saa lisää polttoainetta kun saa "tappelukaverin" eli kun antaa ilkeälle takaisin, se ero on tosiaan kiltin ja ilkeän välillä että kiltti polttaa itsensä loppuun alentamalla itsensä luonteen vastaisesti ilkeän tasolle kun taas ilkeä saa kicksit siitä että saa ilkeillä. Itse en vain puhu ilkeille, en mitään koska en pysty kun tietty mitta tulee täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme