Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin ihmisillä ei ole varaa mennä Linnanmäelle!

.¿.?.¿.?.¿
27.06.2017 |

Ranneke maksaa vain 30€ ja jos ei siihen ole varaa niin laite lippuun ainakin!!! SE MAKSAA VAIN 6€. Itse olen käynyt joka vuosi linnan mäellä elikkä yhteen sä 12 kertaa!!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.¿.?.¿.?.¿ kirjoitti:

Ranneke maksaa vain 30€ ja jos ei siihen ole varaa niin laite lippuun ainakin!!! SE MAKSAA VAIN 6€. Itse olen käynyt joka vuosi linnan mäellä elikkä yhteen sä 12 kertaa!!!

Et ole tainnut joka vuosi käydä, kun et tiedä että se on nykyään 39 euroa per ranneke ja 8 euroa laitelippu.

Vierailija
2/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä 8 eurolla saat mitä? Pari kierrosta ympäri, kestää 30 sekuntia? Aivan järkyttävä hinta yhdestä laitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.¿.?.¿.?.¿ kirjoitti:

Et ole tainnut joka vuosi käydä, kun et tiedä että se on nykyään 39 euroa per ranneke ja 8 euroa laitelippu.

Tarkoitin että noin 30€. Ja mistä minä nuo tietäisin en ole katsonut hintoja vuosiin näytän vain mitä haluan ja sen myös saan

Tykkää.ap

Vierailija
4/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei asu Helsingissä. Vr mainostaa että halvimmillaan juna Oulusta Helsinkiin maksaa 30e. Per henkilö. Yhteen suuntaan. Siinä tulee esim 4 henkiselle perheelle jo pikkuisen kalliimpi reissu.

Vierailija
5/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäkeä vastapäätä pääsee ilmaiseksi, jos on valmis myymään sielunsa.

Vierailija
6/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6 henkiselle perheelle pitäis maksaa 6x39€ rannekkeista ja ruuasta eli Lintsin hintatasolla noin 6x10€ ja mahdollinen välipala 6x5€. Lisäksi paikan päälle pitää jollain kulkupelillä mennäkin :) Ihan ok hinta vaikka ei ollakaan mitään pihejä, kyllä siellä lintsillä voi koko perheellä käydä sen kerran kesässä

Vierailija
7/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän viisihenkiselle perheelle lintsireissu on aika kova paukku, kun tienaankin niin vähän. Mies tienaa kyllä vähän enemmän, mutta ei meillä silti ole noin vain varaa lähteä hurvittelemaan. Pari tuntia autolla Helsinkiin, eli bensakulut, rannekkeet koko poppoolle 200€ ja sen lisäksi vielä ruuat sun muut tykötarpeet ja ruokailut. Ei ole ihan halpaa. Kyllä täytyy säästää että päästään kerran kesässä lintsille.

Vierailija
8/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.¿.?.¿.?.¿ kirjoitti:

Tarkoitin että noin 30€. Ja mistä minä nuo tietäisin en ole katsonut hintoja vuosiin näytän vain mitä haluan ja sen myös saan

Tykkää.ap

Millä logiikalla 39 euroa pyöristyy 30:een? :D

Vierailija
9/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan niin köyhä, ettei ole oikeasti varaa.

Vierailija
10/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.¿.?.¿.?.¿ kirjoitti:

Tykkää.ap

Millä logiikalla 39 euroa pyöristyy 30:een? :D

Kun rahaa on liikaa logiikalla. ;)

Vierailija
11/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve!

Meillä 400km matkaa Lintsille, ei sitä jaksa päiväseltäänkään käydä niin yöpymiset ja kaikki syömiset päälle. Onneksi löytyy muitakin huvipuistoja. Powerpark on lähempänä, sinne tätä kesänä siis.

Vierailija
12/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankäytössä on jotain vikaa jos ei voi lapsiaan viedä Lintsille.  Jos ei ole ikinä varaa mihinkään, niin miks niitä lapsia pitää kuitenkin tehdä joka ikisen vastaantulevan äijän kanssa.  Sekin on tietenkin yhteiskunnan vika jos rahat ei riitä mihinkään.  Enkä ole edes kokoomuslainen, mutta alkaa ottaa pannuun köyhien jatkuva naukuminen joka asiasta. Sairaudet yms on asia erikseen, mutta nämä.... Tehkää niitä lapsia vasta jos teillä on varaa ne elättää!

Vierailija
13/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee halvemmaksi mennä Särkänniemeen. Lyhyempi matka joten pienemmät matkakustannukset.

Vierailija
14/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahankäytössä on jotain vikaa jos ei voi lapsiaan viedä Lintsille.  Jos ei ole ikinä varaa mihinkään, niin miks niitä lapsia pitää kuitenkin tehdä joka ikisen vastaantulevan äijän kanssa.  Sekin on tietenkin yhteiskunnan vika jos rahat ei riitä mihinkään.  Enkä ole edes kokoomuslainen, mutta alkaa ottaa pannuun köyhien jatkuva naukuminen joka asiasta. Sairaudet yms on asia erikseen, mutta nämä.... Tehkää niitä lapsia vasta jos teillä on varaa ne elättää!

Miksi meidän pitäisi viedä lapset juuri Lintsille kun toinen huvipuisto on ihan vieressä? Vai mittaako Lintsille meno kuinka hyvän vanhemmuuden?

Vierailija
15/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  ei ehkä Lintsille, mutta johonkin muualle vastaavaan paikkaan.

Vierailija
16/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tätä yksi päivä ja laskeskelin, että ei meillä ei ole varaa lähteä perheenä Lintsille tänä kesänä Vantaalta. Seutuliput maksaa mennen tullen jo 30 euroa, rannekkeet sen 39 euroa, n. 160 euroa. Vaikka eväätkin tekis matkaan mukaan, en todellakaan suostu maksamaan tuommoisia summia moisista vatkaimista.

Onneksi 16 vuotias ei nyt halua ja 14 vuotias kävi luokan kanssa, ei vingu lisää. Viron reissukin tulee edullisemmaksi.

Vierailija
17/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei asu Helsingissä. Vr mainostaa että halvimmillaan juna Oulusta Helsinkiin maksaa 30e. Per henkilö. Yhteen suuntaan. Siinä tulee esim 4 henkiselle perheelle jo pikkuisen kalliimpi reissu.

Ajattele, miten kalliiksi se tulee amerikkalaiselle mormoniperheelle, tehän pääsette melkein ilmaiseksi.

Vierailija
18/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aikuinen? Puhutko oikeasti varattomammista noin? Herää todellisuuteen ja ala käyttäytyä fiksusti.

Vierailija
19/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosibudjetti . Tiedoksi vähävaraisille, jotka eivät tee budjetteja, joulu on tänä(kin) vuonna 24.12.

Olen tehnyt budjetin, jossa on pakolliset kulut jne.

Joka vuosi kesäloman suunnittelu aloitetaan ajoissa, tammikuussa on matkamessut ja viimeistään silloin tehdään ekat varaukset.

Vr.n säästölippu tulee myyntiin 60 vrk ennen ja onnibussi aikaisemmin .

Tänä vuonna mennään sekä Lintsille että Särkänniemeen . Jos sataa vettä, ollaan päätetty jätetään väliin ja otetaan varasuunnitelma käyttöön.

Anoppi antoi, jälleen kerran kesälomarahaa 100 e kummallekin. Ja lasten lippuihinhan rahat käytetään. Lähetetään paljon kuvia matkan aikana mitä kaikkea satasella saikaan.

Vierailija
20/35 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnanmäkeä vastapäätä pääsee ilmaiseksi, jos on valmis myymään sielunsa.

He he. Taitaa riittää, jos tuntee jonkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän