Miksi sen pitää olla niin iso ongelma jos haluaa parisuhteen mutta ei secksiä!! Aargh!!
Ymmärrän kyllä ja hyväksyn bj:n ja nuolemisetkin toisinaan mutta ei kiitos panoa. Sottaista ja muutenkin niin rasittavaa jo ajatuksena. En tuomitse tietenkään sitä että muut harrastaa ja totta kai varsinkin nuorena sitä tekee mieli monella. Mutta nyt nukkumista ennen kaikkea makkarissa. Yhdyntää vain sitten perheenlisäystä haettaessa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se on ongelma?
Niille jotka haluaa seksiä suhteessa? Siis ongelma siinä mielessä etteivät sellaiset ihmiset todennäköisesti halua suhdetta aloittajan kaltaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se on ongelma?
Jaksatko itse kuunnella vonkausta varsinkaan väsyneenä?!
Ongelmasi on väärin valittu puoliso. Etsi puolisoksi samanlainen aseksuaali kuin itse olet ja voit elää seksivapaassa parisuhteessa.
Eihän se ole mikään ongelma, sinun vain pitää löytää samanlainen kumppani.
Samaa mieltä... parisuhdetta kaipaan, mutta ajatus siitä että koko ajan pitäisi olla jalat auki, on ahdistava.
Miksi olla suhteessa jossa ei ole seksiä? Yksinkin on hauskempaa kuin pihtarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla suhteessa jossa ei ole seksiä? Yksinkin on hauskempaa kuin pihtarin kanssa.
Ei mulla ole mahdollisuutta keskiluokkaiseen elämään yksin. Neukkokuutiossa ei ole hauskempaa kuin nyt.
Kenelle se on ongelma?