Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "pariskuntana" saa parempaa kohtelua kuin yksin?

Vierailija
13.07.2026 |

Tällaisen olen huomannut. Olen nainen, käyn eräässä paikassa yleensä yksin ja olen saanut jopa tylyä kohtelua. Mutta heti kun satuin olemaan miespuolisen kaverin kanssa, tuli oikein maireaa kohtelua ja heti tultiin juttelemaan ja tutustumaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulivat ilmeisesti pariskunnaksi

Ap

Vierailija
2/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti yrittää turhaan propagoida. 

Vierailija
4/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähteesi väitteellesi tuo yksi kokemuksesi? 

Vierailija
5/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmyyjät kipittää mun perässä rautakaupassa. Moikkaan palvelutiskin ohi mennessä ja silti ne lähtee perään vaikka sanon  että tiedän mitä haen ja missä se on. Tuskin luulevat varkaaksi kuitenkaan. Niitä kiehtoo nainen joka osaa ja tekee. 

N

Vierailija
6/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa mutta eri tilanteissa, myymälöissä, ravintoloissa (palvelua saa odottaa, laskua saa odottaa yms), hotelleissa jne. Vielä kun olen tosi lyhyt niin olen lähes näkymätön

Vierailija
7/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on siitä paikasta missä käyt? Mä olen saanut oikein hyvää kohtelua ravintolassa, kahvilassa, kylpylässä, hotellissa, missä nyt olenkaan liikkunut yksin. Pikemminkin kun on mies mukana niin vähemmän ihmiset tulevat juttelemaan. Ehkä ajatellaan, että pariskunnalla on aina omat jutut eikä sovi mennä häiritsemään.

Vierailija
8/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana sanaa vastaan on vähän huono. Kaksi sanaa vastaan yksi taas... Parempi käyttäytyä kun vastassa on ylivoima. 

Vierailija
9/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut miehenä samaa, esim. kaupassa naispuoliset kassat ei edes moikkaa jos olen yksin, mutta naispuolisen kaverin kanssa kassat jäävät aina juttelemaan ja flirttailemaan minulle.

Vierailija
10/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehellekin ravintolassa tai yleensä viihteellä ollessa. Yksin kun menee niin ketään naista ei välttis kiinnosta mutta kun menee naisseurassa niin jo on vilkkusilmaistä naista ympärillä pyörimässä ja mukavia puhumassa ja pokaamista yrittämässä joka käänteessä. Mut ku ei voi.

Vierailija
11/11 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olen kyllä saanut hyvää kohtelua ihan joka paikassa, kun olen ollut yksin liikkeellä, ei ole kyllä eronnut siitä kun liikun mieheni kanssa. 

Ulkomailla esim. Italiassa olen huomannut, että yksinäisiä palvellaan välillä vähän niin ja näin. Kerran istuin ravintolassa yksin ja viereisessä pöydässä oli amerikkalainen mies, myös yksin. Tarjoilijat kyllä palvelivat perheitä ja pariskuntia todella vauhdikaasti, mutta me "kaksi yksinäistä" saatiin odotella ruokalistaa ja laskua. Tosin sitten on toinen ääripää, kun tarjoilijat tunkee iholle, kun huomaavat, että olet yksin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme