Kysykää bulimiaa sairastavalta :)
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon painat, ovatko hampaasi vielä kunnossa?
- 7 vuotta sairastanut ex-bulimikko (tai eihän siitä lopullisesti ikinä pääse eroon, en edelleenkään kestä tunnetta täydestä mahasta)
46kg, hampaat ovat näennäisesti kunnossa. En ole käynyt hammaslääkärillä. Mites itselläsi?
Ap
Täälläkin suurinpiirtein ok. Ihme ja kumma kun oksennuskertoja oli parhaimmillaan 3x/vrk viikko putkeen.
Toivottavasti sinullakin helpottaa nuo oireilut jonain päivänä, ennenkuin tulee vaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö moni sairaudestasi?
2 ystävääni, joilla molemmilla on syömishäiriö. Tutustuimme MPA:n kautta. Muille en edes harkitse kertomista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 7 vuotta sairastanut ex-bulimikko (tai eihän siitä lopullisesti ikinä pääse eroon, en edelleenkään kestä tunnetta täydestä mahasta)
46kg, hampaat ovat näennäisesti kunnossa. En ole käynyt hammaslääkärillä. Mites itselläsi?
ApTäälläkin suurinpiirtein ok. Ihme ja kumma kun oksennuskertoja oli parhaimmillaan 3x/vrk viikko putkeen.
Toivottavasti sinullakin helpottaa nuo oireilut jonain päivänä, ennenkuin tulee vaurioita.
Hyvä ettei suurempia vaurioita! Minä oksennan 4-5krt päivössä. Yritän vähentää. Vaikeaa... Saitko mitään pysyvää fyysistä oiretta? Itselläni on jo refluksitautia...
Ap
Mitä yleensä ahmit ennen oksentamista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Elää elämä niin,että jättää pysyvän positiivisen vaikutuksen jälkikasvuun!
Ap
Ex-buli kirjoitti:
Mitä yleensä ahmit ennen oksentamista?
Melkein mitä vain... Lasten jätöksistä perinteiseen roskaruokaan. Suosikkini on jäätelö, sillä se on miellyttävä oksentaa. Olen myös syönyt purnukan täynnä vähäkalorista kaakaojauhetta kun muuta ei ollut tarjolla.. Mitä itse ahmit?
Ap
Mitä ruokaa ja minkä verran pidät sisällä? Oletko hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa ja minkä verran pidät sisällä? Oletko hoidossa?
Melkein kaikkea ruokaa, yleensä meillä on tarjolla pastaa, risottoa tai wokkia. Olen vegaani, joten lihatuotteet ovat boikotissa. Pyrin pääsemään kaikesta eroon huuhtelun avulla. En ole hoidossa.
Ap
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTäälläkin suurinpiirtein ok. Ihme ja kumma kun oksennuskertoja oli parhaimmillaan 3x/vrk viikko putkeen.
Hyvä ettei suurempia vaurioita! Minä oksennan 4-5krt päivössä. Yritän vähentää. Vaikeaa... Saitko mitään pysyvää fyysistä oiretta? Itselläni on jo refluksitautia...
Ap
Voi kurja. :/ En saanut tietääkseni muita pysyviä oireita kuin tuon ehdollistumisen että täydehkö vatsa pakottaa oksentamaan. Hampaiden tila pitäisi kyllä tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Siviilisääty?
Sinkku
Ap
Millaista uskot elämäsi olevan viiden vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Millaista uskot elämäsi olevan viiden vuoden päästä?
Olisin 24... Joko matkustelisin hyväntekeväisyystyötä tehden tai vakiintuisin opiskellen pk-seudulle mahdollisen miesystäväni kanssa. Aika näyttää!
Ap
Mikä laukaisi sinulla syömishäiriön?
170cm
Ap