Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä vai paha äitipuoli?

Vierailija
27.06.2017 |

Miten äitipuoli suhtautuu lapseenne..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitipuoli oli mukava kunnes pikkuveli syntyi. Sen jälkeen oli vähemmän mukava. 

Nim. 14 v ajettiin ulos kodista

Vierailija
2/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa..! Ja surullista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paha äitipuoli. En noteeraa lasta mitenkää ja olen lähinnä poissa kotoa, kun lapsi tapaa isäänsä. Jokaisessa meissä on puutteemme ja vikamma ja miehessä se on hänen lapsensa ja meidän arki on sen arvoista, että tämän kanssa olen oppinut elämään.

Vierailija
4/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva äitipuoli on oikeasti kiva. Aina se vieras lapsi on sille naiselle rasite.

Tiedän vain yhden äitipuolen, jollasen toivon omienikin saavan jos ero tulee.

Itsellä oli lapsena hetken aikaa äitipuoli, se oli kaikintavoin sairas yksilö. Nykypäivänä sen teoista saisi jonkinasteisen tuomion/sakon. Toista oli 90-luvun alussa.

Vierailija
5/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paha äitipuoli. En noteeraa lasta mitenkää ja olen lähinnä poissa kotoa, kun lapsi tapaa isäänsä. Jokaisessa meissä on puutteemme ja vikamma ja miehessä se on hänen lapsensa ja meidän arki on sen arvoista, että tämän kanssa olen oppinut elämään.

Miksi otit miehen jolla lapsi?

Vierailija
6/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit miehen jolla lapsi?

Johan kerroin miksi. Kukaan ei ole täydellinen...

Vierailija
7/7 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kiltti äitipuoli. Leikin ja juttelen ja kohtelen miehen lasta hyvin aina kun se meillä on. Lapsi suhtautuu muhun hyvin. Lähinnä niinkuin kaveriin, mutta tottelee kun käsken (joskin vähän huonommin kuin isäänsä, mutta tottelee kuitenkin). Onhan se silti rasite toisen lasta viihdyttää ja huolehtia, sitä en voi kieltää, mutta itsepä valinnan olen tehnyt siihen alkaa. Eikä se tilanne ole sen lapsen vika niin en sitä siihen pura, vaikka se välillä hermoja rassaaki. Se on vähän hemmoteltu lapsi mikä mua ärsyttää suunnattomasti, mutta seki on vanhempien, ei lapsen vika. Ollaan kyllä miehen kanssa näistä asioista puhuttu että rajoja ja sääntöjä saa olla, mutta lapsi on meillä vaan 4 yötä kuukaudessa niin ei ihmeisiin pystytä. Mutta on mukavaa katsoa kun toinen kasvaa ja kehittyy ja oppii vaikka ei oma lapsi olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme