Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häihin buffeetarjoilu ja cocktail-lounge. Mitä tykkäätte?

Vierailija
27.06.2017 |

Ollaan menossa naimisiin heinäkuun lopulla. Häihin on nyt kutsuttu noin 30 vierasta lähisukulaisia ja parhaat kaverit. Hääjuhlissa tarjotaan buffeesta illallinen (kanaa, valkosipuliperunoita, salattia ja jälkiruoka).

Haluttaisiin kuitenkin vielä kutsua lisää vieraita, koska kirkkoon mahtuu. Päivälliselle ei voida ottaa enempää, mutta koska vihkimisen ja päivällisen väliin jää pari tuntia luppoaikaa, juhlapaikan omistaja tarjoutui pitämään baaria auki sen ajan.

Ajateltiin kutsua kirkkoon ja tähän cocktail-loungeen vielä 50 vierasta. Kaikki maksaisivat juomansa itse, mutta me tarjottaisiin pikkupurtavaa (sipsejä, pähkinöitä). Lahjapöytä olisi cocktail-loungessa ja voitaisiin avata kaikkien lahjat siellä.

Muut sitten lähtisi kotiin ja ydinporukka söisi päivällisen salin puolella.

Miltä kuulostaa? Olisi kiva jakaa ikimuistoinen päivä isomman porukan kanssa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, et täällä vaan joku yksi katkera (eronnut?, vanhapiika?) haukkuu ja alapeukuttaa?

Minusta toi meidän cocktail lounge / buffee idea on tosi hyvä! Voitaisiin kutsua kaikki sukulaisetkin ja kaverit jotka nyt ei pääsisi meidän häihin. Hääjuhla on nimenomaan MEIDÄN juhla ja kyllä hääpari saa itseäänkin ajatella.

Eli cocktail lounge tulee! Ja kutsuihin kirjoitetaan "meillä nn ja mm on kunnia kutsua sinut/teidät todistamaan avioliittomme solmimista x:n kirkossa ja sen jälkeen nauttimaan kanssamme edullisia cocktaileja y:n ravintolan baarissa"

Meillä on tosi pieni budjetti häille vain 1700€ joten emme voi maksaa kaikkien viinoja. Ja kana grillataan ja cajun-maustetaan eli ei tod mitään arkiruokaa, vaikka joku toisin väittikin.

Ja kakku on 20 hengen vadelmakakku, koska kaikki ei tykkää makeesta / on diabetes.

Ap

1700 € eikä sillä saa kuin 20 hengelle ruoan, lasin viiniä ja kakkukahvit? Mitä tolkutonta?

Tuommonen ruoka ja lasi viiniä kahveineen ei voi maksaa 25 € enempää per lärvi. Se on viissataa. Mihin se loppu 1200 € menee?

Tosta vielä kun irrottaa sen 200 niin sillä saa 10 pulloa skumppaa, se on 75 lasillista. Tarjoa edes se. Ja tosiaan cocktailtilaisuus vasta ruokailun jälkeen, ettei osa vieraista joudu lähtemään kesken kaiken - tai pahimmassa tapauksessa kattomaan kun muut syö.

Varmaankin morsiamen pukuun, tekokynsiin, irtoripsiin ja suihkurusketukseen?

Vierailija
42/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tosi hyvältä kuulostaa. Ehdottomasti noin.

Jäädään sitten odottelemaan vierailta aloituksia "olin just p*skassa hääjuhlassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä joku jo mainitsikin morsiammen tekokynnet ja irtoripset ja samaa mietin itsekin.

Sulhanen kuuluu luonnollisesti liivijengiin.

Ystäväpiiri lienee siinä tapauksessa samaa tasoa, eivätkä ehkä edes osaa luokkaantua paskasta kohtelusta.

Onnea tämän kesän ehdottomalle wt-hääparille!!!

Vierailija
44/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ahdistaa jos tämä kysyjä olisi tosissaan!

Vierailija
45/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kutsuisitte kaikki ketä haluatte ja tarjoaisitte bufeen ja coctail loungen sijasta makaronilaatikkoa 200 g per henkilö? Siihen budjettinne varmaan riittäisi.

Tämä mullekin tuli mieleen. Ap on sitä viestiketjua matkiva provo.

Ps. Pieniruokaisille (morsiamen mukaan kaikille naisille)toki vain 100 g makaronilaatikkoa :)

Vierailija
46/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ahdistaa jos tämä kysyjä olisi tosissaan!

Niinpä! Toivottavasti ystävillä on pitkä pinna ja hyvät hermot :(

Vierailija
47/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kovin kummoinen COCTAIL LOUNGE (mikä ikinä onkaan) eikä BUFEE myöskään houkuttele 😂

Mitä vikaa bufeessa on? Ap

Buffet on nyt aika normikamaa mutta veikkaan että tuossa aiemmassa kommentissa viitattiin tarjottavan menuun suppeuteen. Yleensä kun on sen sorttista alkupalaa ja ehkä jopa kaksi pääruokaa sekä useampia lisukkeita.

Ap tarkoittanee noutopöytää.

Vierailija
48/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

buffet on kyllä hyvä jäätelö mutten ole varma riittääkö se hääateriaksi/kakuksi

Vierailija
49/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

buffet on kyllä hyvä jäätelö mutten ole varma riittääkö se hääateriaksi/kakuksi

Paitsi että se jäätelö on Puffet.

Vierailija
50/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutopöytä eli puhvetti!

Vierailija
51/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidetty häitä, joissa valehdellaan, että pidetään vain seremonia kirkossa, ei vastaanottoa ja sitten kuitenkin kutsutaan toinen puoli suvusta ja kavereista syömään ja juhlimaan. Suosittelen. Tosi helppo tapa karsia vieraita seuraavista bileistä ovatpa ne sitten häät tai hautajaiset. Ja vaikka onkin, toivottavasti, provo, niin en kyllä ikinä osallistuisi ap:n tapaan järjestettyihin häihin.

Vierailija
52/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tarjoatte noin suppean ruuan buffetista? Tuonhan voisi valmistaa kaikille myös annoksina, varsinkin kun vierait ei ole kuin se 30. Olisi ehkä edes vähän juhlavampi, kun olisi nätisti aseteltu lautasille. Tuo on meinaan sellaista ruokaa, mitä monilla on ihan arkisinkin kotona. Ja buffetin idea on, että siellä on useita vaihtoehtoja niin kylmiä, lämpimiä kuin jälkiruokaakin.

Vierailija
53/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi meidän budjetista, niin sillä 1700€ katetaan kaikki kulut, minun morsiuspuku, huntu, kengät ja sulhasen tumman puvun vuokra, sormukset, hääauton vuokra, minun hiukset ja kukkaistytön mekko. Kaasot lupautui ostamaan omat pukunsa itse. Mun veljellä on kamera, joten hän kuvaa.

Ja mun äidille haluun ostaa lierihatun koska hän on mulle rakas ja tukenut mua aina. (äiti jos luet tätä, älä välitä näistä kateellisista, niistä häistä tulee ikimuistoisimmat häät ikinä!)

Vierailija
54/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko päästä eroon ystävistäsi. Jakamalla heidät kahteen kastiin se onnistuu taatusti.

Vierailija
55/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan siltä, että lahjojen toivossa halutaan B-luokan vieraita, joille tarjotaan enemmän. Saat kyllä vauvapalstalta tästä lukea jatkossa! Älä tee tuota. 

Vierailija
56/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan siltä, että lahjojen toivossa halutaan B-luokan vieraita, joille tarjotaan enemmän. Saat kyllä vauvapalstalta tästä lukea jatkossa! Älä tee tuota. 

Eikun siis vähemmän. Sitähän se taitaa olla, eikö?

Vierailija
57/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi meidän budjetista, niin sillä 1700€ katetaan kaikki kulut, minun morsiuspuku, huntu, kengät ja sulhasen tumman puvun vuokra, sormukset, hääauton vuokra, minun hiukset ja kukkaistytön mekko. Kaasot lupautui ostamaan omat pukunsa itse. Mun veljellä on kamera, joten hän kuvaa.

Ja mun äidille haluun ostaa lierihatun koska hän on mulle rakas ja tukenut mua aina. (äiti jos luet tätä, älä välitä näistä kateellisista, niistä häistä tulee ikimuistoisimmat häät ikinä!)

Tumman puvun vuokra!!? Miten voi olla mahdollista, että aikuinen mies ei omista tummaa pukua???

Vierailija
58/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pistä heti hääblogi pystyyn! Saatat saada sponsoreitakin!

Vierailija
59/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumman puvun vuokra!!? Miten voi olla mahdollista, että aikuinen mies ei omista tummaa pukua???

Mun miehellä on tumma puku mutta se ei mene päälle. Tyytyväinen??!! Ap

Vierailija
60/80 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ap ei saanut mieleisiään vastauksia ja nyt sitten ollaan kateellisia. No kieltämättä olisin kateellinen, jos saisin vähemmän ruokaa kuin paremmat vieraat ja minut olisi luokiteltu b-luokan vieraaksi, mutta lahja kuitenkin kelpaisi. Mutta niille vieraille, en ap:lle. Ap:n äiti, et kai sinä kasvattanut tytärtäsi tuollaiseksi, joka eriarvoistaa ystävänsä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi