Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhukset itkevät kun palvelu ei pelaa

Vierailija
27.06.2017 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu jo pari kuukautta samat lakanat mistä saisi palvelua.

Vierailija
2/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi vuosikymmeniä työskennellyt iäkäs sukulaiseni maksaa huomattavasti enemmän kuin sinä tienaat kuukaudessa.

Hänen lakanansa vaihdetaan kerran kuukaudessa, joten vierailen sairauslomani aikana hänellä ja vaihdan ja pyykkään hänen lakanansa. Jokaisella on oikeus siistiin kotiin. Vanhanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo, käytännössä pelkästä kansaeläkkeestään, maksoi 8e/pvä. Menee tulojen mukaan. Mutta jos joku hoitosuunnitelma on, siitä voisi kyllä pitää kiinni. Ja puhtaat lakanat alkaa olla kotiin sidotun vanhuksen viimeisiä iloja elämässä, olisi se kiva jos saisi edes ne.  

Vierailija
4/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ollu jo pari kuukautta samat lakanat mistä saisi palvelua.

Minä sairastuin nuorena parantumattomaan syöpään, mutta pystyin hyvin heikoilla voimillani hoitamaan osan kotitöistä. Maksoin siivousavusta, koska en jaksanut esimerkiksi imuroida.

Ehkä koet myöhemmin jotain vastaavaa, niin mielipiteesi mahdollisesti muuttuu etkä halveksi iäkkäitä ja heikkoja ihmisiä, esimerkiksi isovanhempiasi.

Vierailija
5/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vanhukset ovat tehneet meille tämän maan jossa saamme elää turvassa ja hyvinvoivana ja miten kiitämme? Sitä sopii jokaisen miettiä!!

Vierailija
6/6 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhukset ovat tehneet meille tämän maan jossa saamme elää turvassa ja hyvinvoivana ja miten kiitämme? Sitä sopii jokaisen miettiä!!

Sinä voit auttaa esimerkiksi niin että käyt vapaaehtoistyönä vaihtamassa kymmenen vieraan vanhuksen lakanat aina viikonloppuisin.