Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja 24-vuotiaalle nuorelle naiselle.

27.06.2017 |

Kerron lyhyen tarinan (mikäli onnistun pitämään lyhyenä), ja toivoisin, että saisin hyviä neuvoja taikka viisauksia miten voisin edetä.

N. Vuosi takaperin tapasin erään miehen jännittävissä olosuhteissa. Kerrottakoon sen verran, että mies on artisti joka kiertää ympäri Suomea keikoilla. Päädyin hänen keikalleen hetken mielijohteesta.

Keikkapaikka ei ollut iso, joten kyseinen miesartisti osasi ottaa meidät "fanit" huomioon. Huomasin, että mies katseli minua silläsilmällä, hymyili minulle, teki eri ilmeitä ja elehti katsoessaan minua. Keikan jälkeen mies tuli suoraan minun juttusille. Olin äimän käkenä.

Juttelimme sen koko illan/yön, vaihdoimme numerot ja sovimme treffit hänen pyynnöstään. Mies oli juuri sellainen mitä olin toivonut, hauska, kohtelias sekä avoin.
Ihmettelin, että mikä minussa nyt kiinnostaa.
Olen huomattavasti häntä nuorempi. Hymyni sekä olemukseni takia mies kuulemma kiinnitti minuun huomiota.

Kävimme treffeillä, juttelimme päivittäin, viestittelimme, ja muutenkin kaikki sujui hyvin. Miehen keikkojen takia emme hirveästi kerenneet näkemään, mutta sitäkin enemmän olimme tekemisissä muilla tavoin.

Ystäväni varoittelivat minua, että en taatusti ole miehen ainoa nainen. Noh, minä en halunnut sitä uskoa, sen verran hyväntahtoinen olen. Jatkoimme tapailua sekä yhteydenpitoa, kunnes tapahtui jotain mikä ehkä/luultavasti muutti välimme. En voi kertoa mitä tapahtui, siitä ei periaatteessa voi syyttää ketään. Välimme viilenivät, ja lopulta yhteydenpito lakkasi molemminpuolin.

Puhetta oli yhteisestä tulevaisuudesta, ja siitä, että hän kertoisi lapselleen minusta ja esittelisi meidät.
Äidilleen oli minusta jo kertonut. Tapailimme siis n. Puolenvuoden ajan.

Noh , sitten sattumalta about kuukausi sitten, törmäsin häneen, toki vain niin, että hän oli ylittämässä katua kun minä huristelin autolla hänen ohitse.
Olimme sattumalta samalla paikkakunnalla, vaikka hän asuu monen sadan kilometrin päässä tästä paikasta missä sattumalta törmäsimme. Myös minä asun kaukana tästä paikasta. Jotenkin tuntui kohtalolta :D
Ja sanottakoon, että minä olisin halunnut miehen kanssa jatkaa yhteyttä, mutta hänen puoleltaan se viileni ensin, enkä halunnut jäädä roikkumaan ..

Anyway, laitoin viestiä hänelle sen jälkeen kun olin häneen sattumalta törmännyt.
Ja hän vastasi, vaihdoimme kuulumisia ja lätistiin muuta turhaa.
Hän sanoi, että on tulossa kotipaikkakunnalleni keikalle, jos voisimme nähdä. Minä suostuin...

Janyt tällä viikolla se päivä koittaa kun näen hänet. En tiedä tuleeko hän luokseni, vai menenkö tapaamaan häntä hänen keikalleen vai mitä, mutta jännittää pirusti! Ihastuin mieheen silloin vuosi sitten niin lujaa, että tuli vuodatettua kyyneleitä aika hyväseen tahtiin kun välimme viilentyivät.

Nyt olen kuitenkin hyvillä mielin, ja innoissani tapaamaan häntä. Mutta, mitä luulette, onko mahdollisuuksia sytyttää vanha liekki, kun se on kerran jo sammunut? Mitä puen päälleni?
Stressi iskee!! En kestä tätä jännitystä.

Haluaisin niin kovasti tietää, olisiko meillä mahdollisuutta enää yhtään mihinkään, vai oliko se kertalaakista poikki. Mitä te tekisitte minun tilanteessa? En kuitenkaan halua vaikuttaa liian innostuneelta, vaan sellaiselta sopivan neutraalilta.. huoh meitä naisia ja meidän ongelmia. 😰😅

Jajoo, ei näköjään tullut lyhyt juttu sitten ollenkaan..Anteeksi. Ja kiitos jos joku jaksaa nähdä vaivaa ja lukea tämän.

Jos se tuntuu oikealta, tee se.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on muiden sanoa. Mene ja katso mitä tapahtuu

2/12 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negis kirjoitti:

MG on ällöttävä.

En kommentoi tohon mitään, muutaku sen, että on liian nuori meikäläiselle 😁👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vesterinen yhtyeineen-rumpali niin joo et ole ainoa!

Vierailija
4/12 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi ja nuoruuttasi käytetään hyväksi. Lisäksi koko "suhteenne" tuntuu perustuvan lähinnä viesteille, sanoille, ei teoille. Sanoja ja viestejä voi tulkita monella tavalla, eikä niitä välttämättä sanota tosissaan. On siis mahdollista, että tuollaisessa suhteessa kuvittelee kaikenlaista, pitää yllä sitä omaa hurmostaan, toinen pysyy vähän salaperäisenä, mikä koukuttaa. Kahden aikuisen terveeltä ja tasavertaiselta parisuhteelta tuo ei kuulosta. Miten tilanne on muuttunut nyt? Eikö mies enää keikkaile, voitteko nähdä useammin? Ovatko vanhat ongelmat todella kadonneet minnekään? Jos eivät ole, niin samaa p*skaa on tiedossa.

5/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa.

Oli pakko palata tänne takaisin, ja päivittää..

Joku kyseli onko Vesterinen yhtyeineen rumpali kyseessä, ei ole.

Mutta, eilen oli tämän miehen keikka.

Kysyin, kerkeisikö ennen keikkaa nähdä, mutta se meni liian tiukille. Laitoin viestin, että emme ilmeisesti kerkeä sitten näkemään, että hyvää keikkaa. No, meni about tunti, kun herra laittoi sitten viestin, että olenko edes paikalla, kun minua ei näkynyt missään..

Wtf!? En sanonut kertaakaan, että olen hänen keikalleen menossa, joten hän vain ilmeisesti oletti minun olevan siellä. Laitoin viestin, että keikka jää väliin, mutta muuten olisin häntä voinut nähdä. No, mies sitten ehdotti, että keikan jälkeen olisimme voineet tavata.

Suostuin. Menin 10 min ennenkuin keikka loppui sinne alueelle pyörimään missä keikka oli. Laitoin viestin vielä, että hyvin raikaa pihalle asti laulu..

Meni puolituntia keikan jälkeen, ei kuulunut mitään. Tässä vaiheessa luovutin ja lähdin kotiin. Aikasemmin illalla mies laittoi viestin, että laturi jäänyt kotiin eikä muilla ole Iphonea kuin hänellä, joten hän ei voi puhelinta ladata ja akku loppumassa.

Tosiaan, ajoin sitten kotiin.

Aamulla kun heräsin , oli tullut viesti, että akku oli tietenkin loppunut, ja pahoitteli kun tämä meni näin.

Nyt tunnen itseni idiootiksi, kun odottelin häntä turhaan. Heti mielessä, että valehteliko hän jne..

Piti avautua..

6/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi ja nuoruuttasi käytetään hyväksi. Lisäksi koko "suhteenne" tuntuu perustuvan lähinnä viesteille, sanoille, ei teoille. Sanoja ja viestejä voi tulkita monella tavalla, eikä niitä välttämättä sanota tosissaan. On siis mahdollista, että tuollaisessa suhteessa kuvittelee kaikenlaista, pitää yllä sitä omaa hurmostaan, toinen pysyy vähän salaperäisenä, mikä koukuttaa. Kahden aikuisen terveeltä ja tasavertaiselta parisuhteelta tuo ei kuulosta. Miten tilanne on muuttunut nyt? Eikö mies enää keikkaile, voitteko nähdä useammin? Ovatko vanhat ongelmat todella kadonneet minnekään? Jos eivät ole, niin samaa p*skaa on tiedossa.

AP. Mies keikkailee ihan samallatavalla kuin ennenkin. Kesät ovat kiireisimpiä. Taitaa se niin olla, että ei auta kuin luovuttaa.. :)

Vierailija
7/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, odotin jotain kiinnostavampaa tältä.

8/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, odotin jotain kiinnostavampaa tältä.

Niin minäkin! 😰 Ap

Vierailija
9/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskilla on jo naisia joka sormelle.

10/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskilla on jo naisia joka sormelle.

😂 Makunsa kullakin. Tauskia en kelpuuttaaisi..

Ap

Vierailija
11/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badapimbadabum :D hauska nimi

12/12 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: