Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin pojaltani valkoista jauhetta jota oli minigrippipussin pohjalla

Vierailija
26.06.2017 |

Onko jotain huumetta?? Mitä sanon pojalleni..?? Poika on liikkunut jo pitkään hämärissä piireissä ja alkoholia juo melkein päivittäin. Nyt epäilen että on myös huumeita alkanut käyttämään.

Mitä minun tulisi tehdä?

T. Huolestunut äiti

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aineet laillisiksi. Kynnys hakeutua hoitoon alenee merkittävästi, kun tietää saavansa oikeasti apua eikä lähtöpasseja vankilaan.

Eikä kyse ole edes mistään vankilasta, vaan siitä, että tiedät itsekin olevasi vain avun tarpeessa etkä mikään rikollinen. Stigma aiheuttaa sekä huumausaineriippuvaisille että seksinmyyjille loppupeleissä enemmän haittoja kuin mikään muu. Pienistä ongelmista kasvaa isoja, kun niitä piilotellaan täysin tarpeettomien syiden takia. 

Vierailija
22/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus sekä lastensuojeluilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se pussi päihdeklinikalle jos poliisia pelkäät. Niillä on vaitio-olovelvollisuus. Saat sitäkin kautta selville mitä se on, jos on se jotain päihdettä.

Juuri näin. Tärkeintä on pyrkiä auttamaan poikaa eikä laittaa häntä kuseen tilanteessa, jossa hän kaikkein eniten tarvitsee luotettavia ihmisiä elämäänsä.

Vierailija
24/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poliisille kertoen että löysit kaupungilta. Kerro että haluat tietää mitä se on kun et ole huumeisiin törmännyt, vai oletko?

Vierailija
25/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdat pussin sisällän leivinjauheeseen ja annat olla repussa.

Palstan perusmamma varmasti tekisikin juuri näin. Vetää itse pojan pirit ja laittaa pussiin tilalle leivinjauhetta.

Mahtaisi pojan leuat loksahtaa.. "Keittiössä on pullaa, hiiva oli loppu, laitoin ne leivinjauheet sun repusta siihen!".

Vierailija
26/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. "Isä lähti käymään päivystyksessä siskon kanssa, kun niille tuli jotenkin outo olo!"

Vierailija
27/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piriä, tuskin pojallasi koksuun on varaa jos joku saamaton doku.

Vierailija
28/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi tekee nopean liusketestin, kun viet pussin lähimmälle konttorille. Sittenpähän tiedät mitä se on.

Mutta palauttaahan poliisi sen pussin? Palauttaahan?

Joo, palauttaa. Ne vaan karistelee sen jauheen jämät ensin vessanpönttöön, mutta saat sen pussin sitten kyllä takas.

Vierailija
29/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. "Isä lähti käymään päivystyksessä siskon kanssa, kun niille tuli jotenkin outo olo!"

Kaikki vaivat hävis matkalla. Ei enää yhtään tuntunu siltä, että olis mitään tarvetta mennä lääkäriin.

Vierailija
30/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie vain poliisille. Tilanne ei selviä muuten. Tuskin myöntää että on huumetta jos onkin.

Täh? No jos äiti kysyy niin kai poika vastaa. Eihän kenenkään lapset valehtele, kun niitten kans vaan avoimesti juttelee?

Vierailija
31/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menit sen kaappia tunkemaan ilman lupaa

Häpeä sika

Vierailija
32/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mulle, mä kerron sit mitä se oli...on.

Vierailija
33/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pussin pohjalla vai on vieläkin?

Vierailija
34/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä kyllä antaisi palstamamman lähettää mun osoitteeseen laitonta kamaa. En oikein usko, että mammalla on tarvittavia vehkeitä ja taitoa pakata se tarpeeksi huomaamattomasti ja hajuttomasti.

Vierailija
35/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pussin pohjalla vai on vieläkin?

Ei pussia putipuhtaaksi saa. Aina sinne jotain jää.

Vierailija
36/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empä kyllä antaisi palstamamman lähettää mun osoitteeseen laitonta kamaa. En oikein usko, että mammalla on tarvittavia vehkeitä ja taitoa pakata se tarpeeksi huomaamattomasti ja hajuttomasti.

Mitä väliä sillä on? Meinaatko että Sauli Niinistö joutuu kuseen, jos joku lähettää sille jotain laitonta postissa?

Vierailija
37/38 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Meinaatko että Sauli Niinistö joutuu kuseen, jos joku lähettää sille jotain laitonta postissa?

Niinistö ei kyllä joudu, mutta ns. tavallinen ihminen voi kyllä joutua.

Vierailija
38/38 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aikonut leipoa yllärikakun äidin synttäreille.