Rakasta koiraa tulee ikävä:(vastatkaa ja helpottakaa mun oloa!!!!
Mä ja mun perhe mennään kreikkaan ja jätetään meiän rakas koira tuntemattomille eläinhoitolaan hoitoon. Pelottaa että sille sattuu jotain ja muutenkin tulee ikävä:((( en oo siis pitkään aikaan mennyt ulkomaille ja haluan niin paljon kreikkaan!:) mutta ainoa ongelma on meidän koira:(((( mitä teen?:( oon siis 13:((((ja tein myös toisen keskustelun
Kommentit (6)
Luulin että jotain vakavampaakin on tulossa.
Kai sä tajuut ettei ikinä kannata jättää täysin tuntemattomille ihmisille? Siis suomessa tapahtuu niin paljon eläinrääkkäystä eläinhoitoloissa. Hakataan raipalla jos pitää ääntä tai on "ärsyttävä", pidetään pienissä häkeissä, pidetään nälässä... Ajattelisit vähän oikeesti... Ihan oikeesti oman mieheni veljen koira kuoli hoitolassa "koira tappelussa" ei mene läpi se selitys kun koiralta oli murtunut luita.
Vierailija kirjoitti:
Koira haisee --> edes hetki ilman sitä löyhkää on aina plussaa. Parempihan se on vaan jos tekevät siitä rukkaset talveksi.
Kauheaa! Vaikka toiset tekevät koirista taljojakin, ei pitäisi tällä palstalla olla liian tyly :((( Tänä iltana on sattumoisin parikin nuorta kirjoittelemassa. He ovat ikänsäkin kertoneet, 13 ja 15, ja heitähän voi tulla lisää. Antaa heidän harjoitella aikuisten kanssa olemista.
No mä olen jo 35-vuotias ja ihan sama on ongelma.
Eli ahdistaa jättää koiraa vieraille hoitoon. Ikinä kun ei tiedä mitä tapahtuu. :(
Koirahan voi vaikka karata. Säikähtää. Eksyä. Jäädä auton tai jonkun muun kulkuneuvon alle. Koira voi joutua tappeluun, joku toinen koira voi purra sitä, vakavastikin.
Koira voi tukehtua. Sairastua. Saada sairaskohtauksen. Kuolla.
Näiden pelkojen vuoksi en koiraa mielelläni viekään mihinkään vieraaseen paikkaan hoitoon.
Eiköhän se hauva pärjää viikon eläinhoitolassa ihan mainiosti, sitähän varten eläinhoitolat ovat :) kysykää hoitolasta voisivatko lähettää vaikka muutaman kerran whatsapilla tai tekstarilla koiran kuulumisia teille jos siitä tulisi parempi mieli sinullekin.