Onko teillä kokemuksia naisten kondomista?
Miesten ja naisten näkökulmat ovat tervetulleita.
Kommentit (34)
Kokeilin myös kerran. Vaikea oli saada sitä tarpeeksi syvälle. Mieskään ei tykänny. Ihan ku löysä muovipussi ois töröttäny värkistä...
Ei ole kokemusta. Miesten kortsu vielä jotenkin menee tarvittaessa, mutta naisten kondomi on ilmeisesti kuin jotain muovipussia panisi. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miks viestejä on poistettu????
Minun uppini poistettiin. Muista en tiedä.
-ap
Järkyttävä naisen näkökulmasta! Vie kaiken tuntemuksen. Myös mieheltä.
Ihan kamala vipstaakkeli on. Ei tunnu miltään, joten vaihdettiin takaisin miesten kortsuun, koska se ei vie tuntoa.
Minusta se oli järkky molempien mielestä. Ja rapisi vielä kuin joku pussi.
Olen kokeillut pari kertaa. Sisään asettaminen ei sinänsä ole vaikeaa, mutta ulos vetäminen tuntuu hieman ikävältä. En vain ymmärrä miksi käyttäisin niitä, enkä normaaleja kortsuja, koska en näe naisten kondomin tarjoavan mitään etuja. Suurempi, kalliimpi, hitaampi asettaa, ei tunnu paremmalta, eikä tarjoa parempaa suojaa. Turha kapine.
Se on paljon parempi, kuin miehille tarkoitettu. Ei se sadetakki päällä tunnu yhtään miltään, mutta tätä hädin tuskin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin myös kerran. Vaikea oli saada sitä tarpeeksi syvälle. Mieskään ei tykänny. Ihan ku löysä muovipussi ois töröttäny värkistä...
Tämmöset kokemukset mullakin. Mä en tykännyt, mies vielä vähemmän. Ei oikein pysynyt missään paikallaankaan, vuoron perään oli pillussa, vuoronperään roikku peniksessä jne. Ei tule toista kertaa mun sänkyyni tommonen turhake.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pari kertaa. Sisään asettaminen ei sinänsä ole vaikeaa, mutta ulos vetäminen tuntuu hieman ikävältä. En vain ymmärrä miksi käyttäisin niitä, enkä normaaleja kortsuja, koska en näe naisten kondomin tarjoavan mitään etuja. Suurempi, kalliimpi, hitaampi asettaa, ei tunnu paremmalta, eikä tarjoa parempaa suojaa. Turha kapine.
Se suojaa paremmin sukupuolitaudeilta, kuin miesten kondomi.
Vierailija kirjoitti:
Se on paljon parempi, kuin miehille tarkoitettu. Ei se sadetakki päällä tunnu yhtään miltään, mutta tätä hädin tuskin huomaa.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta. Miesten kortsu vielä jotenkin menee tarvittaessa, mutta naisten kondomi on ilmeisesti kuin jotain muovipussia panisi. Ei mitään järkeä.
Naisten kondomi on parempi, koska miesten kortsussa ei ole kitkaa. Mikään ei siinä liiku peniksen ihoa vasten, vaan tuntuma tulee pelkästä paineesta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta lienet kondominvastustajamies, jolla ei ole kokemusta tästä naisten kondomista. Se EI ole todellakaan huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta kyllä että se suojaa suurempaa aluetta naisen sukupuolielimistä, mutta käsittääkseni "normaalissa käytössä" naisten kondomi itseasiassa tarjoaa heikompaa suojaa, sillä käyttövirheitä tapahtuu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta lienet kondominvastustajamies, jolla ei ole kokemusta tästä naisten kondomista. Se EI ole todellakaan huomaamaton.
Kondomi se naisten kondomikin, mutta olen kyllä kokenut sen. Ei näin miehen näkökulmasta kovin paljoa vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta kyllä että se suojaa suurempaa aluetta naisen sukupuolielimistä, mutta käsittääkseni "normaalissa käytössä" naisten kondomi itseasiassa tarjoaa heikompaa suojaa, sillä käyttövirheitä tapahtuu enemmän.
Harjoitus tekee mestarin:)
Tuskin olet kokenut.Kumpaakaan kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet kokenut.Kumpaakaan kondomia.
Sukupuolesi? Kokemuksesi? Totuus?
-21
Eikö ole kokemuksia?
-ap