Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemuksia naisten kondomista?

Vierailija
26.06.2017 |

Miesten ja naisten näkökulmat ovat tervetulleita.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kokemuksia?

-ap

Vierailija
2/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin myös kerran. Vaikea oli saada sitä tarpeeksi syvälle. Mieskään ei tykänny. Ihan ku löysä muovipussi ois töröttäny värkistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks viestejä on poistettu????

Vierailija
4/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Miesten kortsu vielä jotenkin menee tarvittaessa, mutta naisten kondomi on ilmeisesti kuin jotain muovipussia panisi. Ei mitään järkeä.

Vierailija
5/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks viestejä on poistettu????

Minun uppini poistettiin. Muista en tiedä.

-ap

Vierailija
6/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä naisen näkökulmasta! Vie kaiken tuntemuksen. Myös mieheltä.

Vierailija
7/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala vipstaakkeli on. Ei tunnu miltään, joten vaihdettiin takaisin miesten kortsuun, koska se ei vie tuntoa.

Vierailija
8/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli järkky molempien mielestä. Ja rapisi vielä kuin joku pussi.

Vierailija
9/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut pari kertaa. Sisään asettaminen ei sinänsä ole vaikeaa, mutta ulos vetäminen tuntuu hieman ikävältä. En vain ymmärrä miksi käyttäisin niitä, enkä normaaleja kortsuja, koska en näe naisten kondomin tarjoavan mitään etuja. Suurempi, kalliimpi, hitaampi asettaa, ei tunnu paremmalta, eikä tarjoa parempaa suojaa. Turha kapine. 

Vierailija
10/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon parempi, kuin miehille tarkoitettu. Ei se sadetakki päällä tunnu yhtään miltään, mutta tätä hädin tuskin huomaa.

Vierailija
11/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin myös kerran. Vaikea oli saada sitä tarpeeksi syvälle. Mieskään ei tykänny. Ihan ku löysä muovipussi ois töröttäny värkistä...

Tämmöset kokemukset mullakin. Mä en tykännyt, mies vielä vähemmän. Ei oikein pysynyt missään paikallaankaan, vuoron perään oli pillussa, vuoronperään roikku peniksessä jne. Ei tule toista kertaa mun sänkyyni tommonen turhake.

Vierailija
12/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut pari kertaa. Sisään asettaminen ei sinänsä ole vaikeaa, mutta ulos vetäminen tuntuu hieman ikävältä. En vain ymmärrä miksi käyttäisin niitä, enkä normaaleja kortsuja, koska en näe naisten kondomin tarjoavan mitään etuja. Suurempi, kalliimpi, hitaampi asettaa, ei tunnu paremmalta, eikä tarjoa parempaa suojaa. Turha kapine. 

Se suojaa paremmin sukupuolitaudeilta, kuin miesten kondomi.

Vierailija
13/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paljon parempi, kuin miehille tarkoitettu. Ei se sadetakki päällä tunnu yhtään miltään, mutta tätä hädin tuskin huomaa.

-mies

Vierailija
14/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta. Miesten kortsu vielä jotenkin menee tarvittaessa, mutta naisten kondomi on ilmeisesti kuin jotain muovipussia panisi. Ei mitään järkeä.

Naisten kondomi on parempi, koska miesten kortsussa ei ole kitkaa. Mikään ei siinä liiku peniksen ihoa vasten, vaan tuntuma tulee pelkästä paineesta. 

Vierailija
15/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta lienet kondominvastustajamies, jolla ei ole kokemusta tästä naisten kondomista. Se EI ole todellakaan huomaamaton.

Vierailija
16/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, totta kyllä että se suojaa suurempaa aluetta naisen sukupuolielimistä, mutta käsittääkseni "normaalissa käytössä" naisten kondomi itseasiassa tarjoaa heikompaa suojaa, sillä käyttövirheitä tapahtuu enemmän. 

Vierailija
17/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta lienet kondominvastustajamies, jolla ei ole kokemusta tästä naisten kondomista. Se EI ole todellakaan huomaamaton.

Kondomi se naisten kondomikin, mutta olen kyllä kokenut sen. Ei näin miehen näkökulmasta kovin paljoa vaikuta.

Vierailija
18/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, totta kyllä että se suojaa suurempaa aluetta naisen sukupuolielimistä, mutta käsittääkseni "normaalissa käytössä" naisten kondomi itseasiassa tarjoaa heikompaa suojaa, sillä käyttövirheitä tapahtuu enemmän. 

Harjoitus tekee mestarin:)

Vierailija
19/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet kokenut.Kumpaakaan kondomia.

Vierailija
20/34 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet kokenut.Kumpaakaan kondomia.

Sukupuolesi? Kokemuksesi? Totuus?

-21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä