Osaisivatko av-mammat loihtia mulle tyylin?
2 kertaa pukeutumisneuvojalla. Toinen kerta ihan liian hienoja vaatteita, en ostanut mitään muuta kuin yhden puseron jota en käytä, en kehdannut olla ostamatta mitään. Toinen kerta teinifarkkuja ja mummomekkoja, ostin yhden jakun. Olen vaikea, teen suunnittelutyötä, missä ei tarvitse olla paljonkaan asiakkaiden kanssa tekemisissä, mutta perussiisti olisi hyvä olla.
Olen pienikokoinen, normaalipainoinen, pömppömahainen. Selkä on ilmeisesti pitkä, kun paidat mulle on usein lyhyitä. Lahkeen pituus on 28 tuumaa ja vyötärö sama. Jalat on siis lyhyet. Korkokenkiä en voi pitää jalan virheasennon takia. Sääret on pihtimallia, joten mikään mini mulle ei sovi. En osaa ommella, korkeintaan jotku lahkeet lyhentää puuvillahousuista.
Jos joku keksii mulle yhdenkin kivan kohtuuhintaisen vaatekappaleen, olen tyytyväinen. Tällä hetkellä vaatekaappini tursuaa kamalia liian isoja tai liian pieniä tai mummokuvioisia T-paitoja, huppareita, Lee-Cooper -farkkuja (ainoat, mistä olen löytänyt 28/28 -kokoa), muodista pois menneitä neuleita. Yksi musta kellohame on nätti, sen ostin hautajaisia varten, joten sitä ei oikein voi pitää kuin talvella. Kengissä on oltava leveä lesti ja kantaa vähän, ei liikaa. Tai kuka tyylineuvoja osaisi neuvoa järkevät vaatteet?