Mitäs kuuluu Glemei, Jumppis ja muut tutut :)
[color=fucshia]En oo jaksanu " kasautua" pitkiin aikoihin, kunnei vauvarintamalle kuulu mitään sen kummempaa. Eikä jaksa lukea toisten hehkutuksia tai kiertojuttuja, anteeksi vaan.
Mutta päätin kurkata tällasella avauksella mitä MUUTA tutuille kuuluu :) sekin on sallittua.
Lomaviikkoa täällä vietän ja akka on lentsussa. Oli pakko ottaa viime yöksi meiän sänkyyn nukkumaan, ku yökkäsi limaa. En sais ite nukuttua, ku pitäs vähän väliä käyä kurkkaamassa " toiselle" puolen mökkiä onko kaikki kunnossa. Meneehän se loppu lomasta näinki, sisällä ollessa. Tosin aika vinkka käy ulkona, joten ei sinne tekiskään mieli juuri mennä.
Enpä nyt höpise tämän enempää vaan jään odotteleen muitten ilmaantumista. . .
Kommentit (5)
Täällä ollaan edelleen, mutta taukoa olen myös pitänyt..Glemei sinua huhuilikin reilu viikko sitten..
Lähden " kostealle" työmatkalle Turkkiin 5 viikon päästä, joten meillä yritykset ovat olleet tauolla. Henkisesti tehnyt hyvää ja elämä on muutenkin alkanut km:n jälkeen voittaa:)
Nyt kiire saunaan, mies jo huhuilee!!
Kiva kuulla sinustakin välillä:)
6 viikon päästä sitten yritykset jatkuvat taas punkun voimalla:)
Punkkujengiläinen,
Jumppis
Kirjotin pitkän sepustuksen ja se hävis ku pieru saharaan! :(
No, kokeilen uudelleen... Eli..
Kissan synnytystä oottelen alkavaksi. Tai oon itse asiassa oottanu jo toista viikkoa. Kysyinkin Saimalta että meinaakko ihan aikuiseks asti ne vauvat siellä massussa kasvattaa. Yötkin menee ihan pipariksi kun nukkuu sillain torkkumalla. Koko ajan ku yrittää pysyä kärryillä että missä se mamma luuhaa.. Ettei pyöräytä niitä vauvoja minnekään ' väärään' paikkaan..
Töihin ku tänään lähdin niin jouduin ajamaan ite, vaikka inhoan tämmösiä kelejä. No niin siinä sitte kävi, että suoralla tiellä lähti auto poikittain loskassa.. Yritin kyllä suoristaa, mutta siinä se sitte lillui loskan päällä kaistalta toiselle, vuorotellen kumpikin kylki edellä.. Vastaan tuli tietenkin auto! Onneks siinä on sen verran suoraa, että awn kuaki ehti nähdä mitä tapahtui ja hiljensi ja pystyi väistämään. Mulla auto lopulta toppas justiin ennen ojaa, nokka kohti tulosuuntaa ja vastaantulijoiden kaistalle.
Pääsin ajamaan pois, mutta 10cm enemmän niin oisin ollu jumissa. Reilun metrin päässä autosta vahva hevosten puuaitaus.. x/ Käänsin auton risteyksessä ja lähdin menosuuntaani, jotta se vastaantullut huomaa että kunnossa oon. Hän kun pysähtyi noin sadan metrin päähän, seuraavaan risteykseen. Ajoin pätkän ja soitin miehelle ja sitten tulikin jo paniikki-itku. Kädet ja jalat tärisi kuin horkassa ja jos oisin voinut, niin oisin varmaan jääny siihen tai ainaki jättäny auton. Mutta pakko oli töihin mennä, enkä autookaan uskaltanu jättää. Siinä ku puhuin miehen kanssa, noin minuutti mun pyörähtelystä, mut ohitti linja-auto! Hysteerisen itkun lomassa tajusin, että oli pienestä kiinni ettei se osunut samaan aikaan..
Töissä olin sitten reilu puol tuntia myöhemmin, hissunkissun kun ajelin.. ja vielä sillonkin kun nousin autosta, niin jalat tuntu ihan huterilta.. Kauhee kokemus! :/
Että tämmöstä vauhdikasta täällä... huh..
glemei
[color=blue]Glemei [color=fucshia]onneksi sulla oli suojelusenkeleitä matkassa. Kylmät väreet meni, ku kuvitteli, jos ite ois ollu ratissa moisen sattuessa. .se on joskus niin pienestä kii.
Tuli tuosta mieleen, ku yks kesä ukon systeri menetti autonsa hallinnan ja konepelti " kierty" petäjän ympärille. Sen auton nähdessä ei voinu ku itkee ja ihmetellä miten kuski selvisi naarmuitta.
Täällä on muuten kauhee lumisaje, joten en viiti lähtee ajeleen n. 40 kilsan päähän tesmaan uusia sankoja. Inhottava ajella jonku perässä, ku pöllyää ja entäs ku rekkoja tulee vastaan. .
[color=blue]Viivi [color=darkviolet]tottakai muistan sut! Kiva ku käyt kattomassa mitä meille muille kuuluu :) Juu yhä oon töissä. Tällä hetkellä soppari kai toukokuun loppuun.
Tuosta yrittämisestä tiiä. Siks oon ollu poissa täältä kunnei jaksa enää kiinnostua asiasta. Elelän tyyliin " hällä väliä" . Piti jo rautalangasta kaverille vääntää, joka kyseli ja toivoi meille tärppiä, ettei mua kerta kaikkiaan kiinnosta itteeni ja muutenki antaa olla! Tylyä, mut minkäs teet.
[color=blue]Jumppis [color=fucshia]vai Turkkiin, hauskaa reissua :) Ja osta sieltä jotain " teho" punkkua ;) Mulla tuliki tuosta mieleen, ett baarikaapissa happanee sen eka punkun pohjat, ku joku ei oo saanu kaajettua niitä viemäriin. Punkku ei tosiaankaan ollu mun makuun ja eikä jaksa nyt tehä mitään " taikojakaan" . Katotaan ajaako votka saman asian, tosin enpä mä tiiä missä mennään kierron suhteen. Tosin en ollu varma aiemminkaa.
Tää akka taitaa lähtee huomenna tuulettuun. Loman lopettajaiset vai mitkähän ne ois. .jos vaan saa jonku kaverin, ett pääsee tanssimaan. Nyt jos jatkais stereoiden rääkkäystä, ku saa olla yksin kotona.
piristi niin mieltä kun huomasin, että muistat vielä mut!
on niin kuollut olo, kun on kahden lapsen kanssa pyörinyt kauppakeskuksessa pari tuntia ja esikoinen taitaa oikein haluta hukkua ihmisvilinään ja toinen kiljuu rattaissa ja kevätvaatteet oli kuitenkin pakko käydä ostamassa. Oikein mielenkohotusreissu =) lasten kanssa ostoksille meno pitäs olla laissa kielletty ja sellaseiset ihmiset, ketkä ei yhtään tajua että rattaiden kanssa on hieman vaikea päästä, jos ne väistää 10cm...
niinhän se taitaa parempi olla, ettei ajattele liikaa asioita. itsellä jostain pukkaa päälle vauvakuumetta (tai masukuumetta), mutta kun järjellä ajattelee niin ei vielä pitkiin aikoihin... ja kun miettii tän tokan koliikkia jne. niin äkkiä tajuaa ne elämän " realiteetit" , että mihin musta on... nyt en tosiaan jaksais lisää vauvoja. mutta minkäs sitä tunteilleen voi! ja kivahan se on kuvitella...
lomanlopettajaiset?! kuulostaa ihanalta... millonkohan tääkin mamma on viimeks ollu baarissa? taitaa olla kesäkuu -05, ja silloinkin raskaana, joten oli aika rauhallinen ja nopea käynti... PIDÄ OIKEIN HAUSKAA, jos pääset lähtemään, munkin puolesta!
no, taitaa olla pakko mennä itsekkin päikkäreille lasten kanssa... oli niin uuvuttava shoppausreissu!
viivi + lapset
oltiin jo silloin alkuajoista yhdessä tp-pinossa!
oot ollut ajatuksissani usein, ja sun kuulumisia olen yrittänyt täältä " vakoilla" .
taidat siis vielä olla töissä? ja yritys käynnissä?
kyllä olisi aika teitä jo onnistaa ja saada tytölle kaveri!
no näin lyhyesti tällä kertaa, vauva huutaa sylissä päiväunilleen...
viivi ja kohta 5kk Niklas