Minkä verran oliiveja päivässä on liikaa?
En ennen tykännyt oliiveista, mutta yhtäkkiä olen niihin koukussa... en ole raskaana.
Syön n. 5 oliivia joka päivä, luin että ovat rasvaisia joskun terveellisiä ja varmaan myös suolaisia! Onko tuo vielä ihan ok naposteltava määrä?
Kommentit (11)
Minkälainen idiootti on huolissaan viidestä oliivista? Olen monesti syönyt purkillisen kerralla, eikä mitään ole tapahtunut.
2 oliivia päivässä riittää. Muista, että leivässä on myös paljon suolaa, enemmän kuin sipseissä. (jos nimittäin leipää syöt)
Mä pystyn heittämällä syömään ison pussin sipsejä, koko purkin oliiveja, ison köntsäleen juustoa ja ison meetvurstipizzan yhdessä illassa. Pitäisikö olla huolissaan?
🇺🇦🇮🇱
Mä syön noin 20-30 oliivia päivässä. Enkä aio vähentää. Mitä se suola haittaa? Itse en suolaa paljon muualta tosin saa.
Apua, mä saatan vetää parinsadan gramman purkin kokonaan yhessä illassa ku ne on vaan niiiin hyviä :-D
Siis todellakin on eri asia vetää yhtenä päivänä purkillinen ja verrata sitä JOKA PÄIVÄ tapahtuvaan naposteluun! Tollo olet itse, sinä idiootiksi haukkunut. :D
Yleensäkin tykkään syödä kohtuudella kaikkea vähän kuin vetää kerralla kilon, vaikka noitakin päiviä on esim. darrassa........
Siksi juuri kysyn kun syön JO-KA PÄI-VÄ.
Montakohan grammaa sellanen 25-30 oliivia painaa? Oisko jotain 70 grammaa kivettöminä. Ei kai se suolan määrä nyt ihan hirvee ole jos ei muita suolikkaita syö.
Vierailija kirjoitti:
Siis todellakin on eri asia vetää yhtenä päivänä purkillinen ja verrata sitä JOKA PÄIVÄ tapahtuvaan naposteluun! Tollo olet itse, sinä idiootiksi haukkunut. :D
Yleensäkin tykkään syödä kohtuudella kaikkea vähän kuin vetää kerralla kilon, vaikka noitakin päiviä on esim. darrassa........
Mitä sä oikeen keuhkoot?
No syön myös leipää ja tykkään suolasta, siis lisäilen sitä melkein aina annokseen jne. :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla verenpainelääkitys kohdillaan?
Oliivien rasva on terveellistä, mutta suolaa niissä tosiaan on paljon. En sinuna söisi enemmän kuin nuo 5 päivässä.