Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi hankkia niitä hehtaarisiteitä jälkivuotoon kotiin?

30.03.2006 |

Mulla oli esikoisesta todella kova vuoto ja olisin mieluiten käytänyt kotonakin vielä viikon niitä sairaalan isoja siteitä. Tuli myös kalliiksi pakata housut täyteen allwaysejä. Mistäköhän niitä saisi?

Kakkonen jo kurkistelee ovella...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ei sähkökäyttöistä rintapumppua ja miehelle aamutakkia, kun ihan tuplahinnan maksoitte. Jo oli selitys...

Vierailija
22/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaksi kertaa synnyttänyt nainen kertoi minulle (itse vasta ensimmäistä odottavalle), että jälkivuotoon auttaa seuraavanlainen ¿lääke¿: Upota siteet teehen ja pistä sen jälkeen jääkaappiin. Teessä kun pitäisi kuulema olla jotain verenvuotoa tyrehdyttävää ainetta. Hän sanoi, että tuo auttaa paljon, mutta kuten sanoin, olen vasta itse raskaana enkä ole kokeillut. Kai jos pitää kaikki hygieenisenä, ei siitä ehkä haittaakaan ole jos kokeilee. Vai voiskohan olla? Siitä miellyttävyydestä en sitten taas tiedä, jos se side on kauhean kylmä sieltä jääkaapista otettaessa. Itse synnytän tosin kesällä, joten voisi ehkä vaan olla ihanan viileää... Kommentoikaa neuvoa te jotka paremmin tiedätte! Onko vaan urbaanilegendaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai teellä on verisuonia supistava vaikutus, käytetäänhän kylmiä teepusseja mm. krapulaisten tai väsyneiden silmien/silmäpussien päällä. Mutta verihän vuotaa kohdun sisältä, tuskin se tee sinne vaikuttaa, kohtu tyhjenee sen aikansa minkä tarvitsee. Ehkä epparihaavan vuotoon voi auttaa?

Vierailija
24/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että oli tästä vuodosta kyse. En tiedä aioinko itse sitä edes kokeilla, mutta mielenkiintoiselta neuvolta kuitenkin vaikutti. Neuvon antaja tuntui pitävän konstia hyvänä, mutta mikä auttaa toiselle, ei aina tee sitä kaikille. Kiitos vastauksesta!