Lohikiusaus-valmisruoka ollut huoneenlämmössä n. 5h, söisitkö vielä?
Kommentit (9)
Jollain tavalla alan jopa pitämään näistä. Joka viikko pöydälle unohtunut ruoka vaihtuu, mutta ongelma pysyy samana: voiko syödä?
Tämän vuorokauden puolella söisin, mutta huomenna en enää pistelisi suuhun välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla alan jopa pitämään näistä. Joka viikko pöydälle unohtunut ruoka vaihtuu, mutta ongelma pysyy samana: voiko syödä?
Vastaus on myös aina sama
Vierailija kirjoitti:
Jaa no itse ekaa kertaa kyllä kyselen :D Meinasin jo heittää roskiin, mutta koska te olette sitä mieltä et on ok, niin uskon teitä ;) t. ap
Omalla vastuulla, tuskin kuitenkaan henki lähtee :)
Paistat tai kuumennat ihan kiehuvaksi niin pahimmat pöpöt kuolee. Mikrossa eivät taida kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Haastetta lisää myös se että joskus on kyse muutamasta tunnista niinkun nyt mutta pahimillaan on karjalanpaistit jänny hellalle koko yöksi. Mitä tehdä?!? Hmm. Syödäkkö itse vai antaakko kissalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastetta lisää myös se että joskus on kyse muutamasta tunnista niinkun nyt mutta pahimillaan on karjalanpaistit jänny hellalle koko yöksi. Mitä tehdä?!? Hmm. Syödäkkö itse vai antaakko kissalle?
Tuskin sinäkään esim 10v tiesit asiaan vastausta :)
Eikös nuo pakata kaasuun? Jos pakkaus on avaamaton, söisin kyllä. Ja lämmittäminenhän kyllä tappaa isoimman osan bakteereista. Kypsennetty kala ei varmaan ole niin iso bakteeriloukku kuin raaka kala.
🇺🇦🇮🇱