Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyyllä saan miehen tulemaan tännepäin?

Vierailija
26.06.2017 |

Pitäisi tavata yksi mies varmaankin tällä viikolla... Olemme tässä miettineet, että menenkö minä sinne vai mies tänne. Aluksi hän oli tulossa tänne, sitten hankalien aikataulujen vuoksi ehdotin itse meneväni sinne, ja mieshän vallan innostui. Nyt hän haluaisi niin kovasti minun menevän, vaikka toki sanoi ettei mikään muukaan vaihtoehto ole poissuljettu. Mies oli ärsyttävä (erillinen stoori) enkä enää taida haluta palkita häntä matkustamalla itse, joten nyt tekosyitä kehiin. Suoraan sanominen ei ole ongelma, kerran jo sanoin, mutta mies on nyt niin kovasti haluamassa minua sinne, ettei ihan heppoisilla syillä selvitä!!!

"Ei ole rahaa" olisi perus, mutta en halua leimautua köyhäksi!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että jäät kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
2/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että jäät kotiin vähän vielä kasvamaan.

Tarkennetaanko vielä sen verran, että ap jäisi kotiin vähän vielä aikuistumaan? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy nro 1: Tule katsomaan, täällä on paljon leijonia vapaana, enemmän kuin muualla maailmassa.

Tekosyy nro 2: Täällä saa ilmaiseksi ämpäreitä täynnä satasen seteleitä joka aamu torilla.

Tekosyy nro 3. Olen löytänyt kadoksissa olleen veljesi naapurin autotallista, nouda pois.

Vierailija
4/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kuinka naiset onnistuvat tekemään pienistä asioista aivan tolkuttoman vaikeita.

Vierailija
5/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta kuinka naiset onnistuvat tekemään pienistä asioista aivan tolkuttoman vaikeita.

Ei, vaan miehet. Minähän sanoin jo kerran suoraan!

AP

Vierailija
6/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy nro 1: Tule katsomaan, täällä on paljon leijonia vapaana, enemmän kuin muualla maailmassa.

Tekosyy nro 2: Täällä saa ilmaiseksi ämpäreitä täynnä satasen seteleitä joka aamu torilla.

Tekosyy nro 3. Olen löytänyt kadoksissa olleen veljesi naapurin autotallista, nouda pois.

Toimivatko nämä?

Vierailija
7/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimivatko nämä?

Tuo ämpärijuttu toimii ahneeseen ja tosi tyhmään tyyppiin, niin miehiin kuin naisiinkin. Velijuttua en ole kokeillut ja leijona toimi vain puolimatkaan, kun oli niin pitkä matka. Tyyppi hoksasi kolmen sadan kilsan kohdalla, että ei hitto, häntä vedätetään. Jos matka on lyhyempi, toiminee.

Vierailija
8/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
9/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
10/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli nyt sekava aloitus. Jos ymmärsin oikein, ettet halua matkustaa ärsyttävän miehen luokse, kerro hänelle, ettet halua matkustaa. Sano, että haluat miehen tulevan sinun luoksesi.

Vierailija
12/12 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kuva pimpistä niin kyllä se tulee.

silloin minäkin voisin tulla,missä ap asuu?