Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että laihoilla on usein pipo kireällä?

Vierailija
30.03.2006 |

Tämä kysymys esitettiin tuossa lihavat epäsiistejä keskustelussa jase oli sen verran minun havaintojeni mukainen, että pakko kysyä.

Minä olen sellainen tasainen, en laiha, mistään " läskin kostosta" tässä ei ole kysymys. Mutta jotenkin vaan on niin, että ne laihat naiset, joita tunnen ovat useimmiten samalla terveys, urheilu tms fanaatikkoja. Kontrollifriikkejä, joiden on vaikea nauttia vapaasti elämästä. Sellaisia karitatuomoloita.

Nuoret juuriparikymppiset ovat asia erikseen. Silloinhan on laiha ihan luonnostaan, ei väliä mitä syö tai tekee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se laihuus tuo sitten niin paljon hyvääkin elämään. Jos sivuoireena on pipon kireys, niin se on pieni hinta :)

Vierailija
2/3 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullisen paljon, niin tarkoittaako se, että on kontrollifriikki.. Ehkä tämä on ennemmin luonnekysymys. Tunnen monta kontrollifriikkiä lihavaa, jotka ovat koko ajan laskemassa kaloreita. Yleistäminen ei taida tässäkään asiassa käydä laatuun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahinta on se, että pitää höpistä painosta ja kaloreista tai muusta asiaan liittyvästä sitten koko ajan :( Mikään ei ole tylsempää, kuin joku laiha nainen, joka jossain päivällisillä/juhlissa alkaa höpöttää kaloreista ja ruikuttaa, että ei tuota voi ottaa, kun on niin lihottavaa - tai vielä pahempaa, höpisee, että voi ku olen niin läski, ettei voi tuotakaan syödä :( Saahan sitä tarkkailla, mitä syö, mutta tekis sen sitten hiljaa mielessään.

Ja itse olen ihan normaalipainoinen. Juhlissa ja kaveripäivällisillä herkuttelen ihan surutta. Kyllä elämässä pitää osata ottaa välillä rennostikin. Jos ei osaa, niin nipottaa sitten vaan omassa mielessään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi