Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies kehuu naisen ulkonäköä, jos tämä nainen on hänelle muka vain "ystävä"?

Vierailija
26.06.2017 |

Kysynpähän vaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias.

Vierailija
2/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt vähän tilanteesta ja sanavalinnoistakin.

Olen kehunut sellaisten naisten ulkonäköä, joita kohtaan minulla ei ole ikinä ollut mitään romanttisia tunteita. Yksi heistä kärsi ulkonäköpaineista ja oli lähellä sairastua syömishäiriöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haukkuako pitäisi?

Vierailija
4/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut ja pitäisi kehua useamminkin. Siitä tulee kohteelle hyvä mieli.

Vierailija
5/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehunut sellaisten naisten ulkonäköä, joita kohtaan minulla ei ole ikinä ollut mitään romanttisia tunteita. Yksi heistä kärsi ulkonäköpaineista ja oli lähellä sairastua syömishäiriöön.

Vittu mikä beta cuck white knight joo varmaan vittu teit palveluksen ihmiskunnalle ku white knightasit vitun epätoivosta tääl leijuu

Vierailija
6/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai ystävilläkin ulkonäkö, vai mitä? Eikö siitä saa sanoa mitään? Etkö sinä sano koskaan ystävillesi että onpas kivasti leikattu tukka, tai että näytät hyvältä?

Vierailija
7/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä beta cuck white knight joo varmaan vittu teit palveluksen ihmiskunnalle ku white knightasit vitun epätoivosta tääl leijuu

No on sulla laaja sanavarasto juu

Vierailija
8/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sun kehujes takia oli sairastua syömishäiriöön? :D

Vierailija
9/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies?

Vierailija
10/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homoystävät kehuvat mua joka kerta kun nähdään.

Vierailija
11/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kotikasvatuksen saanut.

Vierailija
12/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut naisia vain silloin, kun olen halunnut hameen alle. Naisilla paisuu ego juurikin ilmaisten kehujen vuoksi, joten en todellakaan sitä harrasta.

Vierailija
13/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nainen? Enkö naisena saa kehua toisen naisen ulkonäköä ilman, että siinä on jotain muutakin kuin ystävyyttä? Onhan se kivaa, kun on laittautunut nätiksi kun menee kavereita tapaamaan ja jotkut huomaa ja kehuu. Oli se sitten mies tai nainen.

En oikeen ymmärrä tätä ap:ta. Eikö hänen mukaansa voi olla kavereita jos on eri sukupuolta?

Vierailija
14/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotaystäväni kehuu aina vaatteitani ja hampaitani. On kuulemma niin tyylikkäät vaatteet ja niin täydelliset hampaat!

Sitten toinen miespuolinen ystävä, joka kehuu aina kauniiksi ja kuumaksi ja ihanaksi. On selvästi ihastunut vaikka seurustelee. Näistä kehuista kiitän kyllä, mutta vähän vaivaannuttavaahan tuo on.

Muut miespuoliset ystävät eivät kehu koskaan.

Vierailija
15/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homotaystäväni kehuu aina vaatteitani ja hampaitani. On kuulemma niin tyylikkäät vaatteet ja niin täydelliset hampaat!

Sitten toinen miespuolinen ystävä, joka kehuu aina kauniiksi ja kuumaksi ja ihanaksi. On selvästi ihastunut vaikka seurustelee. Näistä kehuista kiitän kyllä, mutta vähän vaivaannuttavaahan tuo on.

Muut miespuoliset ystävät eivät kehu koskaan.

Siis homoystäväni*. En tiedä mistä tuo ta tuli tuonne väliin :'D

Vierailija
16/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun veli joskus kehui mua nätiks mutta vähän vois laihduttaa. Tutut miehet eivät ole juuri koskaan kehuneet. Kerran sitten tosiaan laihdutin ja monet tutut miehet kehui mutta naiset suuttuivat verisesti.

Vierailija
17/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla mun miespuoliset ystävät kehuu ilman taka-ajatuksia, kuin naispuolisetkin. Eikä ole kiusaannuttavaa. Jos jollekin sopii tietty kampaus, vaate, meikki tai on muuten vaan sievä, kai sen voi sanoa? Tulee vähän junttifiilis ihmisestä, joka kokee ystävien välisen kohteliaisuuden heti seksuaalisena..

Vierailija
18/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat miespuoliset kaverit saattaa kyllä kehua esim koruja tai vaatteita, eikä kyllä tule yhtään sellainen olo että yrittääkö tuo iskeä. Kyllä minäkin saatan kehua miespuolisia kavereita ihan komeiksikin, erityisesti jos näyttää siltä että tyypillä on vähän heikomman itsetunnon hetki.

Vierailija
19/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kehunut esimerkiksi ystäviäni ja äitiäni tyyliin kaunis mekko ja näytät hyvältä tänään.

Suomalaisen, myös minun, korvaan kuulostaa flirtiltä, mutta mies on Keski-Euroopasta ja hänelle se on vain kohteliaana olemista.

Vierailija
20/21 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä nainen? Enkö naisena saa kehua toisen naisen ulkonäköä ilman, että siinä on jotain muutakin kuin ystävyyttä? Onhan se kivaa, kun on laittautunut nätiksi kun menee kavereita tapaamaan ja jotkut huomaa ja kehuu. Oli se sitten mies tai nainen.

En oikeen ymmärrä tätä ap:ta. Eikö hänen mukaansa voi olla kavereita jos on eri sukupuolta?

Kehun aina kun huomaan jonkun ulkonäössä jotain uutta ja/tai kehuttavaa oli se uusi hiuslook, kiva paita tms. riippumatta siitä onko kehuttava nainen tai mies. Mielestäni se on kohteliasta ja siitä tulee hyvä mieli sekä kehutulle että kehujalle. Miksi en sanoisi? Hyvinhoidettu ja -pukeutunut ihminen on ilo silmälle.