Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ilmoitti että ei aio jäädä kotiäidiksi!

Vierailija
25.06.2017 |

Nyt ajatteli ilmoittaa kun raskaus on jo käynnissä. Sanoi että minun pitää jäädä kotiin koska hänellä on parempi palkka. Taitaa haluta vain laistaa kaikesta. En minä voi jäädä koti-isäksi, sillä työpaikallani sitä ei katsota hyvällä. Joku toinen mies kun jäi isälomalle niin hänelle vain naureskeltiin kahvihuoneessa. En minä voi itseäni nolata jäämällä sitten itse isälomalle!

Miten taivutella vaimo tahtooni?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo!

Vierailija
22/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Ei kenenkään tarvitse jäädä kotiäidiksi tai koti-isäksi. Lapselle voi ottaa hoitajan tai hankkia hoitopaikan.  Äitiys- ja vanhempainvapaata on vajaa vuosi käytössä ja sen kyllä lusii, jos ei muuten niin jakamalla päikseen.  Ja jos ei lusi, niin eikun hoitaja kehiin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti hoitaa lasta äitiysloman ajan ja isä jää sitten vanhempainvapaalle. Mitä väliä sillä on jos joku naureskelee kahvihuoneessa? Ei semmoisen perusteella kannata tehdä päätöksiä lapsen hoidosta. Monella "juntimmallakin" alalla miehet uskaltavat nykyään hoitaa omia lapsiaan. Ole sinä ap hyvä esimerkki tässä. :)

Vierailija
24/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin etten edes aloita imetystä, koska tiedän sen lopetuksen olevan taas niin vaikeaa kun lähden töihin vauvan ollessa 9kk.

Mies toivoo minun jäävän kotiin mutta valittaa samaan hengenvetoon rahatilannetta.

Miehet on vaan ääliöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä