Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ilmoitti että ei aio jäädä kotiäidiksi!

Vierailija
25.06.2017 |

Nyt ajatteli ilmoittaa kun raskaus on jo käynnissä. Sanoi että minun pitää jäädä kotiin koska hänellä on parempi palkka. Taitaa haluta vain laistaa kaikesta. En minä voi jäädä koti-isäksi, sillä työpaikallani sitä ei katsota hyvällä. Joku toinen mies kun jäi isälomalle niin hänelle vain naureskeltiin kahvihuoneessa. En minä voi itseäni nolata jäämällä sitten itse isälomalle!

Miten taivutella vaimo tahtooni?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pienempipalkkainen jää kotiin lapsen kanssa. Sehän on ainoa järkevä ratkaisu.

Vierailija
2/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoito?

Vierailija
4/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi päikkyyn ja vanhemmat töihin, tietenkin. Ei kotiäitiys ole tätä päivää.

Vierailija
5/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tää oli huono, oikeesti huono

Vierailija
6/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivähoito?

Ai vauva päivähoitoon? Ei ne lapset taaperoina synny.

Vierailija
7/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt nykyisin jää kotiäidiksi, ei ainakaan koulutettu nainen. Äijä voi puoli vuotta hoitaa penskaa, jos äiti hoitaa ensimmäisen puolivuotiskauden. Paljonpa olettekin keskusteleet asioistanne ennen kuin lapsen päätitte hankkia...

Jos työpaikalla naureskellaan, vaihda sivistyneeseen työpaikkaan. Junttipaikassa ei kannata olla...

Vierailija
8/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provo onkin niin au-pair on aika edullinen ratkaisu jos vain on kotona tilaa majoittaa yksi ylimääräinen ihminen. Näin voitte molemmat olla töissä kun äitiysloma on päättynyt.

Vierailija
9/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!? Luinko oikein? Oman esikoiseni isä jäi puoleksi vuodeksi kotiin kun lapsi oli 4 kk. Siitä on kohta 18 vuotta. Ei haitannut miehen uraa lainkaan, isällä ja lapsella loistavat välit. Minun mielestäni ap luulee olevansa väärällä vuosisadalla ja voisi korjata asenteensa.

Jos ei millään onnistu niin sitten lapselle hoitaja kotiin.

Vierailija
10/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos taipuisit itse????

Vierailija
11/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, itse olisin halunnut jäädä kotiin hoitamaan lasta, kun tämä oli vuoden ikäinen. Ei ollut kuulemma varaa, vaan minunkin palkkaani tarvitaan (mies hyvätuloinen, itse keskituloinen). Arvasin, että tulee rankkaa, niin kuin tulikin. Lapsi valvotti yöt ja isommat olivat jo murrosiässä. Mies sentään valvoi nuorimman kanssa. Mutta vieläkin mietin, että turhan kovilla oltiin silloin. Kummallakin aika raskas työ. Ja siltä ajalta jäi tietty katkeruus ainakin mulla, kun tuli väsyneenä sanottua ikäviä asioita.

Mutta ap, vaimosi mieli voi hyvin muuttua. Voi olla, ettei hän raaskikaan jättää ihanaa vauvaa sulle hoitoon, vaan haluaa hoitaa itse. Mulla äitiyslomat on olleet parasta aikaa elämässä, olen ollut pirteä ja energinen, harrastanut liikuntaa ja jaksanut hyvin kotitöitä. Tsemppiä ap, uskon, että asia järjestyy.

Vierailija
12/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaimosi on kotona sen 6-9kk kuitenkin. Kai sinä voit muutaman kuukauden siihen päälle olla, sitten vielä molemmilta vähän lomaa ja lapsi onkin jo 1.5v. Monet vievät jo siinä iässä lapsen hoitoon.

Vierailija
13/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivähoito?

Ei se ole kotiäidiksi tai isäksi ryhtymistä, jos hoitaa vauva ajan sitä vauvaa kotona. Kyllä vuoden ikäisen voi jo viedä hoitoon.

Vierailija
14/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u o n o

Mutta joo. Mies oli kotona vauvan kanssa siitä lähtien kun vauva oli 10kk aina siihen asti kun alotti päiväkodissa 2v 4kk iässä. Koska minulla oli tuplasti parempi palkka ja hvetisti töitä.

Vierailija
15/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivähoito?

Ei se ole kotiäidiksi tai isäksi ryhtymistä, jos hoitaa vauva ajan sitä vauvaa kotona. Kyllä vuoden ikäisen voi jo viedä hoitoon.

Monessa maassa on ihan tavallista laittaa lapsi hoitoon paljon alle vuoden ikäisenä. Ei tälläisiä monen vuoden kotona olemisia harrasta muualla kuin rikkaat. Tavallisilla pulliaisilla on pari kuukautta äitiyslomaa ja sen jälkeen kiltisti takaisin töihin.

Kun suomessa se tulkitaan suunnilleen lapsen hylkäämiseksi jos vuoden ikäisenä laittaa hoitoon.

En kyllä ymmärrä miksi joku ei haluaisi olla kotona.

Vierailija
16/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisuhde on lapselle tärkeämpi. Äidin pitäisi aina jäädä kotiin isän sijaan, vaikka olisi Angela Merkel. Nyt lapsi kasvaa kieroon.

Vierailija
17/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluaisi jäädä kotiäidiksi, mutta miehellä on paljon parempi palkka. No, sitten kun 10kk tulee täyteen, niin voi lapsen viedä tarhaan.

Vierailija
18/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt nykyisin jää kotiäidiksi, ei ainakaan koulutettu nainen. Äijä voi puoli vuotta hoitaa penskaa, jos äiti hoitaa ensimmäisen puolivuotiskauden. Paljonpa olettekin keskusteleet asioistanne ennen kuin lapsen päätitte hankkia...

Jos työpaikalla naureskellaan, vaihda sivistyneeseen työpaikkaan. Junttipaikassa ei kannata olla...

Tutkimusten mukaan kotiäitiys on nimenomaisesti koulutettujen ja hyvätuloisten naisten valinta. Se on tavallaan nähtävissä poliittisena tekona työn ja perhe-elämän yhteensovitusten ongelmiin.

Vierailija
19/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko myös tuon "Isänä joudun kesälomallani valvomaan öisin vauvan takia, onko reilua?" -trollin? Hyvin näyttäisi trollin hampaat AV-kansaan uppoavan.

Vierailija
20/24 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä trolleja kukaan usko, mutta niihin on silti mukava vääntää koiranleukaa :D  Kuten myös tuohon, jossa mies joutuisi  hoitamaan lastaan kesälomalla.   Peukuttaa näitä vastauksia ei kyllä viitsi, kun tietää, että aloitus on pupua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän