Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kaikkea voin tehdä miehelle sängyssä?

Vierailija
25.06.2017 |

minulla on uusi miesystävä, joka on aivan mahtava sängyssä. ottaa minut kaikin mahdollisin tavoin ja tykkää myös painaa mut aika passiiviseksi. itse otan suihin, ratsastan, suutelen ja näykun ympäri kehoa, mutta jotenkin haluaisin olla vieläkin aktiivisempi ja tehdä nimenomaan miehelle kaikkea kivaa. antakaa ideoita!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido se sänkyyn ja ala ratsastamaan, nouset pois ja istut sen naamalle ja hierotat pillusi sen naamalle. Sitten kun se on tulossa tulet pois päältä haet vaikaa jäätelöä ja laitat taas kyrvän sisääsi ratsastat vähänaikaa ja alat syömään jäätelöä etkä tee mitää vaan istut sen kyrvällä, kun saat jätskisi syötyä nuoleta uudestaan vittusi sen naamalla niin että saat itse orkun ja mahdollisesti ejakuloit. nouse pois ja kiusottele sen kyrvällä laita liukkaria ja alat runkata raivokkaasti kun siltä tulee otat satsin suuhusi ja nielet sen sitten runkkaat uudestaan ja menet päälle ratsastamaan että saat orkun itsekkin.

Vierailija
22/22 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sido se sänkyyn ja ala ratsastamaan, nouset pois ja istut sen naamalle ja hierotat pillusi sen naamalle. Sitten kun se on tulossa tulet pois päältä haet vaikaa jäätelöä ja laitat taas kyrvän sisääsi ratsastat vähänaikaa ja alat syömään jäätelöä etkä tee mitää vaan istut sen kyrvällä, kun saat jätskisi syötyä nuoleta uudestaan vittusi sen naamalla niin että saat itse orkun ja mahdollisesti ejakuloit. nouse pois ja kiusottele sen kyrvällä laita liukkaria ja alat runkata raivokkaasti kun siltä tulee otat satsin suuhusi ja nielet sen sitten runkkaat uudestaan ja menet päälle ratsastamaan että saat orkun itsekkin.

Hommaa sitten piiska. Kun irroitat miehes, niin kysy olinko tuhma ja laitat piiskan sängylle. Toden-näköisesti miehes piiskaa sinut. m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan