Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valehteleeko vaimo vai onko muidenkin parisuhteet tällaisia?

Vierailija
25.06.2017 |

eilisestä asti miettinyt pettämistä tai eroa. puhe ei tehoa vaimoon ja olen helvetin pettynyt. tulin myöhään torstai-iltana kotiin ja mielessä oli juhannusseksi. myönnän olevani usein puutteessa, koska harvoin olen kotona. perjantaina hädin tuskin päästiin alkuun hommassa, kun akka makaa velttona ja ei tee mitään. minä teen kaiken työn, kunnes vaimo alkaa itkeä ja saa paniikkikohtauksen. siihen jäi se seksi, josta olin haaveillut monta kuukautta. helmikuussa viimeksi ja sekään ei ollut hääviä, koska vaimolla ei tehnyt mieli keskenmenon takia. pettämistilanteita on tullut eteen työmatkoilla, mutta vielä en ole siihen kyennyt. parempi kai olisi käydä huorissa niin saisi panna kunnolla. juhannus on pilalla ja huomenna uudelle työmatkalle..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun toinen itkee ja saa paniikkikohtauksen ja aloittaja ei ajattele muuta kuin omaa harmitustaan. Kannattaisiko selvittää miksi toinen reagoi noin negatiivisesti seksiin kanssasi?

Vierailija
2/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paljon poissa kotoa ja mielessä on lähinnä paneminen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso  peiliin, siellä syy. Kannattaisko viettää vaimon kanssa enemmän aikaa eikä olla niin paljon poissa kotoa? Sinä tässä  olet syypää, et vaimo. Olisit kotona enemmän ja huomioisit vaimoa, ei vaimo ole  mikään hetivalmis kiuas tai pumpattava nukke.Et ole vaalinut parisuhdettasi lainkaan. Typerä tunteeton mies.

Olet kuvoittava.

Vierailija
4/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa parisuhteissa ei itketetä vaimoa tuohon malliin.

Vierailija
5/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Aika typerä olet, jos et ymmärrä, että tuossa mistään seksistä ole kyse.

Vaimollasi on henkisesti vaikeaa mikä voi johtua monesta syystä. Itku sinun kosketuksesta viittaa siihen, että olet loukannut häntä jollain tavalla josta ei ole päässyt yli. Pettänyt jo? Hän tietää vaikka sinä et tiedä, että tietää.

Vierailija
6/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen ei auta muu kuin ero tai parisuhdeterapia.

Vierailija
7/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kotona useammin? Oletko jutellut syistä, miksi vaimosi itki kesken seksin?

Itellä olisi päällimmäisenä huoli omasta puolisosta tuossa tilanteessa, ei oma panetus.

Vierailija
8/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että eroat vaimostasi, koska selvästi pahennat hänen oloaan. Mene sen jälkeen panemaan ihan niin paljon kuin haluat.

Vierailija
9/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu käteesi ja kasva ihmisenä.

Vierailija
10/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Olen sinkkunainen ja antaisin mitä vaan nyt seksiä. Niin, ja olen 35v seksikäs normaalipainoine nainen. En ymmärrä mikä vaimoasi vaivaa. Sinähän olet hänen oma miehensä, miksi ei halua seksiä?

Vierailija
11/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että saisin. Olen pyytänyt tänne miehiä, sekä sinkkuja että varattuja mutta eivät ole syystä tai toisesta tänne päässeet.

Vierailija
12/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kuivakausi teillä ollut seksin suhteen. Entäpä jos sillä muijalla onkin joku toinen ja ei pystynyt yhdyntään aloittajan kanssa.

En ymmärrä sitä ettei parisuhteessa ole seksiä, se on parisuhteen kantava voima ja sen suola.

Ärsyttää että heti hyökätään miehen kimppuun ja mies teki jotain väärin. Ei ole väärin haluta puolisoaan.

Suosittelen että nostatte kissan pöydälle ja puhutte asiat auki. Ymmärrän sen jos molemmilla on kiinnostusta muihin mahdollisiin seksikumppaneihin jos kotona on kylmä vuode.

Olen nainen joka ei ole pihdannut vaan nauttinut seksistä avioliitossa, avoliitossa ja syrjähypyissä.

Seksin käyttäminen aseena parisuhteessa on alamittaista. Pitää antaa niin itsekin saa.

Vierailija
13/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä vaimolta miksi itkee ja miten voisit helpottaa hänen oloaan? Parisuhteeseen kuuluu kyllä seksi, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.puhukaa!

Vierailija
14/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään kukaan suostuu lähes seksittömään liittoon?

Vierailija
15/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paljon poissa kotoa ja mielessä on lähinnä paneminen? 

Masennuksen ja paniikkikohtausten takia vaimo ei käy töissä vaan hoitaa kotia. Minä tienaan rahat, jotta hänkin voi ostaa jotain pientä kivaa itselleen. Mitä seksiin tulee, niin en todellakaan ollut heti kiinni hänessä. En voi mitään keskenmenolle ja halusin vain että vaimokin nauttii, mutta meidän halut eivät ole koskaan menneet yks yhteen. Yritin olla hellä ja romanttinen, mutta se ei ole helppoa kaltaiselleni uroolle. On kai parempi laittaa lusikat jakoon ja etsiä itselle nainen joka on halukas eikä vikise. Vaimolle sopisi paremmin romanttinen nössömies.

Vierailija
16/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen alkanut itkeä kesken seksin ja se oli se kerta kun siihen painostettiin ja puoliväkisin otettiin. Sympatiat menee aika lailla nyt sun vaimollesi. Kuulostaa, ettet yhtään ymmärrä mitä parisuhde vaatii toimiakseen. Käy niissä huorissa sitten eron jälkeen.

Vierailija
17/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Vaivaako keskenmeno vaimoa, ollut varmasti kova paikka. Haluaisiko hän lapsen ja pelkää uutta keskenmenoa ja siksi seksi ahdistaa?

Vierailija
18/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh. Aika typerä olet, jos et ymmärrä, että tuossa mistään seksistä ole kyse.

Vaimollasi on henkisesti vaikeaa mikä voi johtua monesta syystä. Itku sinun kosketuksesta viittaa siihen, että olet loukannut häntä jollain tavalla josta ei ole päässyt yli. Pettänyt jo? Hän tietää vaikka sinä et tiedä, että tietää.

En ole pettänyt vaikka mielessä käy usein. Hankin vaimolle apua masennukseen ja suosittelin tukiryhmää keskenmenon takia, mutta en ala vieressä aikuista ihmistä paapomaan. Kyllä minäkin surin hetken ja painoin duunia. Vaimo halusi lasta enemmän kuin minä, vaikka toki olin innoissani kun kuulin raskaudesta. En ole sanonut tätä vaimolle, mutta minusta ei tulisi hyvä isä koska olen niin työorientoitunut enkä viihdy kotona.

Vierailija
19/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole kotona useammin? Oletko jutellut syistä, miksi vaimosi itki kesken seksin?

Itellä olisi päällimmäisenä huoli omasta puolisosta tuossa tilanteessa, ei oma panetus.

Työ on minulle kunnian asia ja haluan tienata niin paljon kuin vaan jaksan. Vaimo vaikutti halukkaalta ja oli iloinen nähdessään minut, mutta kesken aktin sai kohtauksen. Tuntuu, että teeskentelee ja härnää minua, koska tietää että joudun odottamaan seuraavaan kertaan. :( Itki kuulemma koska suree keskenmenoa enkä osaa lohduttaa, vaikka yritin pitää kädestä. En vain löydä oikeita sanoja ja pelkään loukkaavani jos sanon jotain.

Vierailija
20/24 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Vaivaako keskenmeno vaimoa, ollut varmasti kova paikka. Haluaisiko hän lapsen ja pelkää uutta keskenmenoa ja siksi seksi ahdistaa?

Ei ole muksuja ja vaimo oli raskaana kunnes sai keskenmenon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä